آسیا امروز: استرالیا ویکتوریا دولت رکورد 288 موارد

کانبرا استرالیا - استرالیا ویکتوریا دولت روز جمعه گزارش جدید رکورد روزانه 288 coronavirus موارد که همچنین نشان

توسط MINERALNEWS در 20 تیر 1399

کانبرا استرالیا - استرالیا ویکتوریا دولت روز جمعه گزارش جدید رکورد روزانه 288 coronavirus موارد که همچنین نشان دهنده یک رکورد تعداد آزمون بیش از 37,500.

نخست وزیر اسکات موریسون گفت که تعدادی از شهروندان و دارندگان اقامت دائم مجاز به بازگشت به استرالیا هر هفته خواهد بود و با کاهش بیش از 4000 از هفته آینده.

سیدنی بزرگترین شهر حمل شده نامتناسب بار هتل قرنطینه است که در حال حاضر پرداخت می شود, New South Wales دولت.

ویکتوریا به جنوب ممنوع ورود بین المللی پس از نقض هتل قرنطینه در ملبورن شد متهم شده است که استرالیا تنها گسترده انتقال COVID-19.

Vicotoria ارشد Helath افسر Breet Sutton گفت: "قطعا 288 موارد جدید امروز بسیار زشت تعداد."

"ما تعداد اعداد هستند که ایالات متحده می شود هر 10 دقیقه. ما هنوز در یک خوش شانس و موقعیت و ما رفته اند به یک مستند در این برهه به آن نوع از فشارهای آشکار در سیستم ما" ساتون گفت.

ملبورن رفت و به قفل کردن دوباره چهارشنبه شب به مدت شش هفته.

ویکتوریا تبدیل شده است برای اولین بار دولت به توصیه ساکنان آن را ماسک می پوشند اگر آنها نمی تواند حفظ 1.5 متر (5 فوت) اجتماعی فاصله مانند زمانی که آنها در حمل و نقل عمومی و یا در سوپر مارکت ها.

کوئینزلند در شمال اتهامات مسافران 2,800 دلار استرالیا ($1,900) برای دو هفته در هتل قرنطینه ساخت سیدنی بیشتر مقصد جذاب برای Queenslanders به زمین از خارج از کشور.

موریسون گفت: کشورهای دیگر در حال حرکت به مسئول هتل قرنطینه و همچنین با توجه به این که استرالیا بوده است ترغیب شهروندان برای هفته برای بازگشت به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است. خارج ویکتوریا بیشتر از استرالیا COVID-19 موارد تشخیص داده شده اند در هتل قرنطینه.

در دیگر تحولات در منطقه آسیا و اقیانوس آرام:

— هند coronavirus caseload نزدیک شدن 800,000 با بزرگترین سنبله از 26,506 موارد گزارش شده در 24 ساعت گذشته باعث شد برخی از ایالت ها برای رفتن به یک سختگیرانه مستند در مناطق پر خطر. جدید تایید موارد در زمان ملی در مجموع به 793,802. وزارت بهداشت روز جمعه همچنین گزارش دیگری 475 مرگ و میر در نظر گرفتن مجموع تلفات به 21,604. وزارت گفت: میزان بهبودی ادامه دارد به بهبود در بیش از 60٪. شرقی بیهار دولت reimposed کامل مستند در سرمایه پتنا و چهار ولسوالی دیگر برای یک هفته آغاز جمعه. هند پرجمعیت ترین ایالت اوتار پرادش با نزدیک به 230 میلیون نفر نیز اعلام کرد یک آخر هفته مستند. این دو کشور حساب برای صدها هزار نفر از کارگران مهاجر که در بازگشت به خانه های خود را پس از تبدیل شدن بیکاری در اواخر ماه مارس است.

— کره جنوبی گزارش کرده است 45 موارد جدیدی از کروناویروس که مقامات بهداشتی تقلا برای جلوگیری از عفونت در شهرستانها عمده در سراسر کشور. این آمار و ارقام را ملی caseload به 13,338 از جمله 288 مرگ و میر. بیست و سه مورد جدید از سئول شهری است که در مرکز یک ویروس تجدید حیات از اواخر ماه مه. عفونت همچنین گزارش شده است که در دیگر شهرستانها عمده مانند گوانگجو و Daejeon. مقامات بهداشتی می گویند که آنها در یک بازی دشوار از "whack-a-mole" با خوشه ظاهر در مکان های مختلف — از جمله کلیساها رستوران nightspots و ساختمان های اداری.

— چین روز جمعه گزارش داد چهار تازگی تایید موارد از coronavirus همه آنها آورده شده از خارج از کشور. جدید مرگ و میر گزارش شده و 342 نفر باقی می ماند در درمان است. یکی دیگر از 121 مردم در انزوا و تحت نظارت به عنوان موارد مشکوک و یا برای آزمایش مثبت برای این ویروس بدون نشان دادن هیچ نشانه ای. چین گزارش کرده است 4,634 مرگ و میر ناشی از COVID-19 در میان 83,585 موارد پس از این ویروس برای اولین بار شناسایی شده در اواخر سال گذشته در مرکز شهر ووهان.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

___

به دنبال همه از AP را همه گیر پوشش در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن