AP آزمون Begin آنلاین و در صفحه اصلی — اما نه برای همه

بزرگنمایی این تصویر دبیرستان ارشد ناتالی Szewczyk تبدیل شده تویوتا کرولا به همراه ایستگاه های کاری.

توسط MINERALNEWS در 22 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

دبیرستان ارشد ناتالی Szewczyk تبدیل شده تویوتا کرولا به همراه ایستگاه های کاری. حسن نیت ارائه میدهد از ناتالی Szewczyk پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
حسن نیت ارائه میدهد از ناتالی Szewczyk

شروع دوشنبه پیشرفته قرار دادن امتحانات که تست آموزان بالا آگاهی از مواد را در یک فرم غیر معمول. بالا-اضطراب و کالج های اعتباری آزمون به طور معمول سه ساعت و گرفته شده در فرد است. اما در این سال در پاسخ به اختلالات از شیوع کروناویروس, کالج مدیره است که اداره AP امتحانات کوتاه آزمون تا 45 دقیقه و نقل مکان آنها را آنلاین.

قالب جدید مطرح شده سوال در مورد انصاف. برای بسیاری از دانش آموزان در حال تغییر سایت آزمون از یک proctored کلاس درس به دستگاه های خود را در صفحه اصلی یک معامله بزرگ است.

دبیرستان ارشد ناتالی Szewczyk از Ashfield, Mass., برنامه ریزی شده بود به او دو AP امتحانات در تویوتا کرولا در نزدیکی یک مدرسه ابتدایی پارکینگ. او پر از لکه اتصال به اینترنت در خانه او چون او جامعه روستایی ارائه نمی دهد در صفحه اصلی خدمات پهن باند. پارکینگ به نظر می رسید مانند یک گزینه بهتر است. اما در هفته گذشته مدرسه ساخته شده برنامه ای برای باز کردن یک اتاق کنفرانس کوچک برای آزمون داوطلبان که Szewczyk می گوید به عنوان امداد آمد.

"من احساس کمی اعتماد به نفس بیشتری مصرف آن را در یک اتاق کنفرانس فقط به خاطر من می دانم که من می خواهم یک میز محکم به عنوان مخالف به صندلی راننده ماشین من تلاش برای نوع Chromebook در حالی که آن را لبه پنجره رساند تا در برابر فرمان" او می گوید.

Szewczyk است که در میان 3.4 میلیون دانش آموزانی که ثبت نام به AP آزمون آنلاین بین مارس 11 مارس 22.

در بیانیه دانشگاه, هیئت مدیره, سخنگوی جروم سفید گفت: این سازمان تصمیم به حرکت به جلو با AP تست به انگیزه دانش آموزان را برای به دست آوردن اعتبار.

کالج هیئت مدیره در تلاش است تا مسائل و انصاف و با ارائه اضافی آنلاین مواد بررسی و کمک برای دانش آموزان است که ممکن است دسترسی به کامپیوتر است. این سازمان همچنین ایجاد چک لیست برای چگونه برای امتحانات بر روی یک کامپیوتر رومیزی, لپ تاپ, تبلت و گوشی های هوشمند.

اما بسیاری از معلمان هنوز هم نگران حقوق صاحبان سهام. ساوانا تسلیم-Scharff یک AP معلم فیزیک در بوستون کار می کند با بسیاری از طبقه متوسط و کم درآمد و دانش آموزان از رنگ. در ماه آوریل او NPR گفت که هل دادن به جلو با آزمون ناعادلانه است به دانش آموزانی که همچنین دستکاری مسئولیت بیشتر و استرس به دلیل تعطیلی مدارس.

"[آنها] مراقبت از برادران و خواهران" او گفت:. "برخی از دانش آموزان در حال کار بر 40 یا 50 ساعت در هفته در فروشگاه مواد غذایی در حال حاضر در ترس پدر و مادر خود را در حال رفتن به گذاشته است."

و پس از آن وجود دارد این سوال جغرافیایی سهام. امسال امتحانات اداره خواهد شد در همان زمان در سراسر جهان معنی برخی از دانش آموزان در هاوایی آغاز خواهد شد آزمون خود را در ساعت 6 صبح و دیگران در هنگ کنگ ممکن است آزمون در نیمه شب.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب