آسیا امروز: سریلانکا آسانسور coronavirus مقررات منع رفت و آمد

کلمبو - سریلانکا دولت در روز یکشنبه لغو منع رفت و آمد اعمال شده شامل گسترش coronavirus.حکومت نظامی بود و برای

توسط MINERALNEWS در 8 تیر 1399

کلمبو - سریلانکا دولت در روز یکشنبه لغو منع رفت و آمد اعمال شده شامل گسترش coronavirus.

حکومت نظامی بود و برای اولین بار اعمال شده در 20 مارس و در اثر 24 ساعت در روز برای بیش از یک ماه در سراسر کشور است.

دولت شروع به سهولت پس از وقوع مقامات بهداشت گفت: ویروس تحت کنترل در اقیانوس هند کشور جزیره. از ماه آوریل آن عمدتا محدود به شب.

حکومت نظامی شده بود در اثر از نیمه شب تا 4 صبح از ژوئن 13.

سری لنکایی, مقامات بهداشتی می گویند که مانع از جامعه گسترش coronavirus و بیماران جدید متعلق به دو خوشه شناخته شده.

این کشور گزارش کرده است 2,034 موارد از جمله مرگ و میر 11.

___

در دیگر تحولات در منطقه آسیا و اقیانوس آرام:

— کره جنوبی تایید کرده است 62 موارد اضافی از coronavirus بیش از یک دوره 24 ساعته این کشور همچنان دست به گریبان با خوشه های پس از کاهش های اجتماعی فاصله گرفتن قوانین است. بیشتر موارد گزارش روز شنبه صورت گرفت و در مجموع به 12,715 با 282 مرگ و میر. مقامات گفت: 40 از این مورد جدید از عفونت داخلی در حالی که دیگر 22 آمد از خارج از کشور. بیست و شش از 40 داخلی موارد شناسایی شده در منطقه پر جمعیت سئول شهری منطقه است. کره جنوبی در تلاش برای سرکوب سنبله در مورد جدید از آن کاسته تا در آن سفت و سخت اجتماعی فاصله قوانین در اوایل ممکن است. جدید موارد مرتبط شده اند به کاباره ها, کلیسا, خدمات, بزرگ, تجارت الکترونیکی, انبار و کارگران کم درآمد است.

— چین گزارش شده 17 مورد جدید همه اما سه نفر از آنها از داخلی و انتقال در پکن است که دیده های اخیر سنبله در coronavirus عفونت. اما مقامات در پایتخت می گویند یک کمپین برای انجام آزمایش بر روی کارکنان در آرایشگری و سالن زیبایی در سراسر شهر را پیدا کرده است موارد مثبت تا کنون در بیشتر نشانه آن است که شیوع اخیر شده است تا حد زیادی تحت کنترل در آورد. جدید مرگ و میر گزارش شده پنج شنبه, ترک چین گزارش کل در 4,634 میان 83,500 موارد تایید شده. ده ها میلیون چینی سفر در طول سه روز جشنواره قایق اژدها به پایان رسید که شنبه اما ضد ازدحام اقدامات در نیروی در سراسر کشور. مکان های توریستی مورد نیاز به درپوش تعداد بازدید کننده در 30 درصد از ظرفیت.

— استرالیا ویکتوریا دولت به شدت تلاش برای مهار افزایش coronavirus موارد توسط سفارش تست اجباری از تمام مسافران بازگشت از خارج از کشور. دولت خبر داد و گفت: مسافران در قرنطینه اجباری خواهد بود آزمایش دو بار — در سومین و 11 روز از 14 روز انزوا. ویکتوریا برتر Daniel Andrews گفت: کسانی که حاضر به رعایت مورد نیاز خواهد بود به ماندن در قرنطینه برای بیشتر از 10 روز به اطمینان حاصل شود آنها در برخواهد داشت بدون خطر برای جامعه گسترده تر. در مجموع 49 موارد جدیدی از کروناویروس ثبت شد در ویکتوریا در روز یکشنبه ادامه افزایش شدید در روز های اخیر. استرالیا پرجمعیت ترین ایالت نیو ساوت ولز در روز یکشنبه گزارش سه مورد جدید در حالی که غرب استرالیا گزارش داد فقط یکی.

— نارندرا نخست وزیر هند می گوید باید تمرکز بر روی تقویت اقتصاد آن را به عنوان خروجی این مستند فاز, حتی به عنوان تعدادی از coronavirus موارد همچنان به صعود. روز یکشنبه در هند گزارش شده اضافی 19,906 تایید موارد مصرف کل به 528,859 با 16,095 مرگ و میر. مودی گفت آدرس های رادیویی که در پست-مستند دوره سرخپوستان را مجبور به ماندن بیشتر هوشیار نسبت به مستند و تنها هوشیاری می توانید آنها را ذخیره کنید از coronavirus. او دوباره خواست مردم را به پوشیدن ماسک و رعایت اجتماعی فاصله هنجارها و سایر اقدامات احتیاطی و یا دیگری خواهد بود قرار دادن دیگران در معرض خطر به خصوص افراد مسن و کودکان در خانه.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

___

دنبال AP پوشش خبری از کروناویروس همه گیر در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب