Eglinton تالار گفتمان چهره دیگری شکست تاخیر تا 2022

این Eglinton تالار گفتمان LRT باز نمی شود تا برخی از زمان در سال 2022 ماه بعد از استان سپتامبر 2021 مهلت Metro

توسط MINERALNEWS در 29 بهمن 1398

این Eglinton تالار گفتمان LRT باز نمی شود تا برخی از زمان در سال 2022 ماه بعد از استان سپتامبر 2021 مهلت Metrolinx تایید کرده است.

بیانیه ای از رئیس جمهور استانی حمل و نقل سازمان است که به طور عمومی سه شنبه بود اما به دست آمده توسط ستاره می دهد هیچ تاریخ شرکت برای زمانی که عظیم 19-کیلومتر midtown حمل و نقل خط کامل خواهد بود.

در این بیانیه از Metrolinx جمهور فیل ورستر صرفا می گوید: LRT نیست و انتظار می رود تا باز "به خوبی به 2022."

آن را ویژگی های تاخیر تا حد زیادی به Crosslinx حمل و نقل راه حل (CTS) خصوصی کنسرسیوم ساخت LRT تحت یک مشارکت عمومی-خصوصی با استان است. آن را ادعا می کند که در حالی که CTS بهبود یافته کار خود را پس از رای 2018 آن را "دست تنها 84 درصد از هدف خود معنی این پروژه به تعویق خواهد افتاد."

در این بیانیه همچنین به نقل از یک نقص کشف شده در چند دهه زیرساخت های واقع در زیر TTC را Eglinton ایستگاه مترو در خیابان یانگ است که پیچیده ساخت و ساز جدید LRT توقف در زیر مترو در سایت.

"ما را حفظ خواهد کرد مردم مطلع بر یک پایه منسجم در طول دو سال آینده در مورد نحوه کار در حال پیشرفت است" این بیانیه می گوید.

"در نهایت هدف ما این است که به ارائه حمل و نقل به منطقه به عنوان به سرعت به عنوان امکان پذیر است و بدون به خطر انداختن ایمنی و کیفیت. مثل همه سواران حمل و نقل در منطقه ما نا امید است که Eglinton تالار گفتمان LRT در امان نخواهد بود در ماه سپتامبر 2021."

یک سخنگوی CTS نمی بلافاصله پس از بازگشت از یک درخواست برای نظر دوشنبه شب. این کنسرسیوم به رهبری ACS-Dragados, Aecon گروه EllisDon و SNC-Lavalin.

ستاره های گزارش شده در ماه دسامبر است که بر اساس اطلاعات موجود در داخلی Metrolinx اسناد روزنامه به دست آمده بود در این تالار گفتمان در مسیر به تاخیر حداقل تا مارس سال 2022 به دلایل مشابه به کسانی که ذکر شده در ورستر ،

در آن زمان Metrolinx اظهار آن مشغول به کار بود با CTS برای کاهش مشکلات و هنوز هم برنامه ریزی شده برای دیدار با سپتامبر 2021 تاریخ.

تایید تاخیر می آید با وجود این واقعیت Metrolinx به حل و فصل با CTS در سپتامبر 2018 که قرار بود به نگه داشتن LRT در برنامه. تحت شرایط معامله Metrolinx پرداخت CTS $237 میلیون در حالی که کنسرسیوم توافق برای رها کردن یک اقدام قانونی آن را راه اندازی کرده بود در برابر آژانس و پیمان به ماه سپتامبر 2021 مهلت.

در مصاحبه روز شنبه, ورستر دفاع که زودتر معامله گفت: آن را تا به حال حل و فصل مسائل است که در معرض خطر تاخیر در این پروژه در زمان و پرداخت شد اختصاص درون تالار گفتمان پروژه به طور کلی بودجه است که حدود 12 میلیارد دلار. علل اخیر تاخیر در حال جدا شدن از کسانی که تحت پوشش قبلی حل و فصل کرد.

ورستر گفت: آژانس قادر نخواهد بود به ارائه یک شرکت مهلت تالار گفتمان باز تا Metrolinx منعقد کرده است بحث مبتلا به سندرم تونل کارپ.

"ما در حال حاضر با CTS نهایی با آنها چه تاریخ اتمام برای Eglinton تالار گفتمان خواهد بود. که تاریخ خواهد بود به تجاری حل مسائل تجاری," او گفت:.

او نمی رد کردن امکان دیگری برای حل و فصل مالی با کنسرسیوم و یا یک برنامه به طور بالقوه کثیف حقوقی نبرد.

"ما همیشه رویکرد هر تجاری ادعا می کند با توجه به رسیدن به منصفانه و عادلانه نتیجه داده که وجود دارد بسیاری از خطرات پیش بینی نشده در این پروژه ها. که در آن وجود دارد, علل تاخیر منتسب به پیمانکار کسانی که ما را به یاد" او گفت:.

ورستر بیانیه به نقل متعدد "چالش" CTS مواجه کرده است پس از برنده شدن در LRT پروژه قرارداد جایزه در سال 2015 به عنوان علت اصلی تاخیر از جمله این ادعا که این کنسرسیوم آغاز کار نه ماه و اواخر که آن را آهسته به نهایی کردن طرح برای جنبه های خط.

این مسئله در Eglinton ایستگاه مربوط به لوله ها که تعبیه شده در بتن در هنگام TTC ایستگاه بود در 1950s ساخته شده اما در محل اشتباه است. با توجه به Metrolinx مشکل ساخته شده است آن را دشوار است به حفر خاک در زیر ایستگاه مترو به ساخت جدید LRT توقف که اتصال در Eglinton با TTC خط 1 (Yonge-دانشگاه-Spadina). ورستر گفت: میزان که CTS می تواند مسئول تاخیر در Eglinton خواهد بود بخشی از بحث های مداوم.

دریافت بیشتر از امروز داستان بالا در صندوق پستی خود را

برای ثبت نام در ستاره صبح, عناوین خبرنامه ایمیل برای یک جلسه از روز بزرگ ،

ثبت نام در حال حاضر

پرسید که آیا Metrolinx خواهد نظر باز کردن بقیه تالار گفتمان اما دور زدن آینده توقف در Yonge تا زمانی که این موضوع می تواند وجود داشته باشد حل و فصل ورستر گفت که خیلی زود به چنین تصمیم گیری.

این Eglinton تالار گفتمان را 25 متوقف می شود در حال اجرا بین کوه دنیس در غرب و کندی ایستگاه در TTC خط 2 در شرق. Metrolinx توصیف آن به عنوان بزرگترین پروژه حمل و نقل تحت ساخت و ساز در کانادا.

این اولین بار نیست که از آن به تاخیر افتاده است. آن بود که قبلا برنامه ریزی شده برای باز کردن در سال 2020 اما در سال 2015 استانی دولت اعلام کرد از تاریخ بوده است تحت فشار قرار دادند تا 2021.

Ben Spurr
بن Spurr یک تورنتو-بر اساس گزارش خبرنگار پوشش حمل و نقل. رسیدن به او را از طریق ایمیل در bspurr@thestar.ca یا او را دنبال کنید توییتر: @BenSpurr


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب