آلمانی متصدی ربوده شده در عراق آزاد شده در عملیات امنیت

بغداد - یک متصدی هنر که ربوده شده بود در اوایل این هفته آزاد شد جمعه توسط نیروهای امنیتی عراق, امنیتی و مقامات

توسط MINERALNEWS در 3 مرداد 1399

بغداد - یک متصدی هنر که ربوده شده بود در اوایل این هفته آزاد شد جمعه توسط نیروهای امنیتی عراق, امنیتی و مقامات دولتی گفت.

Hella Mewis آزاد شد در 6:25 صبح به وقت محلی (0325 به وقت تهران) در یک عملیات جنوب شرقی بغداد که در آن نیروهای امنیتی مورد حمله یک محل بر اساس اطلاعات آنها به دست آمده در خصوص محل نگهداری او, یک مقام امنیتی گفت. دوم مقام امنیتی گفت که او تا به حال یافت شده است blindfolded.

مقامات صحبت کرد و خواست نامش فاش نشود به این دلیل که آنها مجاز به رسمی بیانیه های مطبوعاتی.

نیروهای امنیتی عراق متشکل از وزارت کشور پرسنل مقامات امنیتی و پلیس فدرال کار کرده بود به رایگان Mewis با نظارت بر فیلم های نظارت در میان دیگر روش بیانیه ای از وزارت کشور گفت.

Brig. Khaled Al-Muhanna سخنگوی وزارت کشور گفت: آدم ربایان شده بود دستگیر شد. در این بیانیه گفت: یک بررسی شد و در راه به مجرمان به دست عدالت است.

وزیر امور خارجه آلمان Heiko Maas در بیانیه ای گفت: بعد جمعه که Mewis تحویل داده شد به سفارت آلمان در بغداد. Maas گفت که او "بسیار رها" Mewis رایگان است.

او با قدردانی از دولت عراق و مقامات امنیتی "چه کسی ما را حمایت جامع در طول این زمان و کمک قاطعانه به این مورد پایان خوب است."

Mewis شد گزارش از دست رفته توسط دوستان و فعالان شنبه. مقامات امنیتی گفت که او ربوده شد در خارج از بغداد مرکز هنرهای جایی که او کار می کرد. وجود دارد هیچ ادعای مسئولیت و مقامات می گویند که در پشت این آدم ربایی است.

Mewis است که به خوبی شناخته شده در عراق را صحنه هنر و حامی سرسخت توده تظاهرات ضد دولتی. ربوده شدن او را وادار زنگ در میان فعالان عراق و دیگر خارجی ها زندگی در این کشور است. آن آمد و دو هفته پس از کشته شدن برجسته عراق محقق و مفسر هشام al-هاشمی توسط افراد مسلح ناشناس.

Maas گفت: در سفر به آتن روز سه شنبه وزارت امور خارجه آلمان تا به حال تاسیس یک بحران نیروی کار برای مقابله با Mewis' ناپدید شدن.

Mewis معشوق رقم در پایتخت که در آن او اقامت به مدت هفت سال اجرا می شود و یک برنامه هنری برای جوانان عراقی. او اغلب دیده می شود بر روی دوچرخه زیپ همراه شلوغ Karada خیابان, دید غیر معمول در بغداد که در آن خارجی ها اغلب محتاط از غیر قابل پیش بینی وضعیت امنیتی.

___

آسوشیتد پرس نویسندگان Samya Kullab در بغداد و Geir Moulson در برلین کمک کرده است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن