پورتلند اعتراض گروه شکایت ما بیش از گاز اشک آور, گلوله های لاستیکی

پرتلند سنگ. - دو گروه معترض آمریکا عوامل فرستاده شده به پورتلند توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ب

توسط MINERALNEWS در 7 مرداد 1399

پرتلند سنگ. - دو گروه معترض آمریکا عوامل فرستاده شده به پورتلند توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به tamp پایین تظاهرات در خارج از دادگاه فدرال شکایت کرد وزارت امنیت داخلی این ادعا آن را نقض قانون اساسی توسط ارسال فدرال اجرای قانون برای متفرق کردن جمعیت با گاز اشک آور و گلوله های لاستیکی.

دیوار مادران — گروه خود توصیف مادران و شلیک نمی پورتلند گروه واصل طرح دعوی در دادگاه در اواخر روز دوشنبه در برابر اقدام وزیر امنیت داخلی چاد گرگ و دیگر مقامات فدرال. آژانس بلافاصله پاسخ سه شنبه به درخواست برای اظهار نظر در مورد طرح دعوی در دادگاه.

اعضای این گروه از مادران "است اشک با گاز کشته شب پس از شب چپ استفراغ و قادر به غذا خوردن و یا خوابیدن به دلیل سمی سم لعنتی در آنها" طرح دعوی در دادگاه گفت.

این ادعا تاکتیک های غیرقانونی و گفت: حضور این عوامل در پورتلند نقض "یک اصل بنیادی دموکراسی آمریکایی" از آنجا که عوامل اساسا محلی انجام وظایف پولیس که متعلق به دولت و مقامات محلی.

طرح دعوی در دادگاه در ایالات متحده دادگاه منطقه ای در واشنگتن پس از پورتلند شهردار و رهبران پنج دیگر شهرستانها عمده ایالات متحده در اعتراض به کنگره آن را غیر قانونی برای دولت ایالات متحده برای استقرار نمایندگی به شهرستانها که نمی خواهید آنها را.

"این دولت فاحش استفاده از فدرال اجرا در شهرستانها در اعتراض مقامات محلی هرگز نباید رخ دهد" گفت: این نامه فرستاده شده به خانه در ایالات متحده و رهبران مجلس سنا از شهرداران از پورتلند و سیاتل شیکاگو, کانزاس, شهرستان, Albuquerque, New Mexico و واشنگتن است.

پورتلند شهردار تد ویلر و کمیسر شهر Jo Ann هاردستی اواخر دوشنبه پرسید گرگ برای یک جلسه به بحث در مورد یک آتش بس و تمایل خود را برای حذف اضافی ماموران فدرال اعزام به پورتلند.

اما ایالات متحده وکیل برای اورگان بیلی J. Williams اصرار داشت که روز شنبه به نمایندگی از ایالات متحده گمرک و حفاظت مرزی ایالات متحده مارشال خدمات و فدرال خدمات حفاظتی باقی خواهد ماند در پورتلند به معترضان حمله به علامت O. هتفیلد فدرال دادگاه ادامه خواهد داد.

اعتراضات roiled پورتلند برای دو ماه پس از مرگ جورج فلوید, سیاه و سفید مردی که 25 مه پس از او دوخته بود با گردن برای نزدیک به هشت دقیقه با سفید, مینیاپولیس, افسر پلیس است.

در Portland, تظاهرات باید به طور فزاینده ای هدفمند فدرال دادگاه و معترضان تلاش کرده اند تقریبا هر شب به پاره کردن حصار بنا به محافظت از ساختمان آتش سوزی در خیابان و آتش بازی پرتاب کوکتل مولوتف و سنگ و آجر سنگ و بطری در عوامل داخل.

"آن است که یک راه حل که به فدرال افسران ترک که وجود دارد همچنان به حملات فدرال اموال و پرسنل" ویلیامز گفت. "ما در حال خروج از ساختمان محافظت نشده به آنها نابود شوند و توسط افراد قصد انجام این کار است."

معترضان پر از خیابان دوباره به ساعات اولیه روز شنبه, جمع آوری, برای 60 شب در شهر بلوک که در آن دادگاه واقع شده است. آنها در ملاقات با گاز اشک آور و گاز فلفل توپ و نارنجک شلیک توسط ماموران فدرال امنیت ساختمان.

ساعت پس از دود پاک در پورتلند دادستان کل ویلیام Barr به نظر می رسد روز سه شنبه در کنگره و دفاع تهاجمی فدرال اجرای قانون در پاسخ به ناآرامی های مدنی گفت که "خشونت تظاهر کنندگان و آنارشیست ها ربوده اند تظاهرات مشروع" برانگیخته توسط جورج فلوید مرگ در دست پلیس مینیاپولیس.

بر گفته اعضای کمیته قضایی مجلس در حد پیش بینی انتخابات سال شنوایی که خشونت در پرتلند و دیگر شهرها قطع شده است از فلوید را کشتن که او به نام "وحشتناک" رویداد است که باعث یک نیاز ملی فرضی بر رابطه بین سیاه و سفید جامعه و اجرای قانون است.

"تا حد زیادی وجود ندارد و از این صحنه ها از تخریب حتی سطحی تلاش تظاهر به اتصال اقدامات خود را به جورج فلوید مرگ یا هر گونه مشروع تماس برای اصلاحات" Barr گفت: از پورتلند شد.

ایالات متحده مارشال خدمات به انتظارنشسته بودند تا حدود 100 نفر است که می تواند فرستاده شده به نقاط یا به تقویت نیروهای خود و یا از بین بردن افسران که مشغول به کار برای هفته سخنگوی آژانس درو وید گفت.

کریس کلاین, اصلی, معاون فدرال خدمات حفاظتی گفت: حادثه فرمانده در پورتلند و تیم از وزارت امنیت داخلی و وزارت دادگستری مورد بحث چه میزان نیروی مورد نیاز در هر شب.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

کلاین کاهش یافته است به بحث در مورد تعدادی از افسران در حال حاضر در حال حاضر و یا اگر بیشتر خواهد شد ورود.

کلاین گفت: پورتلند پلیس باید بیش از این کار از متفرق کردن معترضان از دادگاه منطقه از فدرال افسران.

"اگر پورتلند اداره پلیس قادر به انجام آنچه آنها به طور معمول انجام آنها خواهد بود قادر به حذف این برای این اختلال و ما را ترک افسران ما در داخل ساختمان می شود و نه قابل مشاهده" Cline گفت.

پورتلند پلیس نیز زیر آتش برای استفاده از گاز اشک آور برای متفرق کردن معترضان قبل از ماموران فدرال شروع به دفاع از دادگاه. یک دادگاه فدرال سفارش به تازگی منع آنها را از با استفاده از گاز اشک آور مگر اینکه پلیس اعلام کرد یک شورش — است که آنها انجام داده اند در موارد متعدد.

ویلر شهردار است به شدت منفور با برخی از ساکنان پورتلند برای آنچه آنها را به عنوان شکست خود را برای مهار پلیس محلی.

پورتلند شورای شهر تنظیم شده است به رای روز شنبه در مورد اینکه آیا برای ارسال یک رای گیری برای رای دهندگان در ماه نوامبر که ایجاد یک بررسی در هیئت مدیره برای اداره پلیس است که مستقل از مقامات منتخب شهرستان و بخش. اتحادیه پلیس مخالف این ایده است و به نام حرکت غیر قانونی است.

___

آسوشیتد پرس نویسندگان مایک بالسامو در واشنگتن; Andrew Selsky در Salem Oregon; و Suman Naishadham در آتلانتا کمک به این گزارش.

____

دنبال جیلیان Flaccus در توییتر در http://www.twitter.com/gflaccus و اندرو Selsky در @andrewselsky



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب