ناسا بعدی مریخ افتخارات تیم پزشکی مبارزه با ویروس

اسکودوی کیپ کاناورال فلوریدا. - ناسا آینده مریخ است و ارج نهادن به تمام پزشکی کارگران در خط مقدم از coronaviru

توسط MINERALNEWS در 29 خرداد 1399

اسکودوی کیپ کاناورال فلوریدا. - ناسا آینده مریخ است و ارج نهادن به تمام پزشکی کارگران در خط مقدم از coronavirus نبرد در سراسر جهان است.

با فقط یک ماه دیگر تا شروع این آژانس فضایی در روز چهارشنبه نشان داد یادبود صفحه متصل به رور به درستی به نام پشتکار.

Rover تیم خواستار آن COVID-19 پشتکار ورق طراحی شده در چند ماه گذشته.

سیاه و سفید ورق آلومینیوم — 3-با-5 اینچ (8-توسط-13 سانتیمتر) — نشان می دهد سیاره زمین بالای کارکنان در هم پیچیده با یک مار نمادی از جامعه پزشکی است. مسیر فضاپیما نیز به تصویر کشیده شده است با منشاء خود را از کیپ کاناورال.

مراقبت های بهداشتی کارگران "در خط مقدم جبهه نگه داشتن ما امن" در طول راه اندازی و آماده سازی گفت: معاون مدیر پروژه Matt Wallace ناسا آزمایشگاه پیشرانش جت در پاسادنا ،

"آنها واقعا به ما الهام من فکر می کنم از طریق این دوره و ما امیدواریم که این بشقاب و ما امیدواریم که این ماموریت در برخی از راه های کوچک می تواند الهام بخش آنها در بازگشت" والاس به خبرنگاران گفت:.

مریخ نورد نام پشتکار گرفته شده است افزود معنی چند ماه گذشته به گفته مقامات ناسا. آن را سخت به اندازه کافی آماده سازی یک سفینه فضایی برای مریخ, اما انجام آن را در وسط یک بیماری همه گیر ساخته شده است آن را حتی سخت تر والاس گفت. کار اضافی شیفت اضافه شد به کاهش تعداد افراد مشغول به کار در رور در هر زمان و اطمینان اجتماعی فاصله. دیگران مجبور به کار از خانه.

ناسا است که با فشار دادن به جلو با یک جولای 20, راه اندازی, حتی به عنوان تعدادی از COVID-19 موارد در ادامه به افزایش در فلوریدا. این ماموریت به دنبال نشانه هایی از گذشته زندگی میکروبی در مریخ و جمع آوری سنگ و نمونه های خاک به صورت احتمالی بازگشت به زمین در نظر گرفته شده است ضروری توسط آژانس فضایی.

اگر رور نیست راه اندازی شده توسط اواسط ماه اوت این امر نیاز به صبر کنید تا 2022 زمانی که زمین و مریخ در هم ترازی مناسب. دو سال تاخیر می تواند اضافه کردن یکی دیگر از 500 میلیون دلار به حدود 3 میلیارد دلار ماموریت.

بر خلاف برای SpaceX اولین فضانورد راه اندازی در اواخر ماه گذشته ناسا مدیر جیم Bridenstine نیست اصرار به ماندن در خانه و تماشای آنلاین برای جلوگیری از جمعیت.

"به نظر می رسد آنها نمی گوش دادن به ما" Bridenstine گفت. "بنابراین ما در حال درخواست از مردم به دنبال همه دستورالعمل های لازم خود را امن نگه دارید و ما اعتماد که آنها خواهد شد."

پشتکار یکی از سه آینده ماموریت به مریخ است. امارات متحده عربی و چین نیز در حال آماده سازی فضاپیما برای پرتاب به سیاره سرخ تا اواسط ماه اوت است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

___

آسوشیتد پرس بهداشت و وزارت علوم دریافت پشتیبانی از Howard Hughes Medical Institute وزارت علوم و آموزش و پرورش. AP تنها مسئول همه مطالب.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن