از جان گذشته کروز کارکنان می گویند که آنها در حال از دست دادن امید در میان گزارش از مرگ و میر در دریا

میامی—چهارده خدمه در ناوبر دریاها کشتی کروز در حال حاضر لنگر انداخت در PortMiami می گویند که آنها رفته اند بیش

توسط MINERALNEWS در 23 اردیبهشت 1399

میامی—چهارده خدمه در ناوبر دریاها کشتی کروز در حال حاضر لنگر انداخت در PortMiami می گویند که آنها رفته اند بیش از 72 ساعت بدون غذا به عنوان بخشی از جریان اعتصاب غذای آنها امید را فشار کروز شرکت به سرعت بخشیدن به تلاش ها برای ارسال آنها را به خانه.

خدمه از شهروندان رومانیایی در رویال کارائیب بین المللی کشتی است که در دریا حدود دو ماه رشد کرده است به طوری خسته از انتظار برای دیدن اثبات این که آنها را به خانه فرستاده می شود که در صبح روز یکشنبه حداقل یک عضو خدمه به نام 911 در مورد ترتیبات برای او به بازگشت به خانه, به گفته یک سخنگوی میامی-Dade ،

با توجه به خدمه که صحبت با میامی هرالد به شرط ناشناس ماندن قابل توجه کارکنان در ناوبر دریاها در حال گرفتن جان گذشته به دیدن مقام اثبات که آنها در حال به خانه فرستاده می شود پس از اینکه به دام افتاده در دریا از مارس 13 و خبرنگار عضو خدمه مرگ و میر تحت شرایطی که تا حد زیادی مشخص نیست.

"در این لحظه ما احساس می کنیم که ما همه گروگان ها گفت:" یکی از اعضای خدمه که خواسته بود به نام ترس شرکت تلافی خواهد کرد و تاخیر در بازگشت. "این شرکت نیاز به درک ما جعبه از مواد غذایی است که می توان در اطراف نقل مکان کرد."

آخرین تلفات ربطی به COVID-19 عفونت شدند سه نفر از اعضای خدمه جداگانه کشتی توسط Royal Caribbean Cruises Ltd. و کارناوال شرکت کرده بودند در روزهای اخیر قبل از آنها می تواند عودت شرکت های تایید اظهارات به هرالد.

یکی بود 39 ساله اوکراینی زن در شاهوار شاهزاده خانم که به دریا افتادند و زنده ماندن نیست با توجه به شاهزاده خانم کروز خط سخنگوی نگین کمالی. بدن او بهبود از آب در روتردام در هلند که در آن کشتی لنگر انداخت از روز شنبه آغاز به بازگرداندن خدمه.

دیگر یک مرد بود روی کارناوال نسیم است که در راه خود را به ساوتهمپتون با برنامه های پیاده خدمه در طول چند شهرستانها اروپا است. خط کروز فاش نمی کند علت مرگ "از احترام به خود, خانواده," کارناوال کروز خط سخنگوی کریس Chiames گفت.

سوم شد و یک مرد در مارینر دریاها است که لنگر کردن رویال کارائیب جزیره خصوصی در باهاما. رویال کارائیب کروز سخنگو جاناتان فیشمن گفت: اعضای خدمه درگذشت "علل طبیعی." فیشمن نیست پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر در مورد اینکه آیا عضو خدمه بوده و تست شده برای COVID-19. در اواخر ماه گذشته یک عضو خدمه شروع به پریدن کرد رویال کارائیب جواهر از دریا کشتی در حالی که آن را در نزدیکی یونان; بدن خود را هرگز پیدا نشد.

فیشمن گفت: شهروندان رومانیایی در ناوبر دریاها در حال برنامه ریزی یک پرواز چارتر از باربادوس به رومانی در مارس 21. فیشمن گفت: این شرکت عودت نزدیک به 15,000 از آن 70,000 کشتی کروز کارکنان و برنامه ریزی برای ارسال خانه بیشتر کارکنان در پایان ممکن است. (حدود 100 در کشتی مورد نیاز برای انجام عملیات بدون مسافر.)

اما روزه خدمه منتقل شدند از سرود دریاها کشتی — جایی که آنها کار می کرد قبل از این صنعت تعطیل در آوریل 13 — و در اصل برنامه ریزی شده برای رفتن به خانه در یک پرواز چارتر مارس 16. بدون توضیح رویال کارائیب بین المللی, مدیر عامل شرکت مایکل Bayley اعلام کرد در نامه ای به دست آمده توسط هرالد که آنها را دوباره نقل مکان کرد به سحر دریاها کشتی و بازگشت به خانه مارس 21.

این شرکت گفت که خدمه برای هفته ها است که مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری را ممنوع کرده بود بازگشت خدمه پرواز قبل از Bayley معکوس دوره و توافق برای امضای مورد نیاز CDC موافقت نامه برای ارسال خدمه خانه خصوصی در حمل و نقل. این شرکت همچنین ارائه یک کارمند کمک خط تلفن به ارائه خدمه سلامت روان پشتیبانی می کند.

رویال کارائیب کروز مدیران را امضا کرده اند مورد نیاز بازگشت توافق با CDC برای 20 خدمه — همه شهروندان آمریکایی است. در مقابل کارناوال Corp. امضا برای 884 خدمه از آرژانتین پرو و اکوادور کانادا و آمریکا نروژی کروز خط Holdings امضا برای 3,238 خدمه از فیلیپین و اندونزی و جمهوری دومینیکن, سنت لوسیا, هندوراس آرژانتین و کانادا و آمریکا

MSC Cruises توافق نیست به بازگرداندن هر یک از اعضای خدمه از طریق ایالات متحده

رومانیایی کارکنان گفت: آنها رسیده به رهبران اروپایی درخواست کمک از جمله سفارت رومانی در آمریکا رومانیایی کنسولگری در میامی بازگشت نیست یک درخواست برای نظر در روز یکشنبه.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

خدمه در ناوبر دریاها می گویند خط کافی نیست, به عنوان برخی از همکاران شروع به از دست دادن امید که آنها را به خانه فرستاد. در حالی که 15 کارکنان بود در اصل برنامه ریزی شده برای شرکت در اعتصاب غذا یکی پس از تصمیم به خوردن اما هنوز حمایتی از عمل. دیگر 14 خدمه در حال تلاش برای حمایت از هر یک از دیگر در حالی که آنها صبر کنید برای این شرکت به صدور یک بیانیه نوشته شده است.

"در برخی از کشورهای ... زندگی می گذرد و دوباره به حالت عادی" گفت: اعضای خدمه. "ما هنوز در گیر در کشتی. ... آنها از هیچ کس حمایت از ما. وجود ندارد و بیشتر امیدوارم."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب