چه در مورد پاره وقت مدرسه ؟ نیویورک اعلام مهد کودک رایگان برای 100.000 دانش آموزان

بزرگنمایی این تصویر نیویورک شهرستان, شهردار, بیل د Blasio اعلام کرد که شهر ارائه خواهد شد رایگان مرا

توسط MINERALNEWS در 27 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

نیویورک شهرستان, شهردار, بیل د Blasio اعلام کرد که شهر ارائه خواهد شد رایگان مراقبت از کودک به 100,000 دانش آموزان در هنگام بازگشایی مدارس به صورت پاره وقت در فرد راهنما در ماه سپتامبر. در اینجا کودکان بازی در منهتن در خط بالا پارک در روز پنج شنبه. فرانک فرانکلین دوم/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
فرانک فرانکلین دوم/AP

نیویورک شهرستان, شهردار, بیل د Blasio پنج شنبه اعلام کرد که شهر را رایگان ارائه مراقبت از کودک به 100,000 دانش آموزان در هنگام بازگشایی مدارس در ماه سپتامبر.

در هفته گذشته در این شهرستان منتشر شد طرح خود را برای کودکان برای بازگشت به مدرسه و کلاس های درس یک تا سه روز در هفته بسته به شرایط هر مدرسه با ظرفیت اجتماعی فاصله میان coronavirus بیماری همه گیر. دانش آموزان را در کلاس های از راه دور در روز دیگر.

"این بیماری همه گیر شده است بسیار مخرب در زندگی کودکان و نوجوانان ما به همین دلیل است که ما در حال کار برای ارائه به عنوان های زیادی را در فرد یادگیری به عنوان امکان پذیر است. کار خانواده ها کشیده در بسیاری از جهات در تلاش برای ایجاد یک طرح برای پاییز و ما می رویم برای کمک به آنها در هر مرحله از راه را با ارائه رایگان مهد کودک, گزینه های" د Blasio در بیانیه ای گفت.

این شهرستان با هدف ارائه کمک کار پدر و مادر که هر دو نمی تواند به ماندن در خانه و یا نمی توانید مراقبت از کودک برای این روزها که دانش آموزان نیست و برای فرد در یادگیری است. این برنامه را به دانش آموزان از سن 3 از طریق کلاس هشتم. وجود خواهد داشت 50,000 صندلی های موجود را هر روز با این ایده که آن صندلی را به خدمت 100,000 دانش آموزان به دلیل متناوب در فرد روز در مدرسه است.

از کجا می خواهد این کودک مراقبت بود ؟ این شهر می گوید: این کار به شناسایی فضا در مدارس و مراکز اجتماعی کتابخانه ها و جاهای دیگر. هدف این است که به عنوان بسیاری از صندلی های که ممکن است در دسترس زمانی که سال تحصیلی آغاز می شود و برای اضافه کردن فضاهای بیشتر در طول زمان با توجه به شهر.

یک نظرسنجی که توسط این شهرستان در وزارت آموزش و پرورش حدود 400000 پدر و مادر پیدا کردم که تقریبا 75% می خواهید به فرستادن کودکان خود به مدرسه در پاییز. در علاوه بر این به صورت پاره وقت در مدرسه برنامه خانواده نیز باید یک کنترل از راه دور گزینه است.

تقاضا برای مراقبت از کودکان به احتمال زیاد پیش افتادن از عرضه است. شهر نیویورک بزرگترین مدرسه منطقه در ایالات متحده با بیش از 1.1 میلیون دانش آموز.

د Blasio به نام بازگشایی مدارس "بزرگترین قطعه" شهر بهبودی از این بیماری همه گیر.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب