مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید: او با توجه به ایده های پلیس در یک مقدار ملایم تر مد'

بزرگنمایی این تصویر رئیس جمهور تهمت میزبان یک بحث میزگرد دوشنبه در پلیس و روابط اجتماعی با اجرای قان

توسط MINERALNEWS در 20 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور تهمت میزبان یک بحث میزگرد دوشنبه در پلیس و روابط اجتماعی با اجرای قانون مقامات در دولت اتاق ناهار خوری در کاخ سفید است. Saul لوئب/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Saul لوئب/خبرگزاری گتی ایماژ

رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در دوشنبه رد تماس به انحلال یا پال خواستار قطع بودجه دولت ادارات پلیس به عنوان یک واکنش به تظاهرات گسترده علیه خشونت پلیس برانگیخته توسط مارس 25 کشتن جورج فلوید توسط پلیس.

"گاهی اوقات شما برخی از چیزهای وحشتناک بود و ما شاهد اخیرا" نسبت ناروا گفت. "نود و نه درصد از آنها در حال بزرگ مردم است."

"پلیس در حال انجام یک کار باور نکردنی," مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: با استناد به آمار جرم و جنایت. "ما قصد داریم به بحث در مورد ایده ها چگونه ما می توانیم آن را بهتر انجام دهید و چگونه ما می توانیم آن را انجام دهید اگر ممکن است در یک مقدار ملایم تر مد."

مغلوب ساختن پیشی جستن ساخته شده نظرات خود را در حالی که نشست با اتحادیه پلیس و دیگر مقامات اجرای قانون دوشنبه در کاخ سفید همراه با ایالات متحده دادستان کل لایحه Barr و برخی از دستیاران.

کاخ سفید گفته است تهمت است و با توجه به طرح های پیشنهادی برای پاسخ به Floyd مرگ, اما آن است و نه ارائه جزئیات بیشتر در این ماده یا بندی از این ایده ها.

اوایل روز دوشنبه دموکرات کنگره رونمایی جارو قانون با هدف جلوگیری از سوء رفتار با اجرای قانون اگر چه روشن نیست که اگر هر صورتحساب می تواند در پیشبرد جمهوریخواهان کنترل مجلس سنا.

نظرات آمده در مقایسه با مغلوب ساختن پیشی جستن قانون نظم و کمپین یک موضع او تکرار به عنوان رئیس جمهور. در سال 2017, او گفت: مخاطبان از مأموران اجرای قانون "لطفا نمی شود بیش از حد خوب" در هنگام دستگیری مردم است. هفته گذشته در پاسخ به اعتراض او را تشویق فرمانداران برای اعزام گارد ملی واحد او گفت: "در تعداد کافی است که ما تسلط بر خیابان."

"من رئیس جمهور شما از نظم و قانون" او گفت:.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن