مایکروسافت مشورت با مغلوب ساختن پیشی جستن در مورد در حال انجام مذاکرات برای خرید Infinite از شرکت چینی

بزرگنمایی این تصویر مدیر عامل مایکروسافت ساتیا نادلا به مشورت با رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در

توسط MINERALNEWS در 13 مرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

مدیر عامل مایکروسافت ساتیا نادلا به مشورت با رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در مورد دستیابی Infinite را دارایی های ایالات متحده. ایلین تامپسون/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ایلین تامپسون/AP

مایکروسافت میگوید که در این مورد بحث با رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن طرح خود را برای به دست آوردن Infinite ایالات متحده عملیات فقط به عنوان کاخ سفید تهدید به لیست سیاه بسیار محبوب چینی متعلق به برنامه.

"پس از یک مکالمه بین مدیر عامل مایکروسافت ساتیا نادلا و رئیس جمهور Donald J. Trump, مایکروسافت آماده است برای ادامه بحث به کاوش خرید Infinite در ایالات متحده" نرم افزار غول گفت: در یک پست وبلاگ.

آن را مایکروسافت برای اولین بار اذعان عمومی است که آن را در مذاکرات را بیش از Infinite یک معامله است که می تواند به ارزش میلیاردها دلار است. اخبار از مذاکرات برای اولین بار trickled در روز جمعه.

"مایکروسافت به طور کامل قدردانی اهمیت پرداختن به رئیس جمهور و نگرانی است. آن است که متعهد به دستیابی به Infinite موضوع به یک امنیت کامل بررسی و ارائه مناسب منافع اقتصادی به ایالات متحده آمریکا از جمله ایالات متحده خزانه" مایکروسافت گفت.

یک کسب Infinite خواهد برای باز کردن یک کاربر وسیعی پایه دیجیتالی زرنگ و دانا و 20-چیزی برای مایکروسافت 1.5 تریلیون دلار شرکت است که صاحب ایکس باکس, لینک و اسکایپ علاوه بر آن میراث ویندوز نرم افزار محصولات.

معلوم نیست اگر چنین معامله خواهد mollify مغلوب ساختن پیشی جستن دولت است که برای هفته قول داد برای سرکوب این برنامه بیش از ترس که Infinite را با پکن بر اساس شرکت مادر ByteDance می تواند به نوبه خود بیش از اطلاعات شخصی در مورد شهروندان آمریکایی به حزب کمونیست چین.

در شنبه مغلوب ساختن پیشی جستن به خبرنگاران گفت: او را پشتیبانی نمی کند یک شرکت آمریکایی تصرف کنترل از Infinite به دارایی های ایالات متحده, اما مایکروسافت اعلام روز یکشنبه به نظر می رسد نشان می دهد که طرفین ممکن است قادر به چکش شرایط است که جلب رضایت مغلوب ساختن پیشی جستن.

Infinite که دانلود شده است بیش از 180 میلیون بار در ایالات متحده می گوید که هرگز دریافت یک درخواست از مقامات چینی و که این شرکت خواهد انکار هر گونه تلاش برای بررسی اطلاعات از شهروندان آمریکایی است. اما کارشناسان که به مطالعه قانون چینی می گویند پکن دارای قدرت های گسترده ای برای وادار کردن شرکت های خصوصی مطابق با درخواست دولت برای کسب اطلاعات اگر هر گونه درخواست شد به دنبال.

Infinite فرود آمده در کاخ سفید را به موهای متقابل در میان یک لحظه که در آن تهمت و دولت تبدیل شده است تا گرما در چین, در بیش از کشور را از دست داده و از شیوع کروناویروس. اما از آن زمان بدل به یک بزرگتر در مبارزه با بیش از ترس است که چین تلاش خواهد کرد به رشد خود را رسیدن به جهانی با سرقت تکنولوژیک و پزشکی اسرار از آمریکا

در بیانیه خود مایکروسافت آن را گفت امیدوار است برای تکمیل بحث در مورد کسب Infinite بعد از سپتامبر. 15.

مایکروسافت نیز به دنبال خرید Infinite خدمات در کانادا و استرالیا و نیوزیلند ،

ممکن است ادغام شده و منتقل شده به کمیته سرمایه گذاری خارجی در ایالات متحده فدرال بین پنل است که با توجه به تحریم ها علیه Infinite و حتی به چالش کشیدن آن در سال 2017, خرید از موسیقی.ly یک Infinite سلف که تا به حال مونتاژ یک آمریکایی بزرگ در زیر و کمک به سوخت Infinite افزایش در ایالات متحده آمریکا

مایکروسافت گفت: این امر اطمینان حاصل شود که اطلاعات خصوصی از Infinite کاربران در ایالات متحده باقی مانده است در آمریکا.

"به حدی است که هر گونه اطلاعات در حال حاضر ذخیره می شود و یا حمایت کردن در خارج از ایالات متحده مایکروسافت خواهد اطمینان حاصل شود که این اطلاعات حذف شده از سرور های خارج از کشور پس از آن منتقل شده است," مایکروسافت غمگین.

Infinite می گوید هیچ یک از داده های خود را به شهروندان ایالات متحده است ذخیره شده در چین. در عوض این شرکت می گوید آن را حفظ سرور در ویرجینیا با پشتیبان ذخیره سازی در سنگاپور است.

Infinite مدعی است که آن ByteDance دفتر مرکزی آن در پکن می کند دسترسی مستقیم به داده های مرتبط به آن در ایالات متحده کاربران است.

برخی در مغلوب ساختن پیشی جستن دولت باقی می ماند شک و تردید در مورد یک معامله است.

پیتر ناوارو, مغلوب ساختن پیشی جستن تجارت مشاور پیشنهاد شده در فاکس نیوز روز شنبه که مایکروسافت-Infinite ادغام نمی خواهد حل و فصل این دولت نگرانی های امنیت ملی.

مایکروسافت ناوارو گفت: "نرم افزار است که مردم آزادی ارتش و دولت چین اجرا در," او گفت:. "مایکروسافت کمک کرد تا چین ساخت آن فایروال بزرگ است که استفاده می شود برای نظارت و نظارت و سانسور و زندانی گاهی مردم چین است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب