به عنوان COVID-19 در زندانها مستندات جرقه ترس از بیشتر سلول انفرادی

بزرگنمایی این تصویر چادر دیده می شود در پشت حصار سیم در نزدیکی ساختمان فدرال مرکز پزشکی زندان در فور

توسط MINERALNEWS در 27 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

چادر دیده می شود در پشت حصار سیم در نزدیکی ساختمان فدرال مرکز پزشکی زندان در فورت ورث تگزاس در 16 ماه مه سال 2020 است. صدها نفر از زندانیان در داخل این تاسیسات باید آزمایش مثبت برای COVID-19 و چندین زندانی کشته شده اند. LM اوترو/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
LM اوترو/AP

زندانهای سراسر کشور قرار داده شده زندانیان در مستند آنها نگهداری در سلول های خود را عمدتا در اطراف ساعت — به عنوان یک راه برای جلوگیری از گسترش coronavirus. در حال حاضر زندانی اصلاح طلبان نگران هستند که در پاسخ به افزایش استفاده از یک عمل آنها طولانی مبارزه: استفاده از سلول انفرادی.

"ما در حال شروع به دیدن یک روند نگران کننده در نور COVID-19 می گوید:" جسیکا Sandoval از باز کردن جعبه ائتلافی از گروه های مبارزه با سلول انفرادی از جمله آیتالله سیستانی و کمپین مذهبی ملی علیه شکنجه.

که روند مشخص شده در گزارش جدید سلول انفرادی است هرگز پاسخ.

قبل از coronavirus با توجه به این گزارش وجود دارد از 60 ، 000 نفر در سلول انفرادی. در حال حاضر در, پاسخ به همه گیر 300,000 دولت فدرال و زندانی شده اند محدود به سلول های خود را. آنها قرار داده شده در سلول انفرادی و یا در مستند.

مستند متفاوت از زندان به زندان است. Sandoval می گوید در بسیاری از موارد زندانیان نمی تواند ترک سلول های خود را برای وعده های غذایی, ورزش یا زندان مشاغل و نمی توانید بازديد از خانواده. وجود دارد همچنین ممکن است محدودیت در ایمیل و تلفن تماس.

Sandoval نگران است که دلیل آن را سخت بدانید که چه می رود در داخل زندانها برخی از این محدودیت ها می چسبد.

"ما باور داریم که این شروع یک روند را ادامه دهد به نهادینه کردن عمل سلول انفرادی می گوید:" Sandoval.

ایالات متحده و خارج از غرفه در میان غربی و کشورهای صنعتی برای استفاده از آن از گسترش سلول انفرادی در زندان است.

اما در سال های اخیر برخی از ایالت ها و دولت فدرال باید شروع به ساخت اصلاحات. در برخی از زندان های, کودکان, زنان باردار و یا افراد قابل توجه بیماری های روانی دیگر نمی تواند برگزار شد در سلول انفرادی.

در ماه آوریل برای جلوگیری از گسترش این coronavirus اداره فدرال زندانها شروع به محدود کردن جنبش از زندانیان.

سپس در هفته اول ماه ژوئن تمام زندانیان قرار گرفتند نادر در سراسر کشور مستند — این زمان به دلیل ترس از چگونه زندانیان ممکن است پاسخ دادن به ملی, اعتراض به سوء استفاده پلیس و کشتن جورج فلوید.

که مستند برداشته شده است اگر چه محدودیت هنوز هم در جای خود برای COVID-19. اداره زندانها می گوید که امیدوار است "زندانیان ترمیم خواهد شد به جنبش محدود در آینده بسیار نزدیک."

Coronavirus می تواند به سرعت گسترش در زندانها فقط در خانه های سالمندان و یا مکان های دیگر که در آن مردم زندگی می کنند نزدیک به هم.

شده است وجود دارد اجماع از طرفداران مقامات زندان و دادستان کل لایحه Barr که بهترین بهداشت عمومی پاسخ به "د و تیرگی." به این معنی زندان سیستم آزادی به عنوان بسیاری از زندانیان به عنوان امکان پذیر است: کسانی که در پایان حکم خود به افراد مسن و یا کسانی هستند که خطرناک نیست می توانید بروید در خانه بازداشت. مردم کمتر در زندان, آسان تر از آن است که به فضای بیرون از افرادی که باقی می ماند و برای جلوگیری از زندانیان و کارکنان زندان از بیمار شدن.

هنوز جودیت Resnik یک Yale Law School استاد که مطالعات سلول انفرادی می گوید: تنها تعداد کمی از زندانیان آزاد شده اند.

"چه دادستان کل بار انجام دهید ؟" می گوید Resnik کار کرده است که در دادگاه دادخواست به مردم است. او گفت: "در آوریل سوم:" برو به آن اداره زندانها پیدا کردن افرادی که از نظر پزشکی آسیب پذیر و واجد شرایط به ترک و ترک. و غم انگیزترین بخش از چند ماه گذشته که دادگاه قضات در سراسر ایالات متحده دیده می شود این است که چگونه آهسته و unenergetic اداره بود که در پیدا کردن مسیرهای برای برخی از مردم به ترک."

دکتر بری ویلیامز یک پزشک در دانشگاه کالیفرنیا در سان فرانسیسکو نیز اجرا می شود که برنامه ای به نام اصلاح, که با این نسخهها کار زندانها در راه حل مشکلات سلامت عمومی می گوید: پزشکی و قرنطینه در داخل زندان همراه با گسترده آزمایش درمان و انزوا را حس می کند. اما او می گوید این نیاز به طور موقت اقدامات نه بیرون کشیده شده مستندات.

و او اشاره به سابقه زندان با استفاده از سلول انفرادی به مقابله با دیگر مسائل مربوط به سلامت مانند زندانی است که خودکشی و یا کسانی که مبتلا به بیماری روانی جدی. او می گوید که اشتباه است.

"واقعا وجود دارد یک میراث از بسیاری از زندان ها — نه همه اما بسیاری از زندانها تبدیل به سلول انفرادی تبدیل به مستند در این صورت از دیگر مشکلات بهداشت عمومی," او می گوید. "بنابراین همیشه وجود دارد یک نگرانی است که یک بار سیستم مرتب سازی بر اساس استفاده می شود به یک حالت کنترل مردم است که آن را ادامه خواهد داد."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن