آتلانتا رئیس پلیس پیاده tightrope او به عنوان دستگیره تظاهرات

آتلانتا رئیس پلیس به سرعت محکوم به قتل جورج فلوید در مینیاپولیس و سرعت عمل هنگامی که او تعیین می شود برخی از ا

توسط MINERALNEWS در 15 خرداد 1399

آتلانتا رئیس پلیس به سرعت محکوم به قتل جورج فلوید در مینیاپولیس و سرعت عمل هنگامی که او تعیین می شود برخی از افسران با استفاده از نیروی بیش از حد, اما در حال حاضر او را برای بازجویی های بیشتر سرکوب در افسران.

رئیس اریکا سپر اخراج دو تن از افسران و benched سه نفر دیگر درگیر در یک حادثه با دانشجویان در جریان تظاهرات شنبه شب. اما پس از آن دادستان اعلام کرد اتهامات جنایی علیه شش افسر.

در یک بخش گسترده ای ایمیل سهشنبه, سپر, سوال زمان بندی و تناسب اتهامات و پیشنهاد کرد که دست زدن به اعتراضات مداوم می تواند سخت تر به عنوان یک نتیجه.

"افسران اخراج شدند به دلیل احساس من این است که آنچه تا به حال رخ می دهد," او نوشت. "این به این معنا نیست برای یک لحظه که من را بی سر و صدا نشسته و تماشا کارکنان جاروب در سونامی سیاسی مانورهای رندانه در طول انتخابات سال است."

آتلانتا شهردار Keisha لنس کف در ضمن اعلام کرد روز شنبه در توییتر که او را به ایجاد یک کمیسیون برای نگاه در این شهرستان را استفاده از زور در سیاست.

در یک فیلم ویدئویی در یوتیوب سه روز پس از فلوید مرگ سپر گفت: ماموران در مینه سوتا شایسته برای رفتن به زندان است.

"مناسب نیست در هر معنی واقعی کلمه" سپر گفت. "این افسران نه تنها موفق به پلیس. آنها اساسا شکست خورده به عنوان انسان است."

شب بعد سپر راه می رفت به جمعیت در مرکز شهر آتلانتا به عنوان یک تجمع مسالمت آمیز تبدیل به یک تنش چهره بین معترضان و پلیس. فیلم منتشر شده نشان او گوش دادن و گفتن معترضان او را درک خود را از نا امیدی و ترس است.

آن شب او به نظر می رسد در کنار کف ساخته شده است که شخصی و مهیجی درخواست معترضان برای رفتن به خانه. زنان جلب گسترده ستایش برای خود رهبری است.

پس از کسب و کار رستوران ها و وسایل نقلیه در این شهر در مرکز شهر و Buckhead محلات آسیب دیده بودند که شب و شهردار و اجرا 9 بعد از ظهر حکومت نظامی روز شنبه. رئیس گفت: ماموران را یک سیاست تحمل صفر.

چند ساعت بعد یک گروه از آتلانتا افسران پلیس مواجه دو دانشجوی کالج در یک خودرو در مرکز شهر ترافیک ناشی از تظاهرات. ویدیو نشان می دهد افسران فریاد جفت شلیک اسلحه تیزر در آنها و کشیدن آنها را از ماشین. در طول رویارویی دانش آموزان شنیده می شود فریاد و درخواست آنچه که آنها اشتباه است.

سپر و کف صرف ساعت بررسی بدن دوربین پس از این حادثه به دست آورد توجه آنلاین. آنها تصمیم گرفتند دو افسر مورد نیاز برای اخراج می شود بلافاصله برای استفاده از نیروی بیش از حد. سه نفر دیگر قرار داده شده بر روی میز وظیفه در انتظار بررسی بیشتر است.

این دانش آموزان 22 ساله مسیح جوان و 20 ساله Taniyah زائر و وکلای آنها تحسین است که اقدام سریع در یک کنفرانس خبری در روز شنبه. اما آنها گفت: افسران دیگر نیز مورد نیاز به صورت عواقب و عدالت نمی خواهد واقعا خدمت بدون اتهامات جنایی.

صبح روز بعد جوان و زائر به نظر می رسد در کنار Fulton County, دادستان منطقه پل هوارد به عنوان او اعلام کرد تشدید حمله به اتهامات علیه چهار نفر از افسران و تشدید شارژ باتری در برابر دیگری در میان اتهامات دیگر. ششمین افسر متهم شده بود تنها با صدمه جنایی برای شکستن ماشین پنجره.

سپر شدت انتقاد کرد و در سه شنبه شب ایمیل.

در توضیح تصمیم خود را بلافاصله آتش محقق عاج Streeter و محقق علامت گاردنر, او گفت که او می خواهم انتظار می رود این فیلم به نمایش ماموران اقدامات توجیه "توجه به محیط زیست ما خودمان را پیدا کنید در یک است که بسیار خطرناک و غیر قابل پیش بینی."

اما آن را "آشکار ما در اشتباه بودند" او نوشت و اضافه کرد "ما ایجاد هرج و مرج و ما تشدید سطح پایین برخورد به یک فضای که در آن ما معرفی کردند."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

او گفت: او قصد داشت برای انجام یک اداری در رسیدگی به اقدامات دیگر افسران که "اتهامات جنایی بودند هرگز بخشی از هر گونه بحث که من تا به حال با شهردار و یا دولت است."

زمانی که او آموخته است که از پرونده های جنایی دوشنبه, او تماس دادستان منطقه و "به شدت ابراز نگرانی من هر دو به تناسب و زمان هر گونه اتهام."

در حال حاضر سپر نوشت و او را "بسیار نگران با فضای ما خودمان را پیدا کنید در هر دو تاکتیکی و عاطفی است."

"چند سازمان است که کمک به ما در مدیریت این فوق العاده زمان فرار کشیده موثر بلافاصله," او گفت:. "آنها راحت نیست با کارکنان خود را در حال اهرمی سیاسی با پتانسیل نیز اتهامات جنایی روبرو."

او پیچیده ایمیل خود را با گفتن او افسران او احساس می کند آن را مهم می دانند چه خبر است "اگر وجود دارد هر گونه شانس با ما مرور وضعیت فعلی ما با خیال راحت."

Howard شد, دادستان منطقه در ژانویه سال 1997 اولین فرد سیاه و سفید انتخاب دادستان منطقه در گرجستان است. او چهره یک چالش در روز سه شنبه دموکراتیک اولیه انتخابات از دو دادستان سابق ،

در مصاحبه ای با آسوشیتد پرس روز شنبه گفت او اشتباه سپر' گزارش تعجب از او تا به حال شناسایی اقدامات حداقل دو افسر را به عنوان بیش از حد. او رد پیشنهادات اتهامات با انگیزه های سیاسی گفت که شمار ساخته شده است هر زمان او prosecutes یک افسر پلیس است.

"ما به حرکت رو به جلو هنگامی که شواهد در دسترس است" هوارد گفت. "در این مورد شواهدی وجود دارد آن موجود بود."

وکیل لنس LoRusso دفاع Streeter و گاردنر در بیانیه ای روز شنبه نوشته است که با عجله به آتش افسران نقض سیاست و قانون و اتهامات عنوان شده بدون تحقیق کامل "باید افزایش نگرانی."

افسران حلیم با آوار و آتش بازی شنبه شب صدای شلیک گلوله شدند مشترک او نوشت. جوان و زائر را دنبال نمی کند سفارشات و افسران در پاسخ با نیروی آنها احساس مناسب بود در آن زمان در انطباق با گرجستان قانون LoRusso نوشت.

"بیشتر, دیوان عالی ایالات متحده منع استفاده از ادراک در ارزیابی یک افسر را با استفاده از نیروی" LoRusso تأکید کرد. "استفاده از زور هرگز به نظر می رسد دلپذیر و راحت برای تماشای یک فیلم."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب