خرید استخر پیش ساخته اینتکس

استخر پیش ساخته فایبرگلاس یکی از مهم ترین تجهیزات استخر می باشد، نوعی استخر ساخته شده از مواد کامپوزیتی است ک

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

استخر پیش ساخته فایبرگلاس یکی از مهم ترین تجهیزات استخر می باشد، نوعی استخر ساخته شده از مواد کامپوزیتی است که شامل فایبرگلاس (شیشهای پرزین)، رزین پلیاستر و گاهی اوقات هم از چوب استفاده میشود و یکی از سودمندترین و قابل تنظیم ترین راه ها برای تبدیل حیاط خلوت شما به یک پناهگاه در فضای باز است. نه تابش نور خورشید و نه سرمای سخت، نمی تواند کوچک ترین آسیبی به این استخرها برساند، ضمن اینکه سطح استخرهای پیش ساخته به صورت مادام العمر عایق و آب بندی شده که همین مسأله باعث صرفه جویی در هزینه ها و مصرف انرژی می گردد. علاوه بر این، پوشش ژله ای به عنوان یک سپر در برابر جلبک های استخر و زباله های میکرو عمل می کند. استخر پیش ساخته فایبرگلاس به عنوان یک محصول پرکاربرد و مقرون به صرفه، گزینه ی مناسبی برای جایگزینی استخرهای معمولی است که علاوه بر بار مالی زیاد، برپاسازی آن زمان بر و استفاده و نگهداری از آن پرهزینه می باشد.

استخر از سده سوم پیش از میلاد تا اوایل سده سوم پس از میلاد به عنوان پایتخت فرمانروایان فرترکه و شاهان پارس شکوفا شد. کمتر از یک روز کار حفاری به اتمام خواهد رسید و بسترسازی، کامپکت و رگلاژ کف انجام خواهد شد سپس کاسه استخر فایبرگلاس توسط جرثقیل به محل گودیرداری منتقل و تثبیت میگردد. داخل این پمپ تصفیه های شنی از شن سیلیس استفاده خواهد شد و در طول سال می توانید با یک بار پر کردن مخزن این پمپ ها از آن استفاده نمایید . در بسته بندی استخر های آماده لوازمی همچون پمپ تصفیه آب شنی یا پمپ تصفیه آب فیلتری , نردبان ورود به استخر , درپوش و کف پوش استخر , سی دی راهنمای نصب , را دارند . این محصولات به صورت پکیج کامل به فروش می رسند که علاوه بر بدنه و فریم اصلی استخر در کنار خود پمپ تصفیه آب جهت پاکسازی و تصویه آب استخر ، نردبان جهت وارد شدن و خارج شدن از آب ، زیرانداز و درپوش نیز برای نگهداری بهتر از استخر را دارند . تمامی اجزای این استخر های پیش ساخته قابل تعویض هستند و در صورت بروز مشکل برای هر یک از قطعات استخر از جمله پایه ها ، درپوش ، نردبان ، بدنه و یا اجزای داخلی و بیرونی پمپ تصفیه می توانید لوازم یدکی آن را تهیه کرده و جایگزین آن ها کنید .

البته یکی از ویژگی های پمپ های تصفیه شنی عمل بک واش می باشد که این ویژگی به شما کمک خواهد کرد تا در زمان نیاز بتوانید شن داخل مخزن پمپ تصفیه را به کمک خود پمپ تصفیه شستشو دهید و زمان تعویض پمپ را به تعویق بیاندازید . در ادامه، با استفاده از نرمافزارهای طراحی ، طرح استخر به صورت سهبعدی ایجاد میشود. استخر در استان فارس در جنوب غربی ایران واقع شدهاست که از نظر تاریخی به نامهای پارسه (فارسی باستان)، پارس (فارسی میانه) و پرسیس (یونانی) شناخته میشود. اغلب استخرهای بتنی پیش ساخته در اشکال سنتی مربع، دایره و مستطیل هستند. اغلب استخر های پیش ساخته اورجینال از همین جنس ساخته شده اند . استخرهای پیش ساخته باید اغلب در فواصل بسیار طولانی حمل شوند، بنابراین باید تا جایی که امکان دارد باید بتوان آنها را به راحتی حمل کرد. جابجایی این استخرها، بدلیل جنس خاص فایبرگلاس آنها و عدم ترک خوردگی براحتی قابل اجراست. این محصولات کاملا پرتابل و قابل حمل هستند بنابراین به سادگی می توانید حتی پس از استفاده ، اقدام به جمع آوری محصول و یا جابجایی آن کنید ، این ویژگی بسیار خوب و عالی هیچگاه در مدل های بتنی وجود ندارد .

نصب ساده تر: استخر از پیش ساخته شده است، بنابراین نیازی نیست ماشین آلات و تجهیزات با صدای بلند و گوش خراش را تحمل کنید. برای نگهداری استخرهای فایبر گلاس، لازم نیست مانند استخرهای بتنی یا وینیل، آنها را تمیز و پوسته گیری نمایند یا مواد شیمیایی به آنها اضافه کنید. آیا به خرید یک استخر شنا فکر می کنید اما نگرانید نصب آن مدت زمان زیادی طول بکشد؟ جنس بدنه استخر های پرتابل اینتکس از برزنت ضخیم و الیاف ابریشم به صورت تار و پود با روکش چند لایه pvc ساخته شده و جنس پایه های به کار رفته از آهن گالوانیزه روکش شده ضد زنگ ساخته شده و از دوام بالایی برخوردار میباشد , از استخر های آماده اینتکس در مناطق شرجی و شرایط آب و هوایی مختلف میتوان استفاده کرد و بسیار با دوام و از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار هستند در ضمن برای استفاده در فصل سرما میتوانید از آب گرم استفاده کنید چرا که بدنه این استخر ها محکم هستند و آب گرم هیچ نوع صدمه ای به استخر نمیزند.  Th​is article w᠎as writt en ​with the  he​lp ᠎of GSA Content G en er᠎ator Demoversi on​!

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن