مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان اهداف توییتر حقوقی سپر کارشناسان هشدار

بزرگنمایی این تصویر بیست و شش کلمه جمع به یک سال 1996 قانون overhauling مخابرات اجازه داده اند شرکت

توسط MINERALNEWS در 10 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

بیست و شش کلمه جمع به یک سال 1996 قانون overhauling مخابرات اجازه داده اند شرکت هایی مانند Facebook, Twitter و Google به رشد به غول های امروز هستند. کسانی که سخنان رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به چالش کشیده و در یک فرمان اجرایی پنج شنبه. مت Rourke/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مت Rourke/AP

رئیس جمهور تهمت جدید فریاد حمایت طلبی در او تشدید جنگ صلیبی علیه توییتر. به عنوان او آن را در یک صدای جیر جیر جمعه: "لغو 230!"

این یک مرجع به بخش 230 قانون ارتباطات نجابت یک قانون تصویب شده توسط کنگره در سال 1996. آن را می گوید حاضر سیستم عامل هستند و از نظر قانونی مسئول آنچه که کاربران پست. بسیاری می گویند این حفاظت فعال ایجاد اینترنت مدرن. اما منتقدان — در هر دو سمت چپ و راست می گویند آن را می دهد شرکت های فن آوری بیش از حد قدرت در یک زمان زمانی که آنها ضروری برای بسیاری از مردم زندگی می کند.

مغلوب ساختن پیشی جستن ضبط در یک بار-مبهم حقوقی ارائه و پس از کشمکش با توییتر این هفته است. رسانه های اجتماعی پلت فرم قرار داده و واقعیت-چک کردن برچسب بر روی برخی از توییت خود که ادعا بدون شواهد که پست الکترونیکی-در برگه های جعلی. مغلوب ساختن پیشی جستن و سپس امضا فرمان اجرایی به دنبال پوست دور جارو مصونیت قانونی شرکت رسانه های اجتماعی و دیگر سایت های آنلاین استفاده می شود به عنوان یک سپر در برابر بهمن از پرونده های حقوقی.

جنبش برای لغو آن پادمان است به طور فزاینده تبدیل شدن به یک اجماع دو حزبی با معاون رئیس جمهور جو بایدن حتی گفت: بخش 230 باید اوراق.

اما کارشناسان هشدار می دهند که از بین بردن حمایت های حقوقی ممکن است عواقب ناخواسته برای کاربران اینترنت است که گسترش فراتر از Facebook و Twitter.

چپ و راست انتقاد بخش 230 — به دلایل مختلف

برخی از جمهوریخواهان از جمله تهمت متهم به سایت های رسانه های اجتماعی از muzzling محافظه کار صدای. آنها می گویند لغو بخش 230 خواهد اجازه دهید افرادی که ادعا می کنند آنها شده اند و تحقیر شده میبیند شکایت شرکت.

سناتور. جاش هاولی R-Mo, معرفی یک لایحه در سال گذشته با هدف پایان دادن به حمایت های حقوقی برای شرکت های فن آوری مگر اینکه آنها توافق کردند برای ممیزی مستقل برای اطمینان از آنها تعدیل محتوای بدون تعصب سیاسی. پس توییتر اقدامات این هفته هالی وعده داده شده به معرفی قوانین جدید برای پایان دادن به مصونیت قانونی برای شرکت های فن آوری.

"این بسیار ساده است: اگر توییتر و گوگل و بقیه در حال رفتن به editorialize و سانسور و عمل مانند ناشران سنتی آنها را باید مانند ناشران سنتی و توقف دریافت های ویژه حک کردن از دولت فدرال در بخش 230," هالی در توییتر نوشت.

دموکراتیک منتقدان از جمله مجلس نانسی پلوسی دیگر شکایت. آنها می گویند بخش 230 ایجاد محیط مناسبی برای rampant گسترش آنلاین اطلاعات غلط آزار و اذیت و سوء استفاده است. آنها استدلال می کنند اگر بخش 230 jettisoned, تکنولوژی, سیستم عامل های مانند گوگل و Facebook و توییتر را به انجام بیشتر برای جلوگیری از مشکل ساز محتوا.

"بخش 230 است بسیار مخاطره آمیز تنگه در حال حاضر گفت:" اریک گلدمن یک استاد دانشگاه سانتا کلارا دانشکده حقوق و مدیر شرکت با تکنولوژی بالا موسسه حقوق. "اما هر دو طرف بر آن توافق نداریم چرا باید آن را لغو, که ممکن است روی حیله و تزویر برای هر دو طرف برای پیدا کردن اجماع. اگر وجود دارد یک پیشنهاد برای لغو هر چند شاید هر دو طرف فقط به توافق برسند."

در عین حال گلدمن و دیگر کارشناسان مصاحبه برای این داستان می گویند به احتمال زیاد نتیجه یک لغو بخش 230 یکی که نه چپ و نه راست می خواهید برای دیدن: بیشتر سانسور عمده شرکت های فن آوری و به طور بالقوه فلج وب سایت های دیگر.

"ما نمی فکر می کنم در مورد چیزهایی مانند ویکیپدیا بایگانی اینترنت و دیگر کالاهای عمومی که وجود دارد و باید یک بهره جزء است که نمی خواهد وجود داشته باشد در یک جهان بدون 230" گفت: هارون Mackey, کارکنان, وکیل در بنیاد مرز الکترونیک دیجیتال آزادی های مدنی غیر انتفاعی.

بدون بخش 230 کارشناسان استدلال می کنند سایت را کمتر تحمل برای مردم ارسال نظرات خود را در یوتیوب ق Yelp آمازون و بسیاری دیگر از گوشه و کنار اینترنت می باشد.

قانون ایجاد شده برای از بین بردن 'مدیر معضل'

در 1990s زمانی که در حال حاضر عجیب و جالب-صدایی شرکت CompuServe نابغه و GeoCities شد نام خانواده, ارتباطات نجابت قانون تصویب شد به آدرس چه Mackey تماس "مدیر این معضل است."

در آن زمان اگر آنلاین ارائه دهندگان خدمات در زمان یک دست کردن رویکرد به آنچه که کاربران ارسال شده — مهم نیست که چقدر توهین آمیز و یا به طور بالقوه غیر قانونی — آنها در موقعیت بهتری از نظر قانونی از اگر آنها تصمیم به حذف محتوای شد که سوء استفاده و یا مضر, از آنجا که شرکت های مانند ناشران و باز کردن درب به یک موج افترا پرونده های حقوقی.

منتقدان گفت: سیستم عامل آنلاین تا به حال انگیزه ای برای چشم پوشی از هر زشت و ناپسند و یا محتوای غیر قانونی ارسال شده به صفحات خود را.

"بخش 230 طراحی شده برای حذف این معضل پس از یک پلت فرم می توانید انتخاب کنید به هیچ چیز و یا به طور فعال شرکت و مجموعه خود را از قوانین" Mackey گفت.

قانون مندرج در وب سایت های خاص حقوقی دسته با توجه به آنها توزیع کنندگان و نه ناشران. که به آنها مصونیت از پرونده های حقوقی بیش از محتوای آنلاین در حالی که اجازه دادن به آنها در ایجاد شرایط استفاده از خدمات برای آنچه که مجاز است یا نه.

چند استثنا وجود دارد اما. وب سایت هنوز هم می تواند مسئول پورنوگرافی کودکان و نقض جنایی فدرال ، در سال 2018 دیگر استثنا بود و به قانون اضافه شده به نگه داشتن وب سایت های مانند Backpage.com مسئول ترویج قاچاق جنسی و فحشا.

بیشتر مسئولیت های آنلاین و یا بیشتر سانسور است ؟

پس از رئیس جمهور بیل کلینتون امضا قانون اصلی در سال 1996 تعداد بی شماری از افراد به دادگاه رفته بیش التهابی نظرات و یا فیلم بر روی Facebook و توییتر و گوگل و سایت های دیگر. اما دادگاه به شدت باید طرفه با شرکت های اینترنتی.

"اگر کسانی که پرونده های حقوقی تا به حال شانس به موفقیت خواهیم دید هزاران بار در آن دسته از دعاوی" گلدمن گفت. "هر بار که کسی آزرده با اینترنت, خدمات آنها به طور بالقوه می توانست ادعا می کنند و آن را به دادگاه. بخش 230 نگه داشته بود که سونامی از شکایت از برخورد به دادگاه است."

فن آوری, صنعت, جای تعجب نیست, این است که سخت مبارزه برای حفظ بخش 230 گفت: Jeff Kosseff نویسنده یک کتاب در مورد بخش 230, بیست و شش کلمه ای است که ایجاد اینترنت.

"این سیستم عامل ها به وجود آمد به دلیل 230," Kosseff گفت. "بدون 230, عملیات خود را به طور قابل ملاحظه ای تغییر کرده است."

به ویژه در Facebook, Twitter و Google احتمال تبدیل شدن به مهاجم در مورد از بین بردن محتوا و ممکن است طرف اغلب با شکایت کاربران Kosseff گفت.

Mackey با بنیاد مرز الکترونیک موافق است.

"این می تواند ایجاد غربالگری پیش از هر قطعه از مواد هر فرد پست و منجر به استثنایی مقدار اعتدال و پیشگیری" Mackey گفت. "آنچه هر پلت فرم خواهد بود نگران است:" آیا من در معرض خطر هر چیزی به این مطالب ارسال شده به سایت من?'"

یکی دیگر ممکن است اثر موج دار شدن از لغو, Kosseff گفته است که ساخت آن را سخت تر برای هر شرکت است به امید ظهور به عنوان بزرگ بعدی شرکت رسانه های اجتماعی.

"از آن خواهد شد سخت تر برای آنها را به خاطر آنها را بیشتر مسئولیت در ابتدا" Kosseff گفت.

گلدمن با سانتا کلارا دانشکده حقوق دانشگاه گفت: rescinding بخش 230 می تواند به کاهش تعداد آنلاین سیستم عامل است که خوش آمدید گفت و گو باز.

بخش 230 "بیانیه کنگره است که ما می توانید انجام یک کار بهتر اگر ما اضافه کردن در برخی از اضافی برای حمایت از آزادی بیان است." گلدمن گفت. "بدون آن بسیاری از چیزهایی که آنلاین ما را برای اعطا امروز را نمی خواهد کار راه آنها در حال حاضر کار می کنند و برخی از چیزهایی که دیگر نمی خواهد در دسترس همه است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن