پلیس سابق NFL بازیکن به اتهام تجاوز به UGA دانشجو

ATHENS, Ga. - یک بازیکن سابق NFL و دانشگاه گرجستان فوتبال standout دستگیر شده و به اتهام تجاوز به یک یوگا, دان

توسط MINERALNEWS در 28 خرداد 1399

ATHENS, Ga. - یک بازیکن سابق NFL و دانشگاه گرجستان فوتبال standout دستگیر شده و به اتهام تجاوز به یک یوگا, دانشجو, مقامات گفت.

Bacarri Jamon رمبو, 29 متهم شد جمعه با تجاوز به عنف اخبار رسانه ها گزارش شده است. او در حال برگزار شد در آتن-Clarke County زندان بدون پیوند شنبه بعد از ظهر.

آتن-Clarke County Police در پاسخ به یک گزارش تجاوز شنبه در نزدیکی دانشگاه در یک مجتمع آپارتمانی که در آن رمبو بنا به گزارش ها زندگی می کند.

21 ساله دانشجو پلیس گفت که او مورد حمله قرار گرفت و می دانست کسی که تجاوز او را به آنها نشان می یک Instagram profile با رمبو نام در آن است. اطلاعات بیشتر نبودند بلافاصله منتشر شد.

رمبو شده است یک فارغ التحصیل دستیار مربی با یوگا, فوتبال, برنامه برای دو فصل گذشته.

خود را وکیل کیم استفنز گفت: دستگیری ناشی از یک حادثه بین رمبو و خود را مدعی جمعه شب در مجتمع آپارتمانی The Atlanta Journal-Constitution گزارش شده است.

استفن گفت: این زن به پلیس گفت که او "نیست رضایت به مقاربت به برخی از درجه" اما رمبو گفت که او انجام داد.

"او همکاری اداره با پلیس زمانی که آنها بیرون آمد" استفن گفت. "این یک چرخش سریع. آنها نمی صبر کنید برای هر گونه شواهد علمی برای بازگشت و یا هر چیزی قبل از آنها در زمان حکم."

رمبو بود که همه آمریکایی ایمنی در گرجستان و دارای یک بسته برنامه ضبط 16 interceptions در طول تصدی خود. او پیش نویس توسط ردسکینز واشنگتن در سال 2013 و همچنین با میامی دلفین ها و لوایح بوفالو. او به پایان رسید کار خود را در سال 2017.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب