به عنوان مواد غذایی زنجیره تامین شکسته شدن مزرعه-به-درب CSAs را خاموش

بزرگنمایی این تصویر کامل حلقه مزرعه 450 هکتار, کشاورزی ارگانیک در کالیفرنیا Capay دره در شمال ساکرام

توسط MINERALNEWS در 21 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

کامل حلقه مزرعه 450 هکتار, کشاورزی ارگانیک در کالیفرنیا Capay دره در شمال ساکرامنتو است شلوغ تر از همیشه در تلاش به سطح شیب دار بالا تولید برای دیدار با افزایش تقاضا است. کامل حلقه مزرعه پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
کامل حلقه مزرعه

تصاویر برخی از کشاورزان آمریکایی آزادسازی شیر, شخم محصولات و حول شدنی میان تضعیف تقاضا و کاهش قیمت در طول مرگبار coronavirus همه گیر شده و به صورت نمایشی تلویزیون.

اما این تمام داستان نیست.

"ما تا به حال یک خبرنگار اینجا تماس بگیرید و می گویند: "ما می خواهیم برای دیدن برخی از تولید فاسد در این زمینه و شیر پایین رفتن تخلیه,' " گفت: جودیت ردموند دیرین کشاورز در کالیفرنیا Capay دره در شمال ساکرامنتو. "و من گفت:" خوب, در واقع که نه آنچه که اتفاق می افتد در Capay دره.' "

ردموند موسس شریک 450 هکتار آلی کامل حلقه مزرعه شلوغ تر از همیشه در تلاش به سطح شیب دار بالا تولید برای دیدار با افزایش تقاضا است.

از کالیفرنیا به مین جنبش شناخته شده به عنوان انجمن پشتیبانی کشاورزی (CSA) پررونق است. اعضای خرید یک سهم از یک مزرعه اغلب آلی, برداشت می شود که تحویل هفتگی در یک جعبه. CSA برنامه ها تقریبا در همه جا گزارش افزایش عضویت و رو به رشد لیست انتظار.

"علاقه به گرفتن محلی, تازه های آلی تولید فقط سر به فلک کشید و در طول این بحران" ردموند گفت.

بزرگنمایی این تصویر

400 هکتار آلی کامل حلقه مزرعه در کالیفرنیا Capay دره در شمال ساکرامنتو است شلوغ تر از همیشه در تلاش به سطح شیب دار بالا تولید برای دیدار با افزایش تقاضا است. CSA برنامه ها تقریبا در همه جا گزارش افزایش عضویت و رو به رشد لیست انتظار. کامل حلقه مزرعه پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
کامل حلقه مزرعه

همانطور که با بسیاری از مزارع رستوران و بازار کشاورزان طرف از کسب و کار خود دارای حفره حفره. اما CSA جانبی که شامل کسب و کار در سراسر منطقه خلیج سان فرانسیسکو است شروع به پریدن کرد به 2000 جعبه یک هفته. "ما دو برابر ما CSA جعبه اعداد و چهار برابر ما افزودنیها مانند آرد گندم و روغن مانند روغن زیتون و آجیل و میوه و حتی نخ" ردموند گفت.

CSAs اند و چیزی از بازار تو رفتگی در دیوار است که هرگز واقعا نفوذ جریان اصلی. هنوز coronavirus فقط ممکن است به اثبات می شود جرقه انجمن پشتیبانی کشاورزی برک آوت حاضر است.

"در همه زمان ها است که ما کار کرده ایم و با CSAs است که در چند دهه ما هرگز دیده می شود یک موج به سرعت به عنوان ما از چند هفته گذشته گفت:" اوان Wiig با جامعه داد با خانواده کشاورزان که با پشتیبانی و لابی به نمایندگی از CSAs در سراسر کالیفرنیا.

بزرگنمایی این تصویر

یک مثال از تابستان تولید از آلی CSA Red Fire مزرعه در کانکتیکات دره رودخانه خارج از امهرست جرم است. سارا Voiland پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
سارا Voiland

"این نوع از اوج برای CSAs," او گفت:. "کشاورزان که شروع شد در ماه مارس تلاش برای گرفتن به اندازه کافی به اعضای برای این فصل – که ما هر سال در اواسط ماه مارس در مورد برخورد با لیست انتظار با صدها نفر از مردم در تلاش برای دریافت در."

Coronavirus در معرض آسیب پذیری و شکنندگی ایالات متحده جهانی محصولات کشاورزی در زنجیره تامین است. CSA مدل تمرکز محلی و تازه است ایده آل مناسب برای یک بحران است که مردم عمیقا نگران میکروب ها در کاهو و چغندر و یا کلم بروکلی به عنوان محصولات راه خود را از میدان به آشپزخانه.

مردم "نمی خواهم که دست های بسیاری را در مواد غذایی خود را در حال حاضر گفت:" سارا Voiland. "و ما می تواند ارائه دهد که."

او و شوهرش, رایان, اجرای آلی CSA Red Fire مزرعه در رودخانه کنتیکت ولی خارج از امهرست جرم است.

کم لمس عامل به خصوص قرعه کشی بزرگ در یک زمان هنگامی که یک سفر به یک سوپر مارکت می تواند شامل ماسک اجتماعی-فاصله خطوط ضد عفونی کننده دست و احساس وحشت و نگرانی. "زنجیره تامین با CSA بسیار کوتاه است. آن را مانند ما برداشت تولید و شما آن را انتخاب کنید تا" در یک سایت محلی, او گفت:.

بزرگنمایی این تصویر

سارا Voiland که کمک می کند تا اجرا Red Fire مزرعه ارائه محصولات تازه برای برایتون CSA در منطقه بوستون در سال 2019. سارا Voiland پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
سارا Voiland

"ما فکر می کنیم مردم عادات تغییر خواهد کرد چرا که این" همه گیر سعید جان Tecklin که اجرا می شود CSA کوه فضل مزرعه, خدمت, شمال کالیفرنیا جوامع اطراف Truckee, نوادا, شهرستان و دریاچه تاهو و همچنین رنو, Nev. "برای بسیاری از آنها این نوع از خواب بیدار کردن تماس: 'چه چیزی واقعا برای شما مهم است?' "

در یک حرکت موجب تا حدودی با این بیماری همه گیر و نشانه ای از تغییر بار برای CSAs, Tecklin مزرعه در حال حاضر ورود به یک همکاری به نام برای همیشه لطفا برای مزارع غیر انتفاعی زمین اعتماد غذای محلی حمایت گروه مواد غذایی شرکت تعاونی برای کمک به حفظ مالکیت بخشی از زمین در ابد.

"این مواد غذایی محلی امنیت را برای جامعه ما" Tecklin گفت. "در این زمان آن را مهم تر از همیشه در حال حاضر."

او معتقد است که همان انگیزه رانندگی اخیر دو برابر شدن علاقه خود را CSA. "هر کس فقط همه از ناگهانی, 'وای این نوع از چیزی که ما نیاز داریم ما نیاز کشاورزان محلی که ما در حال برخورد با به طور مستقیم.' "

برخی از مزارع بزرگ و کوچک است که با تکیه بر رستوران و هتل و مدرسه و دانشگاه مواد غذایی-خدمات قرارداد شده ضربه سخت است. بسیاری از آنها در حال حاضر تلاش برای انطباق با CSA-نوع و مدل و حداقل در کوتاه مدت برای زنده ماندن. برخی از آنها در حال حاضر همکاری با CSAs در یک پایاپای پیمان است که کمک می کند تا CSAs دیدار با تقاضای رو به رشد در حالی که ارائه یک خروجی برای درد و رنج مزارع.

فدرال و دولت های ایالتی نیز در حال حاضر در نظر گرفتن یک صفحه از CSAs. به عنوان بخشی از آن coronavirus امداد ایالات متحده وزارت کشاورزی قرار دادن یک تماس به صورت 3 میلیارد دلار قرارداد برای کشاورزان به تولید و ارائه محصولات تازه و لبنیات جعبه به بانک های مواد غذایی که بسیاری از آنها در حال مبارزه برای حمایت از رشد رتبه آمریکایی که در حال صدمه زدن و از کار.

برخی از ایالت ها در حال تلاش برای تغییر مسیر به موسسات خیریه مزرعه تولید است که در زمان عادی را به رهبری به رستوران ها و هتل ها. کالیفرنیا گسترش کمک های مالی برای کمک به پوشش هزینه های برداشت و بسته بندی و حمل و نقل میوه های تازه و سبزیجات از مزارع به مواد غذایی محلی بانک ها. دولت مزرعه به خانواده برنامه با همکاری انجمن کالیفرنیا از بانک های مواد غذایی (CAFB) و وزارت کشاورزی ایالات متحده فراهم می کند محصولات تازه به خانواده های نیازمند در سراسر کشور.

CSAs هنوز هم نشان دهنده یک تکه کوچک از آمریکا 100 میلیارد دلار مزرعه اقتصاد است. اما رنسانس علائم نادر بیت خوب اقتصادی اخبار کشاورزی, صنعت, ضرب و شتم توسط تجارت و جنگ و تهدید تغییرات آب و هوایی و در حال حاضر در مواجهه با جهانی همه گیر.

و این موفقیت جدید را به ارمغان می آورد چالش های جدید است. بسیاری از CSAs در حال حاضر در تکاپوی پیدا کردن اضافی کار به گیاه برداشت و تحویل تولید برای پاسخگویی به لحظه. "ما کاملا قادر به تولید خیلی بیشتر از ما هستند اما ما لازم نیست که کارگران گفت:" ردموند کامل حلقه مزرعه. "ما خیلی تاکید کردن که شما می دانید فقط با دانستن که وجود دارد رفتن به یک زمان سخت شدن کارگران آن را فقط معنا ندارد به سطح شیب دار بالا تولید."

یک سوال بزرگ برای CSAs این است که آیا علاقه ای نشان دهنده زودگذر واکنش به ترس یا بیشتر پایدار و دراز مدت روند.

"زمانی که مستند یا پناهگاه در محل آغاز شده در مارس نفر فقط یک کمی دست پاچه" ردموند گفت. "و آنچه که ما در حال تلاش برای تبدیل آن به یک بلندمدت رابطه با مزرعه ما و کسانی که اعضای طوری که آنها را ببینید که وجود دارد یک مزیت فوق العاده ای برای گرفتن مواد غذایی به صورت محلی از مردم که آنها می دانم."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب