برتر می گوید defunding پلیس 'ساده' اما قبل از میلاد را بررسی پلیس عمل

SOOKE, B. C.—بریتیش کلمبیا را برتر می گوید خواستار defunding پلیس یک رویکرد ساده انگارانه به یک مشکل پیچیده اس

توسط MINERALNEWS در 24 خرداد 1399

SOOKE, B. C.—بریتیش کلمبیا را برتر می گوید خواستار defunding پلیس یک رویکرد ساده انگارانه به یک مشکل پیچیده است.

جان هرگن روز جمعه گفت پلیس به طور فزاینده ای بر دوش با طیف وسیعی از چالش ها در مناطق از جمله بی خانمانی, بهداشت روان و اعتیاد که نیاز به بودجه بیشتر.

آن را نامناسب به انتظار اجرای قانون را در این مسائل به عنوان آنها مقابله با نگرانی های ایمنی عمومی, او گفت:, و اضافه کرد که او به دنبال گسترش ظرفیت جوامع برای اطمینان از آنها درخواست پلیس برای بیش از آنها قادر به ارائه.

خواستار defunding ناشی از جورج فلوید پلیس-درگیر مرگ و میر در ایالات متحده ميانگين زمان مناسب برای B. C. به نقد و بررسی آن پلیس عمل می کنند که 45 سال هرگن گفت.

استان است که انتظار می رود به ایجاد یک کمیته برای مشورت با جوامع و کارشناسان در مورد چگونه به بهترین روز رسانی عمل می کنند.

ایمنی عمومی وزیر مایک فرنورته گفت: او را در جدول حرکت به اعتصاب کمیته زمانی که قوه مقننه رزومه در اواخر این ماه.

"هر کس سزاوار به درمان نسبتا توسط پلیس و دولت ما اذعان دارد که برای بسیاری از نژادهای بومی و افراد دیگر از رنگ که نیست همیشه مورد بوده است" او در بیانیه ای گفت.

"حصول اطمینان از پلیس در حال پاسخگو به بالاترین استانداردهای عادلانه و بی طرفانه رفتار بسیار مهم است برای حفظ اعتماد عمومی" او گفت:, و اضافه کرد ماموران نیاز به مدرن پلیس ساختار فراهم می کند که وضوح بیشتری برای نقش خود است.

"انتظارات در خط مقدم پلیس پاسخ گوی رشد کرده اند و ما پلیس و امنیت عمومی مدل نیاز به تأمل در جوامع کنونی و آینده نیاز دارد."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب