همه زنان باید غربالگری اختلالات اضطرابی گروه بهداشت می گوید

بزرگنمایی این تصویر پزشکان باید شروع غربالگری تمام زنان و دختران برای اضطراب با توجه برجسته سلامت زن

توسط MINERALNEWS در 22 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

پزشکان باید شروع غربالگری تمام زنان و دختران برای اضطراب با توجه برجسته سلامت زنان ، Maskot/گتی ایماژ/Maskot پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Maskot/گتی ایماژ/Maskot

تمام بزرگسالان و زنان و دختران باید غربالگری اضطراب با توجه به توصیه از یک ائتلاف از گروه سلامت.

دستورالعمل صادر شده توسط زنان خدمات پیشگیرانه ابتکار توصیه مراقبت های اولیه پزشکان و دیگر ارائه دهندگان خدمات بهداشتی صفحه نمایش تمام زنان مبتلا به اختلالات اضطرابی آغاز و در سن 13 سالگی.

پانل از کارشناسان پزشکی اشاره کرد که در صورت عدم درمان اضطراب می تواند طیف گسترده ای از پیامدهای برای زندگی زنان و غربالگری ممکن است منجر به زودتر و درمان موثرتر."

"اضطراب زندگی در زیر سطح است و می تواند بسیار ناتوان کننده است, اما آن را نمی توان به راحتی توسط پزشکان می گوید:" دکتر هایدی Nelson نویسنده این گزارش و استاد در اورگان بهداشت و دانشگاه علوم, دانشکده پزشکی. "با پرسیدن چند سوال ما توانایی برای کمک به مردم در راه است که ممکن نیست مگر اینکه ما در واقع بپرسید."

اضطراب در زنان رخ می دهد در نزدیک به دو برابر نرخ مردان و زنان باردار و پس از زایمان در زنان به خصوص در معرض خطر. هورمون ها ممکن است نقش و زنان و دختران صورت منحصر به فرد فشارهای اجتماعی است که می تواند آنها را در معرض خطر بیشتری برای اضطراب از جمله آزار و اذیت جنسی و تجاوز نلسون می گوید. چپ unaddressed اضطراب را می توان غیر فعال کردن برای برخی از بیماران تداخل با روابط آموزش و پرورش و فرصت های شغلی.

"این واقعا دارای زنان بازگشت و پس...این یک بیماری است که واقعا باعث اختلال در آنها بیش از یک مسیر طولانی از زندگی خود را" نلسون می گوید.

دکتر جین Conry صندلی زنان خدمات پیشگیرانه ابتکار فدرال بودجه ابتکار اداره کالج آمریکایی متخصصان زنان و زایمان. Conry می گوید این گروه توصیه غربالگری را به دلیل بیمارانی که مبارزه با اضطراب اغلب نمی مساله را با پزشک خود.

"این امر می تواند خوب اگر همه زنان جلو آمد به مراقبت های بهداشتی خود را پزشک و گفت:" من اضطراب,' اما این مورد نمی باشد" Conry می گوید. "زنان خواهد بود با مشکلات خود را در روز و روز را زندگی آنها نمی آوردن که رو به جلو است."

اگر نمایش نشان می دهد یک زن و یا دختر ممکن است از اضطراب رنج می برند Conry می گوید: ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی می توانند با مراجعه به او اضافی برای ارزیابی و درمان از جمله دارو و یا درمان.

جدید غربالگری توصیه شده است منتشر شده در Annals of Internal Medicine. نلسون می گوید: دستورالعمل های اجازه خواهد داد که غربالگری اضطراب برای زنان و دختران را شامل می شود در میان خدمات پیشگیری تحت پوشش, تحت قانون مراقبت مقرون به صرفه.

غربالگری افسردگی در حال حاضر توصیه می شود برای همه بزرگسالان تحت دستورالعمل های صادر شده در سال 2016 توسط U. s. Preventive Services Task Force یک پنل از مراقبت های اولیه کارشناسان.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن