به عنوان فرمانداران می خواهیم کسب و کار برای بازگشایی کارگران ممکن است تحت فشار قرار دادند بیکاری

بزرگنمایی این تصویر Kersha کارترایت یک سخنگوی گرجستان در وزارت کار گفت: دفتر "تشویق کارکنان به کار ب

توسط MINERALNEWS در 10 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

Kersha کارترایت یک سخنگوی گرجستان در وزارت کار گفت: دفتر "تشویق کارکنان به کار با کارفرمایان خود را در امن و بازگشت به کار طرح است." دیوید گلدمن/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دیوید گلدمن/AP

وجود دارد یک تماس لورا ژان ترومن است هراس دارند و او را متقاعد آن را فقط یک ماده از زمان قبل از آن می آید.

ترومن که یک سرور در مانوئل در میخانه در آتلانتا Ga., می گوید: منبع از احساس وحشت و نگرانی ترس است که گاهی اوقات در چند هفته آینده رئیس خود را در حال رفتن به تماس بگیرید و می گویند از آن زمان برای رفتن به کار و قرار دادن او در موقعیت داشتن به یک انتخاب بین خود ایمنی و قادر به پرداخت صورتحساب است که در ادامه می رسند با وجود coronavirus.

"در حال حاضر هر کسی که کار نمی کند در رستوران قادر است به بیکاری" او گفت: NPR.

"اما هنگامی که تصمیم به باز کردن رستوران و اگر ما تصمیم می گیرید که ما احساس نمی امن رفتن به این رستوران ما پس از آن دیگر واجد شرایط برای بیکاری چون ما یک فرصت شغلی است که ما در حال تبدیل کردن" ترومن توضیح داد.

"این فوق العاده ترسناک ترین چیزی که به فکر می کنم" او گفت:.

مخمصه است که در آن میلیون ها نفر از مردم از دریافت مزایای بیکاری دولت همراه با فدرال دلار از مراقبت عمل می کنند — در داخل و خارج از صنعت رستوران — به زودی پیدا خواهد کرد خود را به عنوان بیشتر متحده به دنبال گرجستان سرب در شروع مجدد غیر ضروری بخش از اقتصاد است.

در ضمن دیگران زندگی در کشورهای که در آن قانونگذاران را انتخاب کنید توجه به هشدارها از بالا, مقامات بهداشتی است که آن را بیش از حد به زودی بازگشایی خواهد ماند واجد شرایط برای کمک های مالی.

به عنوان گرجستان بازگشایی سختی انتخاب را برای کارفرمایان و کارکنان

گرجستان و رژیم صهیونیستی است. برایان کمپ برای اولین بار به اصرار طیف وسیعی از کسب و کار به دعوت مشتریان به عقب تقریبا همه در خدمت صنعت است.

به عنوان این هفته کمپ است که اجازه می دهد رستوران ها برای باز کردن برای شام خوردن در خدمات. تئاتر نیز سبز روشن برای عملیات در چهارشنبه Simon Property Group, یکی از بزرگترین مرکز خرید اپراتور در این کشور اعلام کرد که آنها خواهید بود پرتاب باز کردن درهای خود را در تاریخ 1 مه.

در ضمن ورزشگاه مغازه های خال کوبی, بولینگ کوچه ها و سالن های اجازه داده شد برای شروع خدمت به مشتریان در یک "محدود بر اساس" جمعه گذشته است.

در حال حاضر ترومن می گوید: او در امان است از نیاز به تصمیم گیری بین "نمی coronavirus" و "قادر به پرداخت اجاره و خرید مواد غذایی."

او $365 هفتگی بررسی کنید از بیکاری و اضافی 600 دلار افزایش از فدرال همه گیر جبران بیکاری برنامه — مالیات منفی — امن هستند. چرا که صاحب مانوئل در میخانه تصمیم به بازگشایی فقط رتبهدهی نشده است. "او نمی خواهید برای باز کردن یک رستوران برای ناهار خوری تا زمانی که علم نشان می دهد که آن را امن" ترومن بازگو کرد.

Kersha کارترایت یک سخنگوی گرجستان در وزارت کار گفت: آن را ندارد هر حوزه قضایی در تصمیم گیری است که کسب و کار باز کردن یا بستن. در حال حاضر Cartwright گفت: گروه "تشویق کارکنان به کار با کارفرمایان خود را در امن و بازگشت به کار طرح است."

بر خلاف بسیاری از کشورهای دیگر که نیاز افراد به فایل ادعا می کند برای خود گرجستان به اجرا در یک سیستم است که اجازه می دهد تا صاحبان کسب و کار به فایل از طرف کارکنان به منظور تسهیل فرایند ثبت نام است. این بدان معناست که آنها هستند که گزارش به طور مستقیم به وزارت کار. بنابراین اگر یک فرد می تواند پیدا کردن یک کار با کارفرمای خود را و سپس آنها ممکن است قادر به ادامه دریافت مزایای Cartwright گفت.

که متفاوت از آنچه که وزارت کار ایالات متحده می گوید در وب سایت خود که به تشریح شرایط خاص یک فرد برای پاسخگویی حاضر به بازگشت به کار. این لیست شامل COVID-19 تشخیص محدودیت های ناشی از مراقبت از کودکان در دسترس بودن مراقبت از یک بیمار از اعضای خانواده و یا سلامت "عوارض است که ارائه عینی فرد قادر به انجام او ضروری توابع کار با یا بدون اقامت معقول" به عنوان یک نتیجه از بهبود از COVID-19.

"با این حال به طور داوطلبانه تصمیم به ترک شغل خود را از یک نگرانی عمومی در مورد قرار گرفتن در معرض COVID-19 نمی کند که شما واجد شرایط برای [همه گیر بیکاری کمک]" با توجه به سایت.

Cartwright مشاوره برای گرجی ها که قادر به رسیدن به یک توافق با کارفرمای خود هستند و برداشته بیکاری رول است که به فایل های فردی ادعا می کنند با دولت است.

"ما می خواهیم نگاهی به دلایل جدایی از کارمند و کارفرما و پس از آن ما را که واجد شرایط تصمیم گیری بر اساس آن حقایق" او گفت:.

انعطاف پذیری که واجد شرایط ممکن است کمتر از آن به نظر می رسد

است که می تواند طولانی و طاقت فرسا روند که در طی آن متقاضیان بس برای دریافت تمام مزایای طبق قانون کار کارشناسان است.

میشل همیشه ارشد تحلیلگر سیاست ملی قانون استخدام پروژه گفت: محتمل ترین سناریو این است که افراد مورد نیاز خواهد بود به یک فایل "ترک ادعا می کنند" گفت: محل کار نا امن است.

"آنها اول باید به افزایش است که با مدیر خود را و سپس آنها را به اسناد و مدارک نشان می دهد محل کار نا امن است و هیچ کس خود را خطاب به نگرانی" همیشه گفت.

فقط در آن می توانید آنها درخواست برای مزایای که در آن نقطه کارفرما تا 10 روز به اختلاف این ادعا است.

پس از شیوع کروناویروس دولت فرآوری نزدیک به 1.1 میلیون مدعیان. که بیش از همه از ادعا می کند در سه سال گذشته همراه جانشین پرونده های تعیین شده در طول رکود بزرگ, با توجه به وزارت کار. و معلوم نیست چه مقدار از $2.6 میلیارد بیکاری صندوق باقی مانده است در این نقطه است.

همیشه اشاره کرد بهمن ادعاهای جدید خواهد شد به احتمال زیاد اضافه کردن چندین هفته به این روند به معنی مردم خواهد بود سمت چپ بدون هیچ گونه کمک مالی تا یک ماه یا بیشتر.

حتی بیشتر دلسرد او گفت که گرجستان ثبت به ندرت جانبداری با متقاضیان در چنین مواردی است. "گرجستان یکی از بدترین ایالات برای دریافت مزایای در ... آنها کاملا ناشی از خست," همیشه گفت.

به عنوان 2019 فقط 14 درصد از کسانی که مورد استفاده در گرجستان دریافت مزایای بیکاری. اکثر ایالت ها یک recipiency میزان حدود 50 درصد همیشه در پژوهش را نشان می دهد.

او می بیند حرکت توسط فرمانداران سراسر کشور برای بازگشایی اقتصاد در برابر مشاوره از کارشناسان بهداشت و درمان به عنوان "پنی عاقلانه و احمقانه پوند است." و یک است که بیش از احتمال زیاد به تحت تاثیر قرار مردم کم درآمد بیش از هر گروه دیگر به دلیل آنها در انواع مشاغل بخش خدمات که در حال خواسته به سر کار ،

"مردم را از توده عفونت رخ خواهد داد و بیشتر و بیشتر مردم خواهد شد واجد شرایط برای بیشتر و بیشتر مزایای بیکاری. بنابراین تلاش برای باز کردن اقتصاد در حال حاضر خواهد شد در واقع آهسته باز از اقتصاد," او گفت:.

همانطور که از شنبه, گرجستان, گزارش 24,868 تایید coronavirus موارد — پرش از 6,895 در آغاز ماه است. دولت وزارت بهداشت تایید کرده است 1,036 مرگ و میر.



tinyurlis.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب