یکی دیگر از تیراندازی در سیاتل در اعتراض به منطقه برگ 1 زخمی

سیاتل - حداقل یک نفر زخمی شد پلیس گفت: در دومین تیراندازی در سیاتل در اعتراض به منطقه در کمتر از 48 ساعت.تیران

توسط MINERALNEWS در 2 تیر 1399

سیاتل - حداقل یک نفر زخمی شد پلیس گفت: در دومین تیراندازی در سیاتل در اعتراض به منطقه در کمتر از 48 ساعت.

تیراندازی رخ داده در اواخر جمعه شب در منطقه ای در نزدیکی سیاتل مرکز شهر است که شناخته شده است به عنوان CHOP برای "Capitol Hill, اشغال, اعتراض," پلیس توییتی اضافه کرد که یک نفر بود در یک بیمارستان با زخم گلوله.

فرد وارد شده در یک وسیله نقلیه خصوصی و در بیماری جدی Harborview Medical Center سخنگوی سوزان گرگ در بیانیه ای گفت.

منطقه تکامل یافته پس از دو هفته تظاهرات در این شهر بیش از خشونت پلیس و نژادپرستی برانگیخته توسط پلیس به قتل جورج فلوید یک مرد سیاه و سفید در مینیاپولیس.

یکشنبه با تیراندازی به دنبال قبل از سحر تیراندازی روز شنبه در یک پارک در منطقه که در سمت چپ 19 ساله کشته و 33 ساله به شدت مجروح شدند. مشکوک یا مظنون در این تیراندازی از صحنه فرار کرد و هیچ دستگیری تا به حال ساخته شده, یکشنبه, کارگاه علامت Jamieson گفته بود.

آن را بلافاصله روشن که در آن در منطقه جمعه شب تیراندازی صورت گرفت. Seattle Fire Department وارد صحنه در 10:46 بعد از ظهر و رفت و به یک منطقه عملیات در نزدیکی منطقه پیرامون آتش نشانی سخنگوی دیوید Cuerpo گفت سیاتل تایمز.

آتش نشانی بود که به زودی اطلاع داده است که این فرد مصدوم در حال حاضر دور گرفته شده است. هر دو قربانیان در شنبه تیراندازی — که هویت تا به حال هنوز رتبهدهی نشده است منتشر شده است — نیز منتقل می شود به همان بیمارستان از طریق خصوصی ،

پلیس سیاتل توییتی که آنها تا به حال شنیده ام از ثانیه عکسبرداری است که آنها قادر به بررسی داده "گزارش های ضد و نقیضی."

جزئیات بیشتر در مورد آنچه یکشنبه شب نیست فورا در دسترس است. این روشن نیست که آیا کسی در بازداشت است.

ریز ریز کردن منطقه است چند بلوک منطقه محاصره توسط معترضان در نزدیکی یک ایستگاه پلیس در شهر کاپیتول هیل محله است. رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن یک جمهوری خواه انتقاد کرده است سیاتل شهردار جنی Durkan و رژیم صهیونیستی. جی Inslee هر دو حزب دموکرات برای اجازه می دهد در این منطقه.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن