حسن Minhaj در پلیس خشونت COVID-19 و 6 فصل از "Patriot Act'

بزرگنمایی این تصویر حسن Minhaj مورد بحث را نشان می دهد Patriot Act در ساخت استودیو در دسامبر. 2, 201

توسط MINERALNEWS در 9 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

حسن Minhaj مورد بحث را نشان می دهد Patriot Act در ساخت استودیو در دسامبر. 2, 2019. Minhaj صحبت با NPR در مورد صحبت کردن با کیت الیسون که تعقیب پلیس سابق در جورج فلوید مورد. Dominik Bindl/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Dominik Bindl/گتی ایماژ

حسن Minhaj پردازد خشونت پلیس دانش آموز, بحران بدهی, آمریکا, انتخابات, مرگ روزنامه نگاری محلی و خیلی بیشتر در فصل ششم خود را نشان می دهد Patriot Act در Netflix بکشد.

یکی از Minhaj را در قسمت برجسته مصاحبه با مینه سوتا دادستان کل کیت الیسون فرد مسئول پرونده این چهار افسر پلیس دخیل در مرگ جورج فلوید. Minhaj, که گفت که او می دانست که الیسون از "سنتی خود را مسلمان جمع آوری اعانه برای جامعه, برای یک مسجد محلی و یا برای یک سازمان محلی" گفت: NPR لولو گارسیا ناوارو در آخر هفته نسخه که مصاحبه احساس لازم است.

"من احساس مثل این است که وجود دارد بسیار جالب ملی لحظه ای که در آن ما هر دو حزب محکومیت افسران پلیس" منهاج القرآن گفت. "شما باید به سرمایه گذاری است. من به یاد داشته باشید زمانی که اریک گارنر به قتل رسید, یکی دیگر از معروف 'من نمی تواند تنفس کند و در عین حال افسران متهم شدند و آنها راه می رفت. و پس از بازدید از [الیسون] در دفتر یکی از چیزهایی که من بیشتر شگفت زده بود که چگونه آرام و جمع آوری او در مورد این مورد. او به من گفت چیزی واقعا قدرتمند به من در مصاحبه: "من نمی خواهم به غلو کردن و من نمی خواهم به کم حساب کردن من فقط می خواهم عدالت به خدمت گرفته شود.' "

در حال حاضر درک چوین افسر که به زانو در Floyd گردن چهره به اتهامات متعدد از جمله قتل درجه دوم. سه تن دیگر از ماموران به اتهام کمک و معاونت در جرم قتل.

Minhaj صحبت با NPR در مورد مصاحبه خود با الیسون در حال اجرا نشان می دهد از خانه خود را و بیشتر.


نکات برجسته مصاحبه

در pivoting تولید به دلیل همه گیر

اتفاقی بود که ما در میانه تولید می باشد. هفته مارس 14 بود دیوانه هفته. وجود دارد یک دسته از شیوع بیماری. برای سلامت و ایمنی کارکنان و همه کسانی که می آید به دیدن نمایش ما تا به حال به بسته همه چیز را. ما تا به حال به شکل چه جدید تکرار نشان می دهد ؟ و سرعت انتقال از یک لحظه صبر کن Patriot Act واقعا نمی تواند زندگی می کنند از اتاق نشیمن. با فریاد به ما گرافیک و انیمیشن ما بخش.

آنچه ما آمد تا با هم, هی, چه می شود اگر ما این همه را از طریق صفحه نمایش سبز? ما به نوعی آن را مستقیم به دوربین تجربه و آن را احساس صمیمی تر از آن خواهد شد بیشتر احساس شدید اما با توجه به این موضوع همه چیز را که قرار بود با COVID ما واقعا فقط تکیه به ضرورت زمان ما در حال زندگی در حال حاضر.

در زندگی از طریق این جریان سیاسی و اجتماعی لحظه

من احساس این دو هسته احساسات. شماره 1 که مسئول است ؟ من احساس می کنم ما در حال زندگی در یک زمان هنگامی که وجود دارد هیچ رهبری واقعی از یک دولت در سطح, از سطح شرکت ها, من فکر می کنم حتی در خود ما خانواده ها است.

و نکته دوم این است که آیا ما اعتماد کرد ؟ زیرا علم را نگه می دارد در حال تغییر, اخبار نگه می دارد در حال تغییر است. ما همه منزوی به اتاق نشیمن ما و من باید سپاسگزار. مانند لولو من با همسرم و دو بچه ها و ما در امنیت هستیم و ما سالم و پدر و مادرم سالم هستند. ما همه خوب است. اما من احساس می کنم این احساس مثل من نمی دانم فردا چه نگه می دارد و من نمی دانم به چه کسی اعتماد چرا که هر چند ساعت واقعی خود را در حال تغییر است.

گوش دادن به مصاحبه کامل در لینک صوتی بالا.

Hiba احمد و D. پرواز تولید و ویرایش صدا نسخه ای از این داستان.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن