Coronavirus پرسش: آیا دستکش HeIp? آن است آلرژی یا COVID-19?

بزرگنمایی این تصویر برخی از مردم در حال حاضر با پوشیدن دستکش یکبار مصرف با امید گرفتن برخی از حفاظت

توسط MINERALNEWS در 23 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

برخی از مردم در حال حاضر با پوشیدن دستکش یکبار مصرف با امید گرفتن برخی از حفاظت در برابر coronavirus عوامل بیماری زا. چه پزشکان می گویند در مورد آن ؟ تصویر عکس با حداکثر Posner/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
تصویر عکس با حداکثر Posner/NPR

این بخشی از یک سری دنبال فشار دادن coronavirus سوال این هفته. ما می خواهم به شنیدن آنچه که شما کنجکاو در مورد هستند. به ما ایمیل در goatsandsoda@npr.org با خط موضوع: "هفتگی Coronavirus سوالات."

در سراسر جهان مردم در حال برداشتن گام برای جلوگیری از گسترش این کوروناویروس. در اینجا ما از کارشناسان سوال از خوانندگان و شنوندگان در مورد COVID-19 و چگونه به ایمن ماندن.

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری است و توصیه می شود با پوشیدن پوشش صورت در برخی از تنظیمات. فراموش دستکش ارائه هر گونه معنی دار حفاظت از coronavirus?

در روزهای اخیر آن را تبدیل به بیشتر معمول است برای دیدن برخی از مردم با پوشیدن دستکش به عنوان آنها به انجام کارهای روزمره. اما کارشناسان می گویند که دستکش معنی ندارد و برای بسیاری از افراد به پوشیدن.

خود را با استفاده از ungloved دست ها و سپس شستن آنها اغلب این است که بهترین شرط بندی برای کارهای معمولی از زندگی روزمره است.

"پوست است که واقعا بزرگ است زیرا آن را مانند یک پوشش آبگریز که بدان معنی است که این نوع مومی شکل و نوع از دفع رطوبت" توضیح می دهد که دکتر امیلی Landon بیمارستان اپیدمیولوژی و بیماری های عفونی پزشک متخصص در دانشگاه شیکاگو پزشکی. "این بدان معناست که هنگامی که شما را لمس چیزهایی که آنها مرتب کردن بر اساس از ماندن در دست های خود را و سپس شما می توانید دستهای خود را و خلاص شدن از آنها."

پوشیدن دستکش ممکن است باعث شود شما به عمل بدتر بهداشت دست چون شما در حفظ و پوشیده در حال حاضر کثیف, دستکش به جای شستن دست های خود را Landon می گوید. دستکش ها تنها زمانی مفید است که شما با استفاده از آنها راه درست و در راه معنی دار.

در بیمارستان برای مثال دستکش استفاده می شود برای برخی مقاصد و دفع بلافاصله پس از آن. "ما آنها را در آنچه که ما قصد داریم برای انجام یک کار که در آن ما ممکن است لمس چیزی است که رفتن به مرطوب و یا بد و یا آلوده" Landon می گوید. "سپس ما آنها را از حق دور و آنان را در این منطقه با آلودگی و سپس تمیز دست ما است. چرا که معلوم می شود بیش از 10 تا 15 درصد از افرادی که خود را خاموش دستکش در واقع آلوده کردن دست خود را با هر چه بود در دستکش."

شما ممکن است به احتمال زیاد به دستکش و در بسیاری دیگر دلیل: خود را به لمس صفحه نمایش گوشی های هوشمند. "اکثر گوشی ها نیست سازگار با دستکش انگشتان می گوید:" دکتر Amesh Adalja در دانشگاه جانز هاپکینز مرکز سلامت و امنیت. بنابراین با استفاده از تلفن خود را ممکن است ایجاد فرصت های بیشتر برای آلودگی.

اما شاید پوشیدن دستکش شما را از دست زدن به صورت خود را ؟ جواب منفی می گوید: Landon. "ما مردم را لمس چهره خود را در همه زمان ها با دستکش در بیمارستان است."

Adalja concurs. مردم با پوشیدن دستکش هنوز هم می خواهید به خارش چهره خود را هنوز هم می خواهید برای تنظیم خود را ، "من می دانم که زمانی که من با پوشیدن دستکش, من تمایل به سعی کنید به لمس چهره من," او می گوید.

بنابراین مگر اینکه شما یک مراقبت های بهداشتی کارگران و یا مثلا یک آشپز با یک برش در دست های خود را اصلی ترین قطعه از مشاوره از Adalja: "من نمی توصیه می کنند که عموم دستکش بپوشید."

او می گوید: تمرکز در تمرین خوب بهداشت دست.

من یک کارگر ضروری است که هنوز هم برای رفتن به کار می کنند اما نه در مراقبت های بهداشتی. آیا من نیاز به عزت خودم جدا از خانواده و مشاوره ازدواج و زمانی که من به خانه هر روز ؟

بسیاری از مردم هنوز هم رفتن به محل کار در انواع نقش ها از ارائه پست الکترونیکی و بسته های به انجام غذایی دبستان در takeout رستوران به کار در بانک ها و فروشگاه های مواد غذایی.

بنابراین شما ممکن است در معرض دیگر مردم در این دوره از روز است. و ممکن است که شما می توانید از تبدیل شدن به آلوده از کسی که آلوده است اما در عین حال نشان دادن علائم.

خود انزوا به معنی ماندن در یک خاص "اتاق بیمار" و یا منطقه و به دور از سایر افراد است. CDC تنها خواستار است که اگر شما تشخیص داده شده اند با COVID-19 در حال انتظار برای نتایج آزمون و یا علائمی مانند سرفه یا تنگی نفس.

آیا بحرانی کارگران باید اقدامات مانند نگه داشتن فاصله خود از دیگران در خانواده خود را — بدون دلیل خاصی به باور آنها بوده ام در معرض — این است که یک سوال روی حیله و تزویر.

"این چیزی است که یک one-size-fits-all جواب و وجود دارد مقدار زیادی از رنگ خاکستری در اینجا می گوید:" Adalja. "هر خانواده و هر فرد واقعا به نگاه خود را در معرض خطر و چه مشخصات خطر است از اعضای خانواده خود را, و تصمیم گیری بر اساس همه که چگونه به رویکرد این است."

بخشی از آن محاسبه شده است ارزیابی خطر در سطح مردمی در خانه. "بدیهی است که آن را بسیار متفاوت اگر شما در حال زندگی با یک immunosuppressed پیوند بیمار در مقابل زندگی با کسی که نمی باید هر گونه خطر, عوامل," او می گوید.

خود جداسازی آسان نیست و آن را نمی توان feasibly برای برخی از افرادی که به مراقبت از کودکان و یا بزرگان. بهزيستی روانشناختی عامل دیگری است.

"همه که در حال رفتن به ایجاد یک تفاوت در چگونه یک فرد را درک خطر ابتلا به کروناویروس به خود و به دیگران می گوید:" Adalja. "بنابراین من فکر نمی کنم که وجود دارد به هیچ وجه به تجویز آنچه که مردم باید یا نباید انجام دهید, دیگر به فکر در مورد آن فکر می کنم آن را از طریق و سپس تصمیم گیری آگاهانه."

کارفرمایان می تواند کمک به کاهش کارکنان خود را از خطر با در نظر گرفتن مراحل برای محافظت از آنها در محل کار از جمله اجتماعی فاصله گرفتن از سیاست های مکرر تمیز کردن و ضد عفونی و فعالانه تشویق بیمار و کارکنان به ماندن در خانه. شما می توانید اطلاعات سی دی راهنمایی برای کارفرمایان در اینجا.

آنچه شما انجام کار خود را با لباس های یک موضوع برای اندیشیدن. Landon معتقد است که این یک ایده خوب برای کارگران ضروری به درمان خود را به لایه بیرونی به عنوان به طور بالقوه آلوده. بنابراین وقتی شما به خانه او نشان می دهد که شما را خاموش کار خود را لباس قرار داده و آنها را در سبد لباس های شسته شده و یک دوش: "پاک خود را خاموش و سپس از آن زمان به اویختن با خانواده خود را. شما به انجام آنچه شما می توانید سعی کنید و مطمئن شوید که شما در حال جلوگیری از هر چیزی از روز را خارج از خانه خود را به خانه خود را."

Adalja مطمئن نیست که لازم است برای کارگران است که در بهداشت و درمان-مراقبت از تنظیمات. "آنها می توانید آن را اگر آنها می خواهند" او می گوید. "من فقط نمی دانم که وجود دارد هر گونه سود به انجام این کار است."

CDC ندارد هدایت خاص برای این کارگران در خانه. اما اوهایو وزارت بهداشت مدیر دکتر امی اکتون توصیه ضروری کارگران بازگشت به خانه پاک "بالا لمسی" سطوح هر روز دستهای نگه داشتن شش پا از فاصله از دیگران در خانواده و سعی کنید برای جلوگیری از دست زدن به چشم خود بینی و دهان.

چگونه شما می توانید تفاوت بین آلرژی و Covid-19?

شایع ترین علائم COVID-19 تب و خستگی و سرفه خشک, با توجه به سازمان بهداشت جهانی است. "برخی از بیماران ممکن است درد و درد و گرفتگی بینی و آبریزش بینی و گلو درد یا اسهال" را به آن می افزاید.

برخی از این علائم با هم تداخل دارند با آنچه که بسیاری از مردم تجربه در بهار: آلرژی فصلی. پس چگونه شما در افتراق بین آلرژی و coronavirus?

"هنگامی که شما آلرژی شما معمولا نمی سیستمیک نشانه های مرتبط با آن را به معنی شما لازم نیست که بدن درد و لرز و ضعف و شما قطعا نمی معمولا با تب آلرژی می گوید:" Adalja.

"تب است که من اغلب در خطر است, همه چیز در," او می گوید. "تب چیزی است که بسیار شایع تر با عفونت از با آلرژیک نوع فرایند مانند آلرژی فصلی."

و این ممکن است آشکار, اما اگر شما تا به حال آلرژی قبل از شما فقط ممکن است نیاز خود را معمول واکنش های آلرژیک.

اگر شما معمولا یک دارو برای آلرژی, شما ممکن است بخواهید برای دریافت پرش در مصرف آن, می گوید: Landon. آن را به شما جلوگیری از احساس بد در طول زمان است که به اندازه کافی سخت به عنوان آن است. و امیدوارم در آدرس مربوط به آلرژی علائم بنابراین شما می توانید به راحتی تشخیص هر غیر علائم آلرژی.

"شما ممکن است بخواهید به فکر می کنم در مورد انجام است که در حال حاضر به طوری که شما اشتباه می کنید," او می گوید. "شروع یک معمول آنتی هیستامین قبل از فصل آلرژی علائم شکوفه تا که واقعا در رفتن به موثر تر از انتظار تا پس از چیزهایی که خارج از کنترل هستند."

اگر شما شروع به احساس علائم آلرژی Landon می گوید آن را عاقلانه به یک یا دو روز در محل کار اگر شما می توانید و ببینید اگر این علائم توسعه به چیز دیگری. CDC توصیه کرده است کارفرمایان به آن را آسان تر برای گرفتن مرخصی استعلاجی در حال حاضر.

"این واقعا مهم نیست که فرض کنیم که علائم آلرژی و که شما خوب و که شما می توانید رفتن به محل کار می گوید:" Landon. "از آنجا که شما ممکن است سایر افراد بیمار و است که می تواند واقعا خطرناک است. بنابراین این نوع از سال که در آن شما در حال رفتن به باید که بیمار در طول روز و یا روز شخصی برای آلرژی. امیدوارم ترین محل به دنبال دستورالعمل و شما اجازه می دهد تا به آن روز است."

CDC دارای یک "خود-جستجوگر" ابزار برای کمک به شما تصمیم گیری در مورد به دنبال مراقبت های پزشکی مناسب و توصیه به دنبال توجه پزشکی بلافاصله اگر شما در حال تجربه چنین نشانه هایی به عنوان مشکل در تنفس مداوم درد یا فشار در قفسه سینه و سردرگمی و یا عدم توانایی در بیدار مایل به آبی و لب یا صورت.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن