تلویزیون 65 اینچ ال جی SM8100

65SM8100 پیشرفته ترین تلویزیون ال جی است قیمت تلویزیون ال جی دربندر گناوه که به لطف فناوری ادامه مطلب LG NanoC

توسط MINERALNEWS در 8 مرداد 1399
65SM8100 پیشرفته ترین تلویزیون ال جی است قیمت تلویزیون ال جی دربندر گناوه که به لطف فناوری ادامه مطلب LG NanoCell کیفیت رنگی RGB را بالا می برد. رنگهای خالص RGB کلید کیفیت واقعی تصویر است. فناوری NanoCell از نانوذرات استفاده می کند که با فیلتر کردن رنگ های کسل کننده و افزایش خلوص طیف RGB ، رنگ را از بین می برد. قیمت تلویزیون ال جی دربندر گناوه همچنین دارای صفحه نمایش 65 اینچی ، رزولوشن 2160 x 3840 ، سیستم عامل های webOS و HDR است. * گارانتی و بیمه گارانتی 12 ماهه و 5 سال خدمات ، شرکت خدمات واحد در سراسر ایران + 100،000 تومان قیمت واقعی: 24،600،000 تومان

قیمت تلویزیون ال جی دربندر گناوه

1 افزودن به سبد خرید اضافه کردن به لیست مقایسه افزودن به علاقه مندی ها Telegram Facebook Twitter Google Plus مشخصات فنی محصول بیشتر نظرات و سوالات مشتری (0) معرفی تلویزیون ال جی 65 اینچی SM8100PVA قیمت تلویزیون ال جی دربندر گناوه تلویزیون ال جی 65SM8100PVA یکی از پیشرفته ترین مدل های سال 2019 است. تولید شده توسط یک برند واقعا خاص و بی نظیر و دارای ویژگی های منحصر به فرد است ، امروز یکی از مهمترین قسمت های خانه تلویزیون است که فضای داخلی هر خانه را تکمیل می کند ، بنابراین ما باید محصول را برای اتاق نشیمن خود انتخاب کنیم. اما چه محصولی را باید انتخاب کنیم که بتواند واقعاً نیازهای هر خانه را برآورده کند و امکانات خوبی را در اختیار دوستان عزیز قرار دهد؟ دوستانی که با Mardin Kala در ارتباط هستند می دانند که ما همیشه محصولاتی را به کاربران عزیز معرفی می کنیم که این ویژگی بی نظیر است و می تواند یک زندگی خاص از Rob را به Armaghan برای کاربران عزیز به ارمغان آورد. حال ما پرینسس ماردین کالا می خواهیم شما را با تلویزیون 65SM8100 که یکی از محصولات ویژه و پیشرفته ال جی است ، قیمت تلویزیون ال جی دربندر گناوه آشنا کنیم. استفاده از نمایشگر ال سی دی ال جی SM8100 یکی از مزیت های این محصول در سال 2019 است که در نمایش تصاویر و رنگ هایی مانند مشکی بسیار موثر است. تلویزیون 65 اینچی با رزولوشن 3840x2160 پیکسل دارای پنل IPS و کیفیت SUPER UHD است که با عملکردی شگفت انگیز ، لذت تماشای تصاویر را افزایش می دهد. پنل های Ips منحصرا در دسترس LG هستند که با افزایش کیفیت رنگ و زاویه دید ، طیف گسترده ای از رنگ ها و روشنایی را در تصاویر به نمایش می گذارند. با استفاده از فناوری نانوسل و Local Dimming ، رنگ و کنتراست برای مشاهده بهتر افزایش می یابد. قیمت تلویزیون ال جی دربندر گناوه پردازنده Quad-Core همچنین به گونه ای طراحی شده است که نسبت به گذشته واقعیت بیشتری به واقعیت می بخشد. با ویژگی AI THINQ ، فرامین صوتی به راحتی اجرا می شوند و دسترسی شما گسترش می یابد. تلویزیون SM8100 دارای سیستم صوتی 20 واتی است که این بلندگوها در زیر قاب قرار گرفته اند و صدای خاص و عالی را برای شما دوستان فراهم می کنند. عزیزان ، آنها یک ویژگی خاص دارند که همه نویزهای اضافی را از بین می برد قیمت تلویزیون ال جی دربندر گناوه و صدا را بدون هیچ گونه نقص در اختیار کاربران قرار می دهد. برند ال جی تلویزیون 65 اینچی SM8100 را به رنگ مشکی تولید کرده است که یکی از خاص ترین رنگ های دنیای ساخت تلویزیون است. همانطور که مشاهده می کنید ، این شرکت مدل 65 اینچی SM8100 را با سخت افزار بسیار عالی و زیبا تولید کرده است که بسیار چشمگیر است. اکنون ، دوستان عزیز ، شما را به خواندن مطالب دعوت می کنیم.

طراحی و ساختار تلویزیون ال جی SM8100

یکی از مهمترین بخش هایی که کاربران به آن توجه می کنند طراحی و ساختار محصول است. همانطور که در قسمت بالا ذکر شد ، با توجه به اینکه تلویزیون یکی از مهمترین قسمت ها است ، قیمت تلویزیون ال جی دربندر گناوه ما باید محصولی را انتخاب کنیم که بتواند فضای خاصی را برای اتاق نشیمن ایجاد کند ، فضای داخلی فراهم می کند و یا مزانشینی یکی از مهمترین بخش های زندگی به خصوص برای خانم ها است. ، بنابراین مارک LG با توجه به اینکه فضای داخلی یکی از مهمترین بخش های محصولات خود با بالاترین و خاص ترین خلاقیت است. تولید شده است تا بتواند کاربران خود را به بهترین حد ممکن جلب کند و این اهمیت برای بازخورد مشتری باعث شده تا این برند در بین کاربران قیمت تلویزیون ال جی دربندر گناوه محبوب شود. ال جی تلویزیون 65SM8100 را به رنگ مشکی تولید کرده است که یکی از رنگ های خاص و عالی در دنیای امروز به رنگ مشکی است که با هر نوع مزون و طراحی داخلی سازگار است و می تواند قیمت تلویزیون ال جی دربندر گناوه به شکلی عالی و با ساختار شیک خود را مشاهده کنید. قدرت جذب بالایی دارد. این محصول توسط پایه هلال مورد استفاده برای LG SM8100 کنترل می شود. این پایه را می توانید با رنگ نقره ای تهیه کنید و بسیار زیبا است. قیمت تلویزیون ال جی دربندر گناوه این پایه بسیار با دوام است قدرت بالا ال جی همچنین حالت دیواری را برای تلویزیون 65 اینچی SM8100 فراهم کرده است تا دوستان عزیز بتوانند فضای مخصوص و عالی را برای اتاق خود فراهم کنند و از تماشای برنامه های مورد علاقه خود با یک قاب باریک که مشاهده می کند کاربران را افزایش می دهد لذت ببرند. قیمت تلویزیون ال جی دربندر گناوه صفحه تلویزیون است و مانع از دیدن عزیزانتان در زاویه نمی شود. البته لازم به ذکر است که قاب باریک تلویزیون یکی از نقاط قوت این محصول است. بدون شک LG SM8100 می تواند فضای خاصی را برای خانه شما عزیزان فراهم کند.
آخرین مطالب