دعاوی بیش از COVID-19 دست زدن به در خانه های سالمندان بالا بردن سوال در مورد استاندارد مراقبت

به عنوان کشنده تلفات COVID-19 در کانادا خانه های سالمندان را افزایش می دهد تعداد فزاینده ای از پیشنهاد کلاس اق

توسط MINERALNEWS در 14 اردیبهشت 1399

به عنوان کشنده تلفات COVID-19 در کانادا خانه های سالمندان را افزایش می دهد تعداد فزاینده ای از پیشنهاد کلاس اقدام دعاوی برخی از کارشناسان حقوقی می گویند که این موارد را روشن در نظر گرفته مراقبت مناسب در طول یک بیماری همه گیر.

مداوم بهداشت جهانی بحران است که به طور نامتناسبی تحت تاثیر افراد مسن به شمار منحصر به فرد و بی سابقه ای پس زمینه برای چنین اقدامات عمرانی که پدید آمده در انتاریو و کبک در هفته های اخیر کارشناسان می گویند.

در حالی که خانه های پرستاری را نمی توان سرزنش برای این بیماری همه گیر آنها می تواند پاسخگو غیر ضروری و قابل پیشگیری مرگ و میر گفت: Michael Smitiuch یک تورنتو مبتنی بر وکیل که قبلا به رهبری موفق سهل انگاری طرح دعوی در دادگاه در برابر برامپتون, Ont. تسهیلات برای سالمندان است.

"یک بحران مانند این را نمی دهد خانه های پرستاری یک پاس رایگان به غفلت از سالمندان است. بنابراین من فکر می کنم چه اتفاقی خواهد افتاد ... ما قصد داریم تا نگاهی به این طریق یک لنز از آنچه معقول و منطقی بود تحت شرایطی" او گفت:.

"این سوال جالب خواهد بود چه استاندارد مراقبت در طول یک بیماری همه گیر?"

دادگاه به احتمال زیاد خواهد شد نگاه به الزامات و دستورالعمل های صادر شده توسط بهداشت وزارتخانه ها سازمان بهداشت جهانی و مشابه دیگر بدن در اندازه گیری که آیا هر متهمان غفلت Smitiuch گفت.

رمان coronavirus ویران کرده خصوصی و دولتی سالمندان, خانه به خصوص در کانادا دو تا از بزرگترین استانهای باعث بزرگی از این کشور بیش از 3000 مرگ و میر.

قوانین و استانداردهای خانه های پرستاری تکامل یافته اند به سرعت به مقامات بهداشت عمومی در پاسخ به بحران با چند استان در حال حاضر ممنوعیت کارکنان از کار در چندین امکانات.

تعدادی از پیشنهاد کلاس اقدام دعاوی اقامه سهل انگاری بخشی از دولت و یا خانه سالمندان اپراتورها در اداره خود از ویروس.

در کبک پسر 94-سال-که درگذشت COVID-19 در یکی از استان سخت ترین ضربه امکانات ثبت یک کلاس-برنامه عمل در برابر دولت-اجرای CHSLD Ste-Dorothee.

تورنتو قانون شرکت در ضمن خدمت استانی دولت با اطلاع از یک پیشنهاد کلاس اقدام به نمایندگی از تمام ساکنان انتاریو در دراز مدت مراقبت از خانه.

این ادعا استان را شکست در نظارت بر تسهیلات منجر به گسترده قابل اجتناب بیماری و مرگ در این بیماری همه گیر.

دیگر چنین پرونده ای راه اندازی شده توسط دو انتاریو مردان که مادران از درگذشت COVID-19 اهداف Revera یک خصوصي پرستاری صفحه اصلی شرکت.

هیچ یک از این موارد تایید شده است به عنوان کلاس اقدامات تا کنون و ادعای خود را آزمایش نشده در دادگاه.

اسکات استنلی یک وکیل صدمه شخصی در ونکوور گفت: این دعاوی و دیگران که سطح در ماه های آینده خواهد شد در صورت متعدد موانع در جلسه معیارهای سهل انگاری.

او گفت: ممکن است دشوار برای شاکیان برای نشان دادن اقدامات اپراتورهای یا دولت باعث مرگ و میر.

"اگر نظریه این است, خوب, کارگران قادر به رفتن از یک خانه دیگر و انتقال ویروس — که یک نظریه اما شما باید برای نشان دادن واقع است که در واقع ناشی از افراد دیگر را مبتلا یا آلوده," او گفت:.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

آن را نیز ممکن است به چالش کشیدن نشان می دهد که مراقبت داده شده کاهش یافت و به زیر تاسیس استانداردهای ویژه هنگامی که تحت پیگرد دولت از آنها اندازه گیری شده برابر استانداردهای آنها ایجاد استنلی گفت.

دولت همچنین می تواند قانون معرفی به محافظت از خود در برابر COVID-19-مربوط به دعاوی اگرچه "بسیار زنده مناظره" بیش از اینکه آیا آنها می توانند مانع موارد مربوط به نقض منشور حقوق, او گفت:.

چنین قوانین به طور کلی "اصلاحات سیاسی" او گفت:.

حتی اگر هر یک از پیشنهاد کلاس اقدامات موفق شاکیان ممکن است شوکه شده و برای پیدا کردن خسارت آنها دریافت حداقل, او گفت:.

"مردم را برای جبران از دست دادن مصاحبت با از دست دادن دوستی از یک فرد مسن تر که مرحوم," او گفت:.

"شما در واقع جبران از دست دادن منافع اقتصادی آنها را به شما به ارمغان آورد. و اکثر افراد در یک موقعیت که در آن آنها ارائه مزایای اقتصادی ... بنابراین در بسیاری از موارد کسانی که مدعی هستند در واقع ارزش هیچ چیز نیست."

در واقعا فاحش موارد یک خانه سالمندان می تواند خسارات تنبیهی است که به منظور جلوگیری از برخی رفتار گفت: Smitiuch تورنتو وکیل.

دولت نیز باید در نظر پرس و جو چگونه به مراقبت از خانه در پاسخ به بحران است.

"این خواهد بود چیزی است که می تواند ارزشمند برای آینده چون بدون شک ما رو به چیزی شبیه به این در آینده," او گفت:.

سه حرفه ای سفارشات در کبک باید گفت: آنها را نگه دارید از یک مشترک رسیدگی به وضعیت سالمندان خانه و طولانی مدت مراکز مراقبت پس از COVID-19 همه گیر رخ داد.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن