گرجستان فرماندار خواستار گارد ملی اعلام وضعیت اضطراری به دلیل خشونت

بزرگنمایی این تصویر گرجستان و رژیم صهیونیستی است. برایان کمپ صحبت می کند به رسانه ها در طول یک کنفرا

توسط MINERALNEWS در 17 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

گرجستان و رژیم صهیونیستی است. برایان کمپ صحبت می کند به رسانه ها در طول یک کنفرانس خبری در 27 آوریل در آتلانتا. Kevin M. Cox/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Kevin M. Cox/گتی ایماژ

گرجستان و رژیم صهیونیستی است. برایان کمپ فعال تا 1000 سرباز گارد ملی پس از موجی از تیراندازی و تظاهرات در آتلانتا بیش از آخر هفته. پنج نفر از جمله 8 سال و حداقل 30 نفر مجروح شدند. خواه فرماندار با صدور یک فرمان اجرایی که روز شنبه ارسال خواهد گارد ملی برای حفاظت از دولت و کنگره فرماندار عمارت و وزارت امنیت عمومی این ستاد که در آن نزدیک به 100 تظاهرکنندگان آتش به بخشی از ساختمان در اوایل صبح روز یکشنبه.

در نظم کمپ ناودان آتلانتا مقامات که "شکست خورده اند به سرکوب مداوم خشونت" بیش از یک به خصوص آشفته چند ماه است که دیده می شود استعفای رئیس پلیس افزایش sickouts از افسران و دو افسر متهم در ارتباط با قتل یک نوجوان سیاه پوست در اجرای قانون است.

"تظاهرات مسالمت آمیز بودند ربوده شده توسط جنایتکاران خطرناک مخرب دستور کار" کمپ گفت. "در حال حاضر بی گناه گرجی هستند هدف گلوله و سمت چپ برای مرده. ... به اندازه کافی با سخت talk — ما باید حفاظت از زندگی و معیشت همه پستهایی."

آتلانتا اداره پلیس است که ارائه پاداش در قتل 8 ساله Secoriea ترنر که به ضرب گلوله کشته شد شنبه شب در نزدیکی وندی که در آن Rayshard بروکس کشته شد, یک افسر پلیس در ژوئن 12. یکشنبه شب یک مشخصه نا امید آتلانتا شهردار Keisha لنس کف تقبیح خشونت را لرزاند که این شهر بیش از چهارم جولای آخر هفته, درخواست برای اطلاعات در مورد یک گروه از افراد مسلح که جاده مسدود شده قبل از شلیک به ماشین و قابل توجه Secoriea. "به اندازه کافی به اندازه کافی است" پایین گفت. "ما در مورد این جنبش است که اتفاق می افتد در سراسر آمریکا در این لحظه در زمان هنگامی که ما گوش و بهره از مردم در سراسر این کشور و در سراسر این جهان که می گویند آنها می خواهند برای دیدن تغییر دهید."

کمتر از 24 ساعت بعد یک زن 53 ساله نیز کشته شد در نزدیکی جایی که Secoriea درگذشت.

پایین است که به عنوان یک مدعی به عنوان معاون رئیس جمهور جو بایدن همسر در حال اجرا در این سال انتخابات ریاست جمهوری دریافت ستایش برای او زودتر دست زدن به اعتراضات پس از مرگ جورج فلوید اما در حال حاضر چهره, انتقاد از افزایش جرم و جنایت است.

روز دوشنبه پلیس آتلانتا ساخته بتن موانع در اطراف دماوند رستوران و پاک کردن معترضان و آیتم های به جا مانده در یادبود موقت.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن