آلاسکا توافق قانونگذاران به دنبال سرنگون کردن جمهوری خواه در کنگره ایستمن

ANCHORAGE, آلاسکا - چند آلاسکا قانونگذاران جمهوریخواه کنگره باید مبارزه کرد و در برابر همکار توافق دولت تشکر.

توسط MINERALNEWS در 8 مرداد 1399

ANCHORAGE, آلاسکا - چند آلاسکا قانونگذاران جمهوریخواه کنگره باید مبارزه کرد و در برابر همکار توافق دولت تشکر. دیوید ایستمن که آنها مقصر برای شکست جمهوری خواهان به دست گرفتن کنترل دولت را در مجلس نمایندگان در سال 2018 است.

اعضای مجلس اقلیت جمهوریخواه مبارزه کرد و بیش از آخر هفته در ایستمن را واسیلا منطقه برای توافق اولیه حریف Anchorage Daily News گزارش روز دوشنبه.

این گروه رفت و درب به درب در تلاش برای ایجاد پشتیبانی برای چلنجر جسی سامنر در Aug. 18 اولیه.

خواه فعالان شامل مظنونان حمله به دانشگاه پسرک Shaw, سارا راسموسن و مل Gillis از Anchorage کلی مریک از عقاب رودخانه و کتی Tilton از واسیلا.

بازنشستگی تشکر. کالین سالیوان-لئونارد از واسیلا و تشکر. جورج Rauscher از Sutton نیز پشتیبانی Sumner.

"دیوید ایستمن کار کرده است در مقابل مردم خود و به او انجام شده است آن را برای دو سال گذشته" شاو گفت. "ما می خواهیم کسی به در آمده با یک ذهن باز و قلب باز می شود و بخشی از تیم است."

Tilton گفت: Eastman شد یک عامل کلیدی در حزب جمهوری خواه شکست به اعمال کنترل بیش از خانه پس از سال 2018 انتخابات زمانی که 23 مذاکرات مجلس انتخاب شدند به 40 عضو بدن است.

به زودی پس از انتخابات 21 جمهوریخواهان گفت: آنها شکل می دهند. ایستمن در میان آنها بود اما گفت که او نمی خواهد وعده خود رای برای مجلس بدون پیش شرط.

بدون یک شرکت اکثریت جمهوریخواه برخی از اعضای حزب دموکرات پیوست و مستقل برای تشکیل یک ائتلاف اکثریت.

"ما تا به حال این فرصت را به اکثریت. ما تا به حال تعداد" Tilton گفت. "دیگر وجود دارد, همه چیز در جریان است اما قابل پیش بینی از Rep. دیوید ایستمن به دست دیگران و آنها قادر به استفاده از آن به عنوان بهانه ای."

در دو قوه مقننه جلسات که به دنبال ایستمن انتقاد همکار خود را جمهوری خواهان در انواع مسائل.

خانه اقلیت جمهوریخواه قرار داده ایستمن در آنچه آنها به نام "آزادی مشروط" در ماه مارس با رهبر اقلیت لنس Pruitt لنگرگاه گفت Matanuska-Susitna جمهوری خواهان باید تجدید نظر کند که آنها می خواهند به نمایندگی از آنها.

ایستمن در دفاع از مواضع خود را در یک پیام به صورت متن.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"جالب است که یک انتخاب قانونگذار با 100% محافظه کار رای گیری و ضبط و یک قانونگذار که بیشتر به طور مداوم مخالف دموکرات تصاحب کاخ همچنین یکی قانونگذار که لنگرگاه قانون گذاران در حال حاضر مبارزه با ضربه زدن بر روی درب در حصیر-سو" Eastman گفت.

وی افزود: "این یک میخ مربع در تلاش برای رفتن به یک سوراخ گرد اگر من تا به حال دیدم یکی."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن