دستیار معاون رئیس جمهور پنس تست مثبت برای coronavirus

واشنگتن - انتقاد معاون رئیس جمهور مایک پنس است coronavirus, مارک نفر دوم در کاخ سفید پیچیده شناخته شده برای تس

توسط MINERALNEWS در 19 اردیبهشت 1399

واشنگتن - انتقاد معاون رئیس جمهور مایک پنس است coronavirus, مارک نفر دوم در کاخ سفید پیچیده شناخته شده برای تست مثبت این هفته است.

دبیر مطبوعاتی کاخ سفید Kayleigh McEnany در روز جمعه تایید کرد جدیدترین مثبت تست. او اصرار داشت که کاخ سفید همچنان به کار با خیال راحت با وجود دو مورد برداشت تا در دو روز.

"ما باید در محل قرار داده رهنمودهایی که کارشناسان ما قرار داده رو به جلو برای حفظ این ساختمان امن که بدان معنی است که تماس با ردیابی همه توصیه می شود دستورالعمل های ما برای کسب و کار و کارگران ضروری ما در حال حاضر قرار دادن در محل در اینجا در کاخ سفید," او گفت:. "به طوری که امریکا بازگشایی با خیال راحت کاخ سفید است که در ادامه به کار با خیال راحت."

روز پنجشنبه مقامات کاخ سفید تایید کرد که یک عضو از خدمت نظامی به عنوان یکی از رئيس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن valets آزمایش مثبت برای coronavirus. دستیار که شناسایی شد, تا به حال آزمایش منفی در روز پنج شنبه قبل از تست مثبت در روز جمعه.

شش نفر بودند که در تماس با مشاور برنامه ریزی شده بود به پرواز با پنس روز جمعه به Des Moines در نیروی هوایی ، آنها برداشته شد از پرواز فقط قبل از آن مجموعه را به گفته یک مقام ارشد دولت رسمی.

هیچ یک از این افراد شد برگزاری نمایشگاه علائم اما خواسته شد به deplane به طوری که آنها می تواند آزمایش می شود "از فراوانی احتیاط" یک مقام ارشد دولت رسمی به خبرنگاران گفت: سفر با پنس.

این مقام گفت: کارکنان در بال غربی در حال آزمایش به طور منظم اما خیلی از پنس کارکنان — که با این نسخهها کار در کنار درب در دفتر اجرایی ساختمان — تست شده کمتر. کسی که تست مثبت بود و نه هواپیما و نه برنامه ریزی شده بود در این سفر با توجه به رسمی دولت.

پنس که تست شده است به صورت منظم مورد آزمایش قرار گرفت جمعه.

مغلوب ساختن پیشی جستن نوکر مورد مشخص شده به عنوان مثال که در آن یک فرد است که در مجاورت نزدیک به رئیس جمهور دارای آزمایش مثبت پس از چندین نفر در حال حاضر در خود را خصوصی فلوریدا باشگاه تشخیص داده شد با COVID-19 در اوایل ماه مارس. فرد آزمایش مثبت در روز چهارشنبه.

کاخ سفید در حال حرکت بود به ساحل تا آن پروتکل حفاظت برای حفاظت از ملت و رهبران سیاسی. مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که برخی از کارکنان است که ارتباط برقرار کردن با او از نزدیک در حال حاضر می تواند آزمایش روزانه. پنس به خبرنگاران گفت: روز پنج شنبه است که هر دو او و مغلوب ساختن پیشی جستن در حال حاضر می تواند آزمایش روزانه به عنوان به خوبی.

___

مانند گزارش از شیکاگو است. AP نویسنده Zeke میلر در واشنگتن کمک به این گزارش.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن