تنسی رستوران بازگشایی به عنوان دولت می بیند بزرگترین 1-بعد پرش در COVID-19 موارد

بزرگنمایی این تصویر تنسی رژیم صهیونیستی است. بیل لی بازديد درایو-از طریق COVID-19 تست محل در 18 آوری

توسط MINERALNEWS در 8 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

تنسی رژیم صهیونیستی است. بیل لی بازديد درایو-از طریق COVID-19 تست محل در 18 آوریل در فرانکلین, Tenn. علامت هامفری/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
علامت هامفری/AP

رستوران ها در سراسر ایالت تنسی قادر به انجمن خوش آمدید ناهار خوردن در مشتریان دوشنبه برای اولین بار در حدود یک ماه به دولت برطرف محدودیت در محل قرار داده برای کمک به جلوگیری از گسترش این کوروناویروس.

این مرحله نسبت به برخی از صورت ظاهر از حالت عادی می آید یک روز پس از دولت گزارش شده است و کمترین تک-بعد پرش در تازه تایید COVID-19 موارد 478 که مقامات می گویند نشان دهنده 5.2 درصد افزایش از روز قبل.

تعداد زیادی از مردم تایید به ویروس ایالت که از صبح روز دوشنبه بود فقط خجالتی از 10 ، 000 مورد در 9,667 با توجه به اطلاعات وارد شده توسط دانشگاه تنسی ناکسویل.

مقامات دولتی می گویند که افزایش موارد تایید شده است که عمدتا به علت افزایش در تست. دولت وزارت بهداشت است که آن را انجام بیش از 7000 تست این آخر هفته گذشته.

که در علاوه بر این به بیش از 11,000 تست های انجام شده در طول دولت قبلی آخر هفته, دولت, مقامات گفت.

وقتی کالیفرنیا ، بیل لی خود پرده برداری "تنسی تعهد" طرح هفته گذشته برای بازگشایی کسب و کار در سال 89 از دولت 95 شهرستانهای او موظف چندین پروتکل برای رستوران ها به دنبال استقبال مشتریان.

"Tennesseans کشیده با هم به پهن کردن منحنی و وقت آن است که برای مردم شروع به بازگشت به کار و بازگشت به کسب و کار خود را" لی گفت: در بیانیه ای در روز جمعه. "ما در حال پیگیری دقیق اندازه گیری به روش بازگشایی اقتصاد ما که بستگی ندارد آمرانه حکم اما به جای فراهم می کند ابزار عملی برای کسب و کار از تمام اندازه ها."

جدید محدودیت های عبارتند از محدود کردن ظرفیت به 50 درصد و حصول اطمینان از جداول کمتر از 6 فوت از هم جدا با بیش از نیم دوجین مردم در هر جدول. آنها همچنین می گویند کسب و کار باید صفحه نمایش هر دو کارکنان و مشتریان به صورت نشانه ای از بیماری است.

نوار مناطق بسته باقی خواهد ماند, "موسیقی زنده باید اجازه داده نمی شود" و کارکنان باید از ماسک و دستکش در تمام زمانها فرماندار قوانین می گویند. خود خدمت بوفه نیز رد کرد.

کسب و کار خرده فروشی را به دنبال دستورالعمل های مشابه در روز چهارشنبه زمانی که آنها میله میله برای شروع بازگشایی.

نه همه حوزه های قضایی در دولت خواهد شد که کسب و کار بازگشایی این هفته به عنوان Tennessean گزارش:

"تنسی بزرگترین شهرستان, هر چند جمله که در آن نشویل تنسی ناکسویل و واقع خواهد تنظیمات خود را بازگشایی جدول زمانی در رابطه با ادارات بهداشت محلی."

به عنوان عضو ایستگاه WPLN در نشویل گزارش coronavirus تایید شده است در 93, تنسی, شهرستان.

"بیش از هفت هفته coronavirus تایید شده است در همه اما دو تنسی, شهرستان. تنها روستایی هنکاک و Pickett شهرستانهای هنوز گزارش یک مورد به دولت" WPLN گزارش.

ایستگاه اضافه می کند که در حالی که موارد نصب در سراسر کشور مقامات نقطه به نقطه دیگر داده ها به عنوان نشانه ای از پیشرفت در مبارزه با ویروس.

"دولت همواره متوجه شد که تنها حدود 7 درصد از افراد مورد آزمایش تایید به توان مثبت برای coronavirus و این رقم شده است به آرامی پایین تیک تاک. به همین ترتیب در میان تایید COVID-19 موارد تنسی همواره دیده می شود که حدود 10 درصد از نیاز به بستری شدن در بیمارستان و 2 درصد کشنده است."

تنسی گزارش کرده است که 181 نفر کشته شده اند از coronavirus عوارض مربوط.



tinyurlis.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب