کتابخانه مورخان نگه داشتن دانش زنده در فاصله امن

WILMINGTON, N. C. - جیمی سوار راه می رفت در New Hanover County کتابخانه مرکز شهر شعبه برای اولین بار در هفته و

توسط MINERALNEWS در 29 اردیبهشت 1399

WILMINGTON, N. C. - جیمی سوار راه می رفت در New Hanover County کتابخانه مرکز شهر شعبه برای اولین بار در هفته و نفس آه امداد.

"من فقط از نوع خودم فکر کردم چقدر من از دست رفته ام این محل گفت:" شعبه را نظارت کتابدار.

او متوقف شد به ملاقات با مدیریت اموال مسئولان به بحث در مورد چگونه کتابخانه مرتب خواهد شد به اجرا اجتماعی فاصله شیوه که آن را بازگشایی — هر زمان که ممکن است.

اگر چه قاچاق به شدت محل همیشه آرام زمزمه انتظار از مشتریان خود شده است عملا سکوت پس از آن و همه از آن خواهر و مکان به روی عموم بسته شده و کارکنان در مارس 28, زمانی که در شهرستان اقامت در خانه سفارش به اثر رفت به توقف گسترش این رمان coronavirus.

تنها مردم داخل آنجا شده اند county پرسنل تعمیر و نگهداری ایم که با استفاده از این خرابی به داخل یک کت تازه رنگ و فرش بخار تمیز کردن.

اما بسته شدن این شهرستان کتابخانه ها و همچنین Cape Fear موزه را مطرح کرد وضعیت بی سابقه ای برای کتابداران و مورخان. آنچه آنها را به انجام زمانی که خود را در مکان های مرکزی از دانش و یادگیری درهای بسته خود را?

برای هر دو کارکنان پاسخ ساده است حداقل در مفهوم — وفق دهند.

مانند بسیاری از موسسات این تغییر در هر دو مناظر و عمل به تکیه به شدت در حال کار از خانه و با استفاده از منابع آنلاین کتابخانه و موزه باید در برخی موارد همیشه اما هرگز به تکیه.

"این یک چالش است اما آن چیزی است که در آن ما تا به حال واقعا تمرکز بر استفاده از بسیاری از منابع آنلاین ما در حال حاضر," سوار گفت. "در راه است که ما قادر به انطباق بسیار خوبی است."

سوار گفت: با کاربران قادر به زیر و رو کردن از طریق پشته از کتاب های فیزیکی در فرد آنها گرفته ام به جستجوی وب سایت کتابخانه برای همه چیز ممکن است آنها را نادیده گرفته و در گذشته است. پس از خاموش شدن, او گفت:, E-book اجاره افزایش یافته و بنابراین ثبت نام در تعدادی از خدمات رایگان به هر کسی با یک کارت کتابخانه.

این کتابخانه با مشارکت محبوب وب سایت شجره نامه و نسب است که معمولا تنها در دسترس در کتابخانه رایانه است به طور موقت باز به اعضای در خانه منجر به یک رکورد تعداد کاربران.

"آن را نمی خواهد را بدست هر گونه استفاده از آنها باز نمی شود اما در حال حاضر مارس دیده می شود بهترین استفاده ما تا به حال حداقل در پنج سال" سوار گفت.

آن را نیز تحت فشار قرار دادند کتابداران و کارکنان به دریافت خلاق با آنها چگونه ارتباط برقرار کردن با کاربران آنلاین. آنها دوباره فعال ویژگی های چت آنلاین است که اجازه می دهد تا مردم را به سوال بپرسید به طور مستقیم به کارکنان. آنها همچنین ایجاد یک اجتماعی فاصله تقویم به کاربران اجازه می دانم از حوادث آنلاین آنها می توانید بخشی از یک غذای زنده از حیوانات در باغ وحش برانکس به روزانه داستان زمان میزبانی شده توسط کارکنان خود را در Facebook.

کارولینای شمالی اتاق راه اندازی کرده است یک جامعه منابع پروژه که enlists ساکنان محلی در پیاده حدود 900 جنگ داخلی-عصر نامه خواهد شد که در آرشیو دیجیتال مجموعه است.

سوار گفت: از این توانایی برای تغییر مقدار از کار خود و تعامل با جامعه آنلاین می تواند انجام شده است و حتی چند سال پیش زمانی که بسیاری از منابع خود را هنوز محدود در قفسه.

"ما به یک مجموعه عظیم از کتاب های مرجع ما استفاده می شود اما زمان از دست رفته در بسیاری از این منابع را رفته آنلاین," او گفت:. "ما محدودتر هم پایین بسیاری از کسانی که کتاب های فیزیکی و در حال حاضر ما آن را در نوک انگشتان ما در داخل کتابخانه و یا خارج."

انتقال به دیجیتال نیست و در عین حال جامع به خصوص وقتی که می آید به تاریخ محلی مواد.

اما آن است که هنوز یک دارایی برای کارکنان از کیپ ترس موزه نیز که تکیه بر کتابخانه archives علاوه بر خود عظیم مجموعه های دائمی پژوهش و برنامه نویسی.

"من از دست رفتن به کارولینای شمالی اتاق بیشتر از من می توانید می گویند" گفت: Jan Davidson, موزه تاریخی. "ما اغلب می گویند همه چیز آنلاین است اما آن را هنوز رتبهدهی نشده است."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

دیویدسون را تعیین کرده است تا دفتر خانه فقط در خارج از آشپزخانه که در آن گربه Scotty می پردازد او بازدیدکننده داشته است مکرر. از خانه او شده است قادر به کار در محلی تاریخچه تحقیقات برای آینده نمایشگاه هنوز سال از debuting در حالی که همچنین طوفان مغزی راه های جدید برای ادامه آموزش از راه دور جامعه با آنهایی که در حال حاضر.

موزه فعال بوده است در آن Facebook صفحه ارسال فیلم کوتاه به میزبانی دیویدسون و دیگر کارکنان برجسته بخش هایی از این موزه چندساله Cape Fear داستان های نمایشگاه و موقت آن سازندگان موسیقی نمایشگاه که قرار بود برای اولین زمانی که موزه تعطیل.

"آنها راه را به مردم بگویید که زمانی که شما دوباره به ما نمایشگاه اینها برخی از چیزهایی که فکر می کنم" او گفت:. "این هم یک راه برای نگه داشتن این نمایشگاه در مقابل مردم حتی زمانی که آنها نمی تواند جسمی وجود داشته باشد."

Davidson, متصدی هدر Yenco و دیگران هم یک سری از فیلم های در مورد چگونگی ساخت یک موزه در خانه. Yenco استفاده از سگ به عنوان مثال در بحث گزینش روند در حالی که دیویدسون ارائه آموزش در برچسب زدن به شی ء با خود اموال.

"همه آن را به یاد جامعه ما چه کار می کنیم در ما فضای فیزیکی اما همچنین گسترش است که فضای فیزیکی در خانه خود را در یک راه سرگرم کننده," او گفت:. "ما معمولا داستان اما در این زمان شما را تبدیل به بیشتر از یک بازیگر از شما انتظار می رود."

در توییتر دیویدسون نیز گرفته است به درگیر شدن در هشتگ چالش با موزه ها در سراسر جهان در تلاش برای نشان دادن برخی از بهترین کارهایی که در مجموعه های خود را برای مخاطبان در سراسر جهان. او یکی از افتخارات محبوب جیر نمایشگاه خزنده خون آغشته عروسک سرپا نگه داشتن از محلی شات ترسناک سری "گوتیک آمریکایی" که او گفت: "رفت و به عنوان نزدیک به ویروسی که ما تا کنون کردم."

اما این موزه مانند کتابخانه نیز به دنبال چه قرنطینه معنی خواهد بود که برای ساکنان در آینده نزدیک و طولانی مدت است.

Cape Fear موزه است که به درخواست ساکنان به فکر می کنم در مورد آنچه آنها در حال استفاده در حال حاضر است که می تواند به ویلمینگتون داستان از coronavirus برای نسل های آینده است. دیویدسون تشویق مردم به حفظ خاطرات و تجربه خود را نگه دارید بر روی مصنوعات است که می تواند اهدا به مجموعه موزه هنگامی که آن را بی خطر است.

"ما فکر نمی کنیم از خودمان را به عنوان زندگی می کنند از طریق تاریخچه, اما من فکر می کنم مردم آگاه تر از آن را در این لحظه به دلیل این است که در سراسر جهان چیزی," او گفت:. "ما می خواهم بگویم که این داستان در موزه ما و قادر به درک این لحظه زمانی که آن را تبدیل تاریخ برای آینده ما کاربران."

در کامرون موزه هنر, کارکنان, گرفته, خود, نمایشگاه مجازی آنلاین با هدایت تصویری, تور, هنر آنلاین, طرح درس برای پدر و مادر و حتی Facebook مدیتیشن جلسات. رانندگان نیز ممکن است متوجه آرایه ای از تورم روشن اردک زرد قرار داده شده در اطراف بیرونی و در بالای موزه نور دل بصری درمان است.

به عنوان کتابداران و مورخان در سراسر منطقه به ادامه کار خارج از دسترس خود را قابل اعتماد مجموعه های بسیاری از آنها به سمت چپ حسرت برای تعامل انسان آن را نیز از دست داده است و در خاموش کردن.

"ما خیلی از دست یک در یک تعامل با مشتریان" سوار گفت. "و من می دانم که بسیاری از مشتریان ما هستند فقط در حال مرگ به در آمده و یک کتاب خوب در دست خود."



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن