دادگاه تجدید نظر دستور پایین قاضی به پرتاب مایکل فلین مورد

بزرگنمایی این تصویر رئیس جمهور تهمت سابق مشاور امنیت ملی, مایکل فلین برگ E. Barrett Prettyman ایالات

توسط MINERALNEWS در 4 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور تهمت سابق مشاور امنیت ملی, مایکل فلین برگ E. Barrett Prettyman ایالات متحده دادگاه در ماه ژوئن سال 2019 در واشنگتن دی سی یک دادگاه تجدید نظر دستور داده است یک قاضی برای رها کردن پرونده او را به وزارت دادگستری درخواست کرده است. الکس Wroblewski/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
الکس Wroblewski/گتی ایماژ

یک دادگاه تجدید نظر فدرال در واشنگتن دستور داد پایین-قاضی دادگاه به رد پرونده سابق امنیت ملی, مایکل فلین در روز چهارشنبه.

که حاکم به دنبال زودتر استدلال توسط فلین وکلای که این موضوع تا به حال تبدیل شدن به مسئله پس از هر دو آنها و وزارت دادگستری خواسته مورد بود کاهش یافته است.

قاضی مورچه سالیوان به حال متوقف حل فلین مورد و شروع یک روند برای پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد وزارت دادگستری تصمیم به برداشت آن اتهامات و حتی پس از فلین پذیرش و درخواست از گناه.

با یک رای از 2 به 1 سه قاضی پانل در دادگاه تجدید نظر حکم سه شنبه که پایین تر-قاضی دادگاه سالیوان حال جاسازی شده در وزارت دادگستری "شارژ قدرت" به دنبال تحقیقات بیشتر پس از این بخش از نقل مکان به اخراج فلین است.

یک وکیل منصوب سالیوان به وکیل او در مورد تصمیم دولت در مورد به نام حرکت به اخراج سوء استفاده از قدرت توسط وزارت دادگستری به دلیل آن بود که شفاعت در مورد اچ رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن. خارج از منتقدان نیز ایراد گرفت دادستان کل ویلیام Barr و وزارت دادگستری.

اما مغلوب ساختن پیشی جستن بر و جمهوری خواهان به استناد آنچه به آنها تماس بگیرید اهمیت شواهد جدید در فلین است. و دادگاه تجدید نظر گفت: قوه مجریه برخوردار امتیاز به محرمانه نگه داشتن در تصمیم گیری باعث می شود در مورد شارژ و دیگر جنبه های یک پرونده جنایی.

"در این مورد دادگاه منطقه اعمال خواهد شد در نتیجه مضرات خاص به ورزش از شاخه های اجرایی منحصر به فرد دادستانی قدرت" قضات نوشت. "به فکر رسیدگی به احتمال زیاد نیاز به اجرایی به فاش کردن داخلی روند مشورتی خود را با ورزش از, اختیار دادستانی تداخل با مقاله دوم شارژ اقتدار."

آن را بلافاصله روشن است که چه گام های بعدی در دسترس بود به سالیوان و یا اینکه آیا تصمیم دادگاه تجدید نظر در نهایت به پایان می رسد فلین سال قانونی اودیسه است که قطع کند و مارپیچ راه برای تقریبا تمام برگ برنده دولت است.

آخرین مطالب