ترقی خواهان افزایش در کنگره دموکراتیک مقدماتی

بزرگنمایی این تصویر جمال بومن زد در برابر کهنه تشکر. الیوت انگل دموکرات اولیه برای نیویورک 16th کنگر

توسط MINERALNEWS در 14 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

جمال بومن زد در برابر کهنه تشکر. الیوت انگل دموکرات اولیه برای نیویورک 16th کنگره منطقه. جان Minchillo/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جان Minchillo/AP

مترقی جناح از حزب دموکرات نمی تواند از طریق شکستن در انتخابات ریاست جمهوری اما در کنگره نژادها جوان متنوع تر مترقی نامزدها با بهره گیری اخیر افزایش پشتیبانی می کند.

"منطق COVID-19 و همچنین منطق و عدالت حرکت برای زندگی, من فکر می کنم مجبور است همه ما را دوباره تصور کنید هر آنچه لازم است و چه چیزی ممکن است و من فکر می کنم داشتن تاثیر بر سیاست ما" گفت: Maurice میچل مدیر ملی از خانواده های شاغل, پارتی, نیویورک مبتنی بر جزئی حزب سیاسی.

مترقی جنس نر, سیاه پوست نامزدها در نیویورک ژوئن 23 مقدماتی (نتایج هنوز به طور رسمی به نام با آسوشیتد پرس) در مسیر پیروزی در سه امن دموکراتیک صندلی تقریبا اطمینان از آنها برنده خواهد شد در ماه نوامبر و خدمت در کنگره است.

"من بهره مند از نوظهور تحقق برخی از مردمی که ما در زندگی می کنند به شدت ناعادلانه جامعه آن را به عنوان نگرانی از مسائل نژاد ؟ بله. این است که چرا من برنده ؟ نه" Mondaire جونز NPR گفت.

جونز, 33, نیز آشکارا همجنسگرا. او در مسیر به پیروزی در یک رقابت باز کردن صندلی اولیه برای صندلی گذاشت تشکر. نیتا Lowey که نشان دهنده عمدتا سفید, ثروتمند حومه منطقه خانه به بیل و هیلاری کلینتون.

جونز گفت که او برنده است به دلیل حمایت خود را از unabashedly ایده های لیبرال. "من تنها نامزد در شلوغ دموکراتیک اولیه که با پشتیبانی از تنها سیاست است که به معنای واقعی کلمه همه اطمینان بهداشت و درمان در این کشور است و مدیکر برای همه," او گفت: "در اشاره به دولت-اجرای مراقبت های بهداشتی پیشنهاد و پشتیبانی توسط سناتور. برنی ساندرز من-Vt., در سال 2020 ریاست جمهوری ابتدایی مسابقه.

Presumptive دموکراتیک نامزد جو بایدن مخالف دولت-اجرای سیستم مراقبت های بهداشتی و او امن نامزدی در بخش های قفل کردن بیشتر میانه رو جناح از حزب دموکرات است. اما در این رقابت کنگره مقدماتی مترقی نامزدهای مسابقه رقابتی در حال اجرا بر روی برخی از حزب تحریک آمیز ترین ایده ها: مدیکر برای همه, سبز جدید معامله مسیر به شهروندی برای همه کارگران ثبت نشده و چشمگیر توزیع مجدد ثروت است.

یکی دیگر از مترقی, نیویورک شهرستان, عضو شورای Ritchie تورس, 32 بود که جونز نیز آشکارا همجنس که در مسیر به پیروزی در برانکس مبتنی بر صندلی به جای گذاشت دموکراتیک تشکر. خوزه سرانو ترین دموکرات کنگره منطقه در کشور است.

وسط مدیر مدرسه جمال بومن است که انتظار می رود به شکست جانباز وقت تشکر. الیوت انگل برای خود برانکس مبتنی بر صندلی. انگل هنوز از اذعان به این مسابقه است. بومن حمله انگل برای عدم وجود خود را از منطقه — یکی از سخت ترین ضربه در کشور توسط COVID-19 — و زد یک انرژی عراق در هدایت کمک به فقرا و طبقه کارگر.

"فقر سیاسی طراحی و ریشه در یک سیستم است که شکسته و فاسد و گندیده از هسته آن از آغاز به کار امریکا" بومن گفت: در اولیه شب سخنرانی به هواداران است.

در کنتاکی مجلس سنا دموکراتیک اولیه یکی دیگر از مترقی سیاه, نامزد, چارلز بوکر داد استقرار-حمایت نامزد امی مک گراث یک مسابقه نزدیک آینده در 3% — با وجود افزایش حدود 3 میلیون دلار به McGrath بیش از 40 میلیون دلار و با تکیه بر داوطلب فعالان پیشرو.

اوان وبر از بنیانگذاران طلوع آفتاب جنبش مترقی گروه متمرکز بر مبارزه با تغییر آب و هوا حمایت بوکر را در مبارزات انتخاباتی. او با چشم باز در مورد که در آن جناح مترقی هنوز هم می ایستد در حال حاضر. "ما در حال مرتب کردن بر اساس مانند یک کاربر حزب در ائتلاف حاکم" او گفت:.

اما فعالان پیشرو انرژی توسط این نژادها و آنچه آنها می تواند به معنای. ولید شهید است که با عدالت دموکرات یک گروه نزدیک تراز وسط قرار دارد با دموکرات کنگره اسکندریه Ocasio-کورتز از نیویورک است. به دنبال پیش رو شهید می گوید که اگر بایدن برنده مترقی بال را اهرم.

"کنگره است که جو بایدن است وارث اگر او رئيس جمهور شود در سال 2021 به نظر می رسد واقعا متفاوت از باراک اوباما را در سال 2009 از نظر چقدر عضله بیشتر از ترقی خواهان در کنگره باید چقدر بیشتر توجه رسانه ها آنها چقدر بیشتر آنها می توانید نگه دارید جمهور پاسخگو," او گفت:.

و وجود دارد می تواند یک محصول تازه از قانونگذاران مانند جونز تورس و بومن در میان دیگران از آمدن به واشنگتن را در استقرار و فشار به سمت چپ. "من بسیار هیجان زده هستم. من خوشحال هستم. من اخراج کردن. و من نمی توانم صبر کنید برای رفتن به کنگره و باعث مشکلات برای مردم وجود دارد که حفظ وضعیت موجود است که به معنای واقعی کلمه کشتن فرزندان ما" بومن گفت: سه شنبه گذشته.

ترقی خواهان در حال حاضر مشغول به کار در برابر دموکراتیک امتیازهای در آینده مقدماتی در ماساچوست و نیوجرسی.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن