وکیل مدافع: Watchdog می خواهد Coronavirus دانشمند ابقاء در میان پروب

بزرگنمایی این تصویر ریک روشن و شکایت این هفته با دفتر مشاور ویژه یک سازمان دولتی مسئول whistleblower

توسط MINERALNEWS در 20 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

ریک روشن و شکایت این هفته با دفتر مشاور ویژه یک سازمان دولتی مسئول whistleblower شکایت. اضطراری برای بهداشت عمومی از طریق AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اضطراری برای بهداشت عمومی از طریق AP

وکلای مدافع برای ریک روشن دولت دانشمند که گفته reassigned و پس از آن ثبت whistleblower شکایت می گویند یک دولت ناظر موافق است که او باید دوباره به پست خود.

روشن بود که در خدمت به عنوان مدیر پزشکی پیشرفته تحقیقات و توسعه اقتدار که در حال کار بر روی یک واکسن برای مبارزه با کروناویروس.

او گفت که او سرنگون شد از موقعیت ماه گذشته به دلیل او می خواست به صرف پول در امن و مورد تایید شده برای درمان COVID-19 — نه آنهایی که بدون "علمی شایستگی" مانند هیدروکسی کلروکین ضد مالاریا مواد مخدر است که رئیس جمهور تهمت و دیگران شده بود و شعار.

مغلوب ساختن پیشی جستن در روز چهارشنبه به نام روشن "یک کارمند ناراضی که در تلاش برای کمک به دموکراتها برنده انتخابات."

روشن وکلای مدافع می گویند که دفتر مشاور ویژه که می شنود whistleblower موارد مشخص وجود دارد "دلایل منطقی" به این باور است که حذف او بود تلافی جویانه و در نتیجه ممنوع است.

روشن وکلای مدافع می گویند OSC قصد دارد به تماس با وزارت بهداشت و خدمات انسانی به درخواست که در آن قرار داده و روشن را حذف و در انتظار برای 45 روز تا دفتر می تواند تکمیل آن رسیدگی به اتهامات.

OSC آن گفت: "نمی توانم اظهار نظر یا تایید وضعیت باز و تحقیقات است."

در بیانیه ای به NPR, کیتلین, Oakley, سخنگوی HHS گفت: "این یک پرسنل مهم است که در حال حاضر تحت بررسی است. اما HHS به شدت مخالف با اتهامات و خصوصیات در شکایت از دکتر روشن است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن