دادگاه تجدید نظر اجازه می دهد تا emoluments کت و شلوار در برابر تهمت به ادامه

واشنگتن—یک دادگاه تجدید نظر فدرال در ویرجینیا در روز پنج شنبه دوباره طرح دعوی در دادگاه متهم جمهور ایالات متحد

توسط MINERALNEWS در 26 اردیبهشت 1399

واشنگتن—یک دادگاه تجدید نظر فدرال در ویرجینیا در روز پنج شنبه دوباره طرح دعوی در دادگاه متهم جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن از نقض قانون اساسی توسط بهره مندی از واشنگتن هتل یک تصمیم گیری است که به احتمال زیاد منجر وزارت دادگستری به درخواست تجدید نظر به دیوان عالی کشور برای حفظ شاکیان از جمع آوری شواهد در مورد.

"ما می دانیم که رئیس جمهور معمولی است درخواست و ما توافق او را به بزرگی احترام به عنوان رئیس قوه مجریه" نظر اکثریت از چهارم متحده مدار دادگاه تجدید نظر گفت. "اما کنگره و دیوان عالی کشور را به شدت محدود توانایی ما برای اعطای فوق العاده تسکین رئیس جمهور به دنبال."

15-عضو دادگاه تجدید نظر در ریچموند ملاقات در ماه دسامبر به در نظر گرفتن که آیا سه قاضی استیناف پنل تا به حال به اشتباه رد دعوی در دادگاه بیش از مغلوب ساختن پیشی جستن هتل بین المللی آورده از ناحیه کلمبیا و ایالت مریلند است. محلی حوزه های قضایی در مورد شروع به جمع آوری شواهد زمانی که پنل انداخت از این مورد است.

وزارت دادگستری خواسته کامل دادگاه تجدید نظر به هر دو رعایت پنل حاکم و یا اجازه می دهد بخش به درخواست تجدید نظر پایین تر-دادگاه قاضی رویه احکام علیه رئیس جمهور اضطراری فرم امداد است که به ندرت اجازه هنگامی که یک مورد در midstream.

وکلای کلی برای ناحیه کلمبیا و مریلند در حال مشاجره هستند که برگ برنده را در هتل نقض قانون اساسی ممنوعیت پذیرش منافع یا "emoluments" از دولت و یا دولت های خارجی. مقامات دولتی از مین به عربستان از حمایت از 263-اتاق لوکس اموال.

محلی حوزه های قضایی ادعا می کنند آنها ایستاده به شکایت به دلیل تهمت و هتل در رقابت با هتل ها و مراکز کنوانسیون در مناطق خود.

وزارت دادگستری معتقد است که رئیس جمهور نمی تواند شکایت برای نقض emoluments ممنوعیت بدون أخذ مجوز از کنگره است و شاکیان می خواهید برای شرکت در یک سفر ماهیگیری برای اسناد و مدارک برای پرهیاهو دلایل سیاسی.

دادگاه تجدید تقسیم 9-6 بر تصمیم گیری. دو نظرات مخالف و یک concurring نظر نشان از یک شکاف گسترده ای بین قضات. هشت نفر از نه قاضی که مورد علاقه اجازه می دهد که طرح دعوی در دادگاه برای رفتن به جلو منصوب شد دموکراتیک رئیس جمهور. نهمین رئیس قاضی راجر گریگوری بود یک زنگ تفریح ملاقات با رئیس جمهور بیل کلینتون و سپس ابقای رئیس جمهور جورج دبلیو بوش است. همه کسانی که در مخالفت منصوب شد روسای جمهور جمهوری خواه.

نوشتن برای اکثریت قاضی دیانا Gribbon Motz که منصوب کلینتون گفت: تهمت بود درخواست شدید فرم اضطراری امداد بر این اساس است که پایین تر-قاضی دادگاه تا به حال آزار خود اختیار و متعهد جدی خطاهای قانونی.

اما او گفت که قاضی پیتر J. Messitte ایالات متحده دادگاه منطقه در کمربند سبز Md., تا به حال صادر شده و دقیق نوشته شده و نظرات تا به حال اعمال صحیح استانداردهای قانونی بود و نه عمل خودسرانه. بنابراین دادگاه تجدید نظر تا به حال هیچ قدرت او گفت: "برای متوقف کردن این مورد.

در یک نظر مخالف نیز امضا شده توسط پنج قاضی دیگر قاضی J. Harvie Wilkinson سوم بود که منصوب شده توسط رئیس جمهور رونالد ریگان گفت: دادگاه اجازه می دهد خود را به عنوان یک ابزار سیاسی به آزار و اذیت رئیس جمهور.

"ما می توانید ببینید که سیاسی عبا از ما خواسته به هیچ" او نوشت. "هیچ دادگاه فدرال تا کنون اجازه یک حزب به شکایت رئیس جمهور تحت داخلی emoluments بند."

او افزود: "آیا آن را نمی تواند عادلانه برای دوستان آمریکایی ما به گمان است که چیزی غیر از قانون جریان بود?"

در عین حال یکی دیگر از نظر چهار قضات در اکثر شلیک به عقب.

"عمومی اعتماد به نفس و اعتماد به صداقت قوه قضائیه تا حد زیادی رنج می برند هنگامی که قضات که مخالف با همکاران خود' از نظر قانون متهم کسانی که همکاران خود را رها قانون اساسی سوگند یاد کرد" نوشت: قاضی James A. وین جونیور بود که منصوب شده توسط رئیس جمهور باراک اوباما.

Brianna Herlihy, یک سخنگوی وزارت دادگستری گفت: "دادگاه تجدید نظر "اشتباه نیست حتی با توجه به شایستگی از رئیس جمهور دفاع." او گفت که این گروه "در نظر دارد به دنبال بررسی بیشتر در دیوان عالی کشور است." کارشناسان حقوقی گفت که این گروه به احتمال زیاد درخواست های اداری ماندن این پرونده در حالی که آن را آماده آن تجدید نظر شود.

کارل A. رکین دادستان کل برای منطقه کلمبیا و برایان E. Frosh, دادستان کل برای مریلند تحسین تصمیم گیری. "چهارمین مدار حکم داد که رئیس جمهور تهمت است که موضوع را به همان قواعد نظام حقوقی به عنوان هر کس دیگری" آنها گفتند در یک بیانیه مشترک.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

طرح دعوی در دادگاه بیش از این هتل دارای پیشرفت قابل توجهی بیشتر از دو مشابه emoluments موارد کار راه خود را از طریق دادگاه دیگر.

دیوان عالی کشور در حال حاضر با وزن دو مورد اینکه آیا اختیارات ریاست جمهوری محافظت از مغلوب ساختن پیشی جستن از دادستان و خانه کمیته ها به دنبال اطلاعات در مورد کسب و کار خود را در امور. تصمیم دادگاه می تواند تحمل در emoluments موارد است.

فقط بلوک از کاخ سفید مغلوب ساختن پیشی جستن هتل بین المللی شده است یک آهنربا را برای لابی و برای دولت فدرال و مقامات خارجی به دنبال نفوذ به رئیس جمهور یا کسانی که در دایره خود را. مغلوب ساختن پیشی جستن سازمان که متعلق به تهمت و مدیریت او ارشد فرزندان به اجرا در هتل.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب