افسران معلق پس از مرد 75, هل در ویدئو خونریزی

بوفالو n. y. - دادستان بررسی جمعه پس از یک تلویزیون خدمه اسیر یک افسر پلیس در بوفالو تنه زدن یک 75 ساله که پس

توسط MINERALNEWS در 16 خرداد 1399

بوفالو n. y. - دادستان بررسی جمعه پس از یک تلویزیون خدمه اسیر یک افسر پلیس در بوفالو تنه زدن یک 75 ساله که پس از آن می افتد و ترک سر خود را به یک رویارویی که منجر به تعلیق دو افسر.

این تصویری از WFBO پنج شنبه شب برخورد که اتفاق افتاده در نزدیکی پایان مسابقه اعتراض بیش از مرگ جورج فلوید در مینه سوتا به سرعت موجب خشم.

آن را نشان داد یک افسر هل دادن یک مرد که با نزدیک شدن یک خط از افسران پاکسازی تظاهرکنندگان از نیاگارا مربع در اطراف زمان 8 بعد از ظهر حکومت نظامی. انسان می افتد عقب و ضربات سر خود را بر روی پیاده رو. نشت خون به عنوان افسران راه رفتن گذشته.

شهردار بایرون قهوه ای, در بیانیه ای گفت که این مرد که بوده است برای عموم مشخص شد در بیماری جدی است. یک بیمارستان رسمی گفت که او "هشدار و گرا" ایری شهرستان اجرایی علامت Poloncarz توییتی صبح جمعه.

"بیایید امیدوار باشیم که او به طور کامل بهبود" Poloncarz گفت.

این ویدئو بلافاصله تولید خشم از جمله در میان مقامات منتخب وجود ندارد نژادی عنصر ساخته شده است که مرگ فلوید, سیاه و سفید مردی که پس از یک افسر پلیس فشرده زانو در گردن او برای چند دقیقه چنین flashpoint.

افسر و مرد در بوفالو تصویری هر دو به نظر می رسد به سفید است.

رژیم صهیونیستی. اندرو کومو تایید تعلیق tweeting که آنچه دیده می شد در فیلم بود "کاملا غیر قابل توجیه و کاملا شرم آور."

این کمیسر پلیس به حالت تعلیق دو افسر پلیس بدون پرداخت شهردار گفت.

دفتر دادستان منطقه "در ادامه به بررسی حادثه" مقامات در انتشار اخبار گفت: اما قربانی نمی تواند صحبت به محققان پنج شنبه شب.

بوفالو پلیس در ابتدا در بیانیه ای گفت که یک نفر "مجروح شد زمانی که او افتاد & کاهش یافت" WIVB-تلویزیون گزارش شده اما سروان. جف رینالدو بعد گفت: تلویزیون ایستگاه تحقیقات داخلی افتتاح شد.

"هنگامی که من تو را دیدم این ویدئو قطعا آن را فوق العاده ناراحت کننده و ناامید کننده است. شما نمی خواهید برای دیدن هر چیزی مانند این که" براون گفت WIVB-تلویزیون در روز جمعه.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

دفتر دادستان کل Letitia جیمز توییتی که مقامات وجود دارد آگاه بودند از این ویدئو. به گزارش ایسنا ، چارلز شومر به نام برای یک تحقیق بر اساس بیانیه منتشر شده توسط WIVB-تلویزیون.

"گاه به گاه ظلم و ستم نشان داده شده توسط بوفالو, افسران پلیس, امشب روده غم انگیز و غیر قابل قبول" جان Curr بوفالو فصل مدیر برای نیویورک اتحادیه آزادی های مدنی در بیانیه ای گفت:, و اضافه کرد که باید آن را یک "بیدارباش" برای رهبران شهر برای رسیدگی به خشونت های پلیس.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب