روی شاخ شعبده که انجام شده به عنوان نیمی از Siegfried & Roy می میرد در 75 از COVID-19 عوارض

روی شاخ که levitated ببر ساخته شده فیل ناپدید می شوند, تبدیل خود را به یک پایتون و مسخ لاس وگاس مخاطبان برای چ

توسط MINERALNEWS در 20 اردیبهشت 1399

روی شاخ که levitated ببر ساخته شده فیل ناپدید می شوند, تبدیل خود را به یک پایتون و مسخ لاس وگاس مخاطبان برای چندین دهه به عنوان نیمی از مشهور شعبده تیم Siegfried & Roy, درگذشت, روز جمعه در لاس وگاس جایی که او زندگی می کردند. او 75.

باعث شد عوارض ناشی از COVID-19 بیماری ناشی از کروناویروس که در روزنامه دیو Kirvin.

آلمانی-متولد اجرا' طولانی مدت در تولید یکی از موفق ترین در لاس وگاس, تاریخچه به پایان رسید و در اکتبر. 3, 2003 زمانی که شاخ در 59 تولد بود mauled با 400 پوند ببر سفید که lunged در گلو او را کشیده و او را خارج از صحنه نمایش قبل از خراشیده فروخته جمعیت 1500 در MGM Mirage هتل-کازینو.

یک دستیار yanked ببر را دم پریدم در پشت آن و تلاش برای فضولی باز فک خود. یکی دیگر از اسپری آن را با یک کپسول آتش نشانی تا آن اجازه دهید بروید. اما شاخ به نای خرد شده بود و یک شریان حمل اکسیژن به مغز او آسیب دیده بود. او دچار سکته مغزی و فلج بخشی در سمت چپ او قرار گرفتند دو عملیات در مرکز پزشکی دانشگاه در لاس وگاس بود و قرار داده شده در سیستم های پشتیبانی از حیات.

پس از هفته ها در شرایط بحرانی, اما, شاخ آغاز شد, بهبود, با, توانبخشی در مرکز پزشکی UCLA در لس آنجلس. در سال 2004 او بازگشت به خانه اش در لاس وگاس و در عرض چند ماه او در راه رفتن دوباره کمک. وجود دارد و حتی صحبت از باز گشت اما کارشناسان پزشکی و سرگرمی مقتدر در نظر گرفته آن را بسیار بعید است.

در فوریه 2009, زیگفرید و روی ساخته شده و یکی از نهایی ظاهر با یک ببر, سود عملکرد را برای Lou Ruvo مرکز سلامت مغز لاس وگاس و رسما بازنشسته و از نشان می دهد کسب و کار در سال 2010.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن