پاپ فرانسیس خواستار کمک به مهاجران و پایان دادن به لیبی مبارزه

شهر واتیکان—پاپ فرانسیس روز یکشنبه خواست رهبران سیاسی و نظامی در لیبی برای پایان دادن به خصومت خود را و از جام

توسط MINERALNEWS در 26 خرداد 1399

شهر واتیکان—پاپ فرانسیس روز یکشنبه خواست رهبران سیاسی و نظامی در لیبی برای پایان دادن به خصومت خود را و از جامعه بین المللی را به "قلب" وضع اسفناک مهاجران به دام افتاده در lawless ملت است.

در طول هفتگی خود برکت و رحمت مشرف به میدان سنت پیتر, پاپ خواستار "پایان دادن به خشونت" و یک مسیر به سمت "صلح و وحدت" در کشور است.

او گفت: هزاران نفر از مهاجران, پناهندگان, پناهندگی پناهجویان و آوارگان داخلی هستند "بیشتر در معرض اشکال استثمار و خشونت است."

"وجود دارد و ستم" پاپ گفت: خروج از آماده اظهارات. "همه ما مسئولیت. هیچ کس می تواند احساس معاف."

نظرات پاپ آمد که نیروهای متفقین با سازمان ملل متحد حمایت دولت در طرابلس در حال آماده سازی برای راه اندازی حمله به نیروهای رقیب به رهبری فرمانده نظامی خلیفه Hifter در استراتژیک شهر ساحلی سرت. اگر موفق آن می تواند کمک به آنها را تصاحب کلید میادین نفتی و امکانات در لیبی در جنوب.

لیبی شده است در آشفتگی از سال 2011 زمانی که جنگ داخلی سرنگون زمان دیکتاتور Moammar Gadhafi بود که بعدا کشته شد. این کشور پس از تقسیم بین رقیب دولت در شرق و غرب هر یک از حمایت گروه های مسلح و دولت های خارجی.

Hifter نیروهای حمله در طرابلس در ماه آوریل 2019. هرج و مرج در این کشور به طور پیوسته بدتر شده به عنوان حامیان خارجی به طور فزاینده مداخله با وجود وعده به خلاف در بالا مشخصات صلح نشست در برلین در اوایل این سال است.

این طرابلس مبتنی بر نیروهای حمایت ترکیه دست بالا را در اوایل این ماه پس از تصرف پایتخت فرودگاه, همه اصلی ورود و خروج به شهر و رشته ای از کلید شهرهای نزدیک خبر داد. که مجبور Hifter مبارزان به برداشت — شکست که فرماندهان نقاشی به عنوان تاکتیکی اندازه گیری به سازمان ملل متحد حمایت می روند صلح یک فرصت است.

پس از قذافی سقوط و کشتن لیبی نیز به عنوان یک عمده حمل و نقل نقطه آفریقایی و عرب مهاجران فراری از جنگ و فقر به اروپا است.

بیشترین مهاجران را در این سفر مخاطره آمیز در بیمار مجهز و ناامن قایق لاستیکی. سازمان بین المللی مهاجرت گفت: آن برآورد مرگ و میر در میان مهاجران که در تلاش برای عبور از دریای مدیترانه در ماه مارس به تصویب رسید "گریم نقطه عطف" از 20,000 پس از 2014.

روز شنبه سازمان ملل متحد مهاجرت سازمان گفت: ده نفر از دست رفته بودند و می ترسیدند غرق شدن یک قایق حامل حدود سه ده مهاجران عازم اروپا واژگون در دریای مدیترانه خاموش شهر ساحلی زاویه حدود 48 کیلومتری غرب طرابلس.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن