به عنوان کشور بازگشایی این کانادایی ها از ترس آنها می شود را پشت سر گذاشت. اینجا چرا

شور و هیجان در اطراف بازگشایی اقتصاد کل کشور را فرا گرفته اما برای برخی هیجان ساختگی و اضطراب یک احساس است که

توسط MINERALNEWS در 10 خرداد 1399

شور و هیجان در اطراف بازگشایی اقتصاد کل کشور را فرا گرفته اما برای برخی هیجان ساختگی و اضطراب یک احساس است که آنها در حال پشت سر گذاشت.

در حالی که COVID-19 مستندات شروع به سهولت برخی از مردم هنوز هم در حاشیه, در حال انتظار برای شانس خود را در طعم و ظاهر ، به دلایل بهداشتی یا پروتکل آنها بوده است و از چپ به صبر خود را به نوبه خود.

این ضعف سيستم ايمنی هنوز زمان تا زمانی که کسی می آید بیش از حد نزدیک و در یک پیاده رو برخی از صاحبان کسب و کار کوچک قلم در حال گفت به بسته ماندن در حالی که دیگران مجاز به باز کردن و بسیاری از مردم نمی خواهید برای رفتن به حتی به عنوان اقتصاد بازگشایی. ستاره صحبت کرد و به برخی از کسانی که کانادایی ها برای شنیدن نگرانی های خود را.

اضطراب و عدم اطمینان'

راه رفتن پایین خیابان تریستان بائر نمی strike شما به عنوان کسی که می تواند به خصوص در معرض خطر عوارض جدی از COVID-19.

اما این که دقیقا این مشکل می گوید 34 ساله که در کلگری زندگی می کند با همسر خود.

For Tristan Bauer, who must take drugs that suppress his immune system, the coronavirus pandemic still poses a serious risk, even as lockdowns ease.

بائر طول می کشد دارو است که سرکوب سیستم ایمنی بدن خود را به عنوان بخشی از یک درمان آرتروز. در بهترین زمان, عفونت می تواند باعث عوارض برای او که بدتر از آنها خواهد بود برای کسی که با یک سیستم ایمنی سالم و حتی می تواند در یک بیمارستان مراجعه کنید.

او نگرانی در مورد چه اتفاقی می افتد اگر او قرارداد COVID-19. "من در یک وضعیت که در آن من در واقع به نگرانی که من ممکن است ترک در یک وضعیت خوب چون من ممکن است در اطراف.

"برای من وجود دارد بسیاری از من می گویند اضطراب و عدم قطعیت است."

این می تواند برخی از زمان قبل از او می تواند بازگشت به چیزی شبیه زندگی عادی پس از آن یک نگرانی برای بائر که بسیاری از مردم نمی پوشیدن ماسک یا احترام فیزیکی فاصله قوانین.

برای او این افراد می تواند جرقه است که منجر به یک سفر به بیمارستان. او می گوید: تعداد زیادی از مردم که می خواهند همه چیز را به بازگشت به راه آنها باید توجه کنند و به یاد داشته باشید که "وجود دارد تعداد زیادی از مردم هستند که واقعا در خطر است.

"ما در حفظ و شوخی که تمام جهان نیاز به relearn چگونه به تعامل با دیگر انسان" بائر گفت. "اما آن را بسیار واقعی تر از بسیاری از ما همیشه می خواهم به اعتراف."

هنگامی که به کمک متوقف می شود

در کانادا واکنش اضطراری بهره مند ارائه 2000 $در هر ماه Signe Knutson می گوید: او در واقع قادر به فراهم کردن یک زندگی مناسب و معقول برای خودش و پسرش در شرق ونکوور.

Signe Knutson worries about what will happen to her and her son when her CERB payments stop. Because she is immunocompromised, Knutson isn't comfortable going back to work at the caf� she was at before the pandemic hit, but says she may not have a choice.

به طور معمول او با این نسخهها کار پاره وقت در یک کافه. اما او تا به لوپوس که بدان معنی است که او طول می کشد دارو است که سرکوب سیستم ایمنی بدن خود را.

"هنگامی که CERB در آمد آن را واقعا مانند یک برکت و رحمت برای من," او گفت:. "از آنجا که در نهایت من یک درآمد قابل زندگی.

"این دلیل است که من تنبل هستم. آن را نمی کند چرا که من نمی باید در آموزش و پرورش. آن را نمی کند چرا که من نمی خواهم به کار است که من هرگز تا به حال یک درآمد خوب — آن را فقط به دلیل ناتوانی من و من یک کودک که در مدرسه است."

اما او CERB پرداخت در حال رفتن به توقف به زودی پس از آنها در حال نزدیک شدن به پایان 16-آستانه هفته. چرا که او را به ضعف سيستم ايمنی او را احساس نمی کند راحت رفتن به کافه. پس او را از لحاظ فنی قادر به کار پاره وقت Knutson می گوید او نمی تواند به معلولیت یا نه.

"من احساس اضطراب در مورد بازگشت به کار" او گفت:. "اگر من مریض و سپس هیچ کس نمی خواهد بود قادر به مراقبت از پسر من است."

انتظار برای نشان دادن به در

به عنوان بخش های خاصی از اقتصاد بازگشایی برخی از صاحبان کسب و کار کوچک می گویند آنها بوده است و از چپ به تماشای در حاشیه گیج و نا امید در مورد اینکه چرا آنها نمی گنجانده شده است.

در یک وضعیت که گیج کننده به دیوید پرنده خود پورت Elmsley رانندگی در تئاتر در پرت, Ont., نبود بخشی از مراحل اولیه بازگشایی در این استان است.

"ما کمی نا امید گفت:" در یک ایمیل به ستاره. "من می خواهم به می گویند که drive-ins شد اجتماعی فاصله قبل از های اجتماعی فاصله سرد بود. ما در اختراع مفهوم است."

David Bird says drive-ins like his Port Elmsley Drive-In Theatre in Perth, Ont., were doing social distancing before it was cool. He's confused as to why his theatre wasn't included in the initial stages of the province's plans to reopen the economy.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

او شمارش خود را خوش شانس است که حتی اگر کسب و کار خود را باقی می ماند تعطیل برای چند ماه او هنوز هم اعتماد به نفس آنها را بازگشایی در آینده است.

"ما در حال اضطراب به عقب بر گردیم" گفت: پرنده. "ما احساس می کنیم از دست رفته بیش از حد است, اما دیگر در آن طول می کشد برای دریافت برخی از نشانه ای از زمانی که ما ممکن است باز بیشتر شما در تعجبم که چگونه به یک عملی فصل خارج از آن."

کلیتون McAdam که صاحب رایانه بدنسازی پایتخت دو و میدانی در ادمونتون می گوید: او اشتباه در مورد اینکه چرا او نمی تواند باز کردن کسب و کار خود را.

به طور معمول او گفت: یک کلاس در سالن ورزش می باشد حدود 14 نفر است. اما او گفت: این امر می تواند آسان به برش که در نیمه نگه دارید و بیشتر از فضای کافی بین مردم همراه با اضافه کردن سخت پاکیزگی دستورالعمل.

"من فکر می کنم شما می دانید کمی ناعادلانه است." "ما باید اجازه داده شود برای باز کردن با محدودیت."

در آلبرتا, ورزشگاه در حال بسته باقی می ماند در مراحل اولیه بازگشایی آغاز شد که در ماه مه و که اجازه می دهد تا رستوران و آرایشگاه برای باز کردن با محدودیت.

McAdam گفت: این نا امید کننده بود چرا که به نظر می رسید دولت تا به حال فشرده ورزشگاه مانند خود را به این دسته از جعبه بزرگ ورزشگاه که در آن جمعیت زیادی از مردم ممکن است پس از کار به عنوان مثال.

"من فکر می کنم وجود دارد برخی از سوء تفاهم است."

هیچ چیز به بازگشت به

هنوز هم دیگران مشاغل از دست رفته در ماه مارس است که آنها هرگز بازگشت به دلیل مالی ویران wreaked با این بیماری همه گیر.

کهربا d'amico 37 ساله زندگی می کند که در کوکیتلام, B. C. شد ساخت $75,000 از یک سال و با وجود نمایشگاه ملی (PNE) مدیریت حوادث برند و دیجیتال از طرف سازمان.

Amber D'Amico loved her job as a large event planner for the PNE in B.C. But when coronavirus hit, she lost the gig and watched as any future prospects also dried up.

غیر انتفاعی معروف آن Playland پارک تفریحی در ونکوور متکی d'amico برای برنامه ریزی حوادث. او می گوید: این یک کار رویایی تا زمانی که این بیماری همه گیر تبدیل شده و جهان خود را وارونه.

"این احساس مانند حرکت آهسته رویا در حالی که در آن همه چیز اتفاق می افتد," او گفت:. "فراواقعي بود."

آن را به سرعت به پایان رسید در اواخر ماه مارس و زمانی که موقعیت آن در میان حدود 50 میلیون دلار ضرر در درآمد برای PNE. بسیاری از حوادث بزرگ مانند PNE ممنوع شده است در سراسر کشور با توجه به چگونه به سرعت coronavirus در جمعیت.

در حال حاضر d'amico است در خانه با دو بچه در حالی که شوهر او درایوهای بازیافت کامیون برای شهر برنابی.

او می گوید آن را یک پوشش نقره ای که او می تواند زمان زیادی را صرف با خانواده اما آزار دهنده در دانش است که او CERB پرداخت خواهد شد به زودی خشک است. و زمانی که اقتصاد شروع به بازگشایی او هیچ شغلی برای رفتن به.

D'amico است در رشته بازاریابی است و یک چاشنی رویداد برنامه ریز اما با B. C. دولت نشان می دهد که رویدادهای مهم نخواهد بود با توجه به چراغ سبز بدون واکسن او شده است با توجه به حرفه ای جدید است.

"من احساس می کنم برای شرایط خاص مانند این ما باید دسترسی به برنامه های" او گفت:. "این نه تقصیر من. من نمی کاری و اخراج از کار که در آن من غفلت بود و یا شما می دانم که من انجام کاری اشتباه است.

"این بود که در هیچ تقصیر از خود من و در حال حاضر من تلاش."

Kieran Leavitt


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب