به عنوان همه گیر توقف دادگاه نظامی در گوانتانامو منتقدان تماس برای بسته شدن آن

بزرگنمایی این تصویر اصلی دادگاه نظامی ایالات متحده در پایگاه نیروی دریایی در خلیج گوانتانامو کوبا دی

توسط MINERALNEWS در 2 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

اصلی دادگاه نظامی ایالات متحده در پایگاه نیروی دریایی در خلیج گوانتانامو کوبا دیده می شود در این عکس تایید شده برای انتشار توسط ارتش ایالات متحده. والتر Michot/میامی هرالد/تریبون سرویس خبری via Getty Images پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
والتر Michot/میامی هرالد/تریبون سرویس خبری via Getty Images

Coronavirus در امان نیست ایالات متحده در دادگاه نظامی و زندان در خلیج گوانتانامو کوبا که در آن اقدامات قانونی آمده اند برای متوقف مجازی با توجه به همه گیر. است که منتقدان از گوانتانامو است که مالیات دهندگان هزینه بیش از 6 میلیارد دلار با وجود نهایی تنها یک اعتقاد در نزدیک به دو دهه گفت: این یک فرصت به آن را تعطیل ،

گوانتانامو تا به حال حداقل دو مورد از COVID-19: یکی در یک ملوان در ایالات متحده در پایگاه نیروی دریایی در این جزیره و دوم در نیروی گارد که نظارت آن زندانیان که شامل خالد شیخ محمد به اتهام مغز متفکر حملات یازدهم سپتامبر ، 11, 2001, حملات تروریستی.

وزارت دفاع گفت که به دلایل امنیتی آن را نمی خواهد می گویند اگر وجود داشته اضافی مثبت تشخیص در گوانتانامو اما به دلیل همه گیر در تمام جلسات دادگاه لغو شده است از اواسط ماه مارس هستند و نه برنامه ریزی برای راه اندازی مجدد تا اواخر ماه جولای.

علاوه بر این تسهیلات منوط به سلامت اقدامات ایمنی اجتماعی مانند فاصله و اجباری با پوشیدن ماسک و دستکش در هنگام نزدیکی زندانیان. نیز وجود دارد که 14 روز در قرنطینه برای ورود هر کسی در این جزیره است که اساسا متوقف دادگاه سفر به دلیل گوانتانامو وکلا نیز باید قرنطینه برای 14 روز پس از بازگشت به ایالات متحده تبدیل حتی یک سفر کوتاه به یک ماه تعهد است.

حتی قبل از همه گیر زده مشکل گوانتانامو شده بود با ضربه بیشتر اختلال بیش از حد معمول از جمله خروج از چندین پرسنل کلیدی. در میان آنها قاضی در سپتامبر. 11 مورد نیروی هوایی سرهنگ W. شین کوهن که در سمت چپ در مارس پس از اعلام او مصرف بازنشستگی پس از کمتر از یک سال در کار و رئیس دادگاه نظامی مسیحی Reismeier که نقل مکان کرد و به یک دادگاه نقش بعد از اینکه در موقعیت خود را برای کمتر از یک سال. دو منجر وکلای مدافع برای سپتامبر. 11 متهمان نیز پا به کنار در ماه های اخیر.

همه که برگ سپتامبر. 11 مورد محاکمه, برنامه ریزی برای شروع داوران انتخاب ژانویه آینده در برزخ است.

"این قطعا نمی خواهید برای آمدن به عنوان یک ژانویه 2021 trial — این کاملا روشن گفت:" بابی Chesney یک استاد حقوق در دانشگاه تگزاس در آستین است که دارای تخصص در امنیت ملی قانون و به دنبال گوانتانامو از نزدیک پس از افتتاح آن در سال 2002.

"وجود دارد فقط گفتن ندارد که این ممکن است در جریان است," او اضافه شده است. "اما ما قطعا می دانیم این است که تا زمانی که COVID-19 خشم آمده است و این بازداشت شدگان قرار دارد در گوانتانامو وجود دارد در حال رفتن به اساسی مشکلات عملی شدن یک چیز واحد انجام می شود."

به جورج تاون دانشکده حقوق استاد آبه اسمیت که سفر به گوانتانامو در ژانویه به تماشای جلسات در این مورد در برابر Abd al-رحیم al-Nashiri متهم به سازماندهی USS Cole دریایی کشتی بمب گذاری اخیر تحول خواهان رادیکال تنظیم مجدد در دادگاه.

"شما باید سعی کنید این مردان یا آنها را آزاد کند. آنها را امتحان کنید و یا آنها را آزاد کند" گفت: اسمیت که استدلال می کند که به طور نامحدود برگزاری گوانتانامو 40 باقی مانده زندانیان بسیاری از آنها هرگز با جرم است غیر قانونی و غیر اخلاقی است.

"و من درک خشم و من درک غم و اندوه از کسانی که از دست مردم یا که افرادی که بودند خیلی مجروح شده به عنوان یک نتیجه از این اعمال تروریسم" اضافه شده Smith, که پس از بازگشت از سفر خود نوشت: یک قطعه برای قانون ملی مجله با عنوان "از آن زمان به تجدید نظر گوانتانامو بای نظامی کمیسیون."

"اما آن را غیر قابل باور آنچه که ما در حال پرداخت به حفظ این سیستم که نیست انجام هر کاری" او گفت:. "منظورم این است که به خصوص پس از COVID تصور کنید آنچه که ما می تواند انجام دهد که با پول" اشاره به گوانتانامو را 6 میلیارد دلار هزینه پس از باز کردن.

شهر نیویورک ساکن Colleen Kelly که برادر کشته در حمله به مرکز تجارت جهانی در سپتامبر. 11 ساخته شده است بیش از ده سفر به گوانتانامو به تماشای دادگاه. او هم گفت: shutdown ناشی از این بیماری همه گیر و اخیر خروج پرسنل در حال حاضر ایده آل لحظه به سوال کسب و کار به طور معمول در دادگاه نظامی.

"من فکر اساسی این است که این نوع از زمان مناسب برای تغییر همه چیز را در مورد گوانتانامو کند." "زمان برای شخم جلوتر واقعا به پایان رسیده است. این است که هرگز پایان پس چرا واقعا تکان چیز؟"

کلی طرفدار از بین بردن گوانتانامو موارد از دادگاه نظامی و به جای تلاش آنها در دادگاه فدرال آمریکا که دارای تجربه ی گسترده دست زدن به تروریسم موارد یا مذاکره گناه درخواست با زندانیان.

با این حال دولت آمریکا داده است هیچ نشانه آن است که تمایل به تغییر وضعیت موجود در گوانتانامو.

در بیانیه ایمیل به NPR یک سخنگوی وزارت دفاع گفت: نظامی آموزش دیده برای انجام چرخش خواهد شد و در ادامه چرخش پرسنل در داخل و خارج از گوانتانامو. او همچنین گفت گوانتانامو را موارد هیچ جدول زمانی ثابت.

هنوز, گفت, کلی, "من احساس می کنم مانند 9/11 دادگاه فرو رفته و به شدت به جنگ در افغانستان و هرگز پایان دادن به جنگ در خاورمیانه پس چرا تازه نگاه می کنید؟"



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.rucutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب