قاضی دستور USC به افشای حساس پذیرش سوابق در پیروزی برای پدر و مادر متهم در رسوایی

یک قاضی روز سه شنبه دستور داد USC به نوبه خود بیش از حساس اسناد داخلی به رابرت Zangrillo میامی سرمایه گذار به

توسط MINERALNEWS در 14 اسفند 1398

یک قاضی روز سه شنبه دستور داد USC به نوبه خود بیش از حساس اسناد داخلی به رابرت Zangrillo میامی سرمایه گذار به اتهام تامین دختر خود را با ورود به مدرسه از طریق تقلب و رشوه خواری.

این حکم توسط ایالات متحده دادرس قاضی صفحه کلی بود و یک پیروزی برای Zangrillo که دفاع لولا در نظریه که USC به طور معمول شنت کودکان از خیرین و اهدا کنندگان آینده نگر به "VIP" استخر از متقاضیان که بیشتر احتمال دارد به بستری از دانش آموزانی که درخواست از طریق فرایند استاندارد.

کلی منظور ارائه یک نگاه اجمالی از یک حقوقی دوئل است که بازی کردن تا حد زیادی در راز کاونتی مهر و موم شده در دادگاه و مقالات در بسته-درب جلسات. در موضوع با توجه به قاضی 19-صفحه جهت در حال گسترده است که دنبال VIP متقاضیان و 20 ایمیل بین مسئولان دانشگاه بحث پذیرش تصمیمات و لابی که رفت به آنها توسط خیرین و معتمدین و دیگر چهرههای تاثیرگذار در USC جامعه است.

برای Zangrillo و پدر و مادر دیگر به اتهام defrauding USC اعتراض اسناد و مدارک می تواند نقش مرکزی در دفاع وکلای آنها در حال حاضر شروع شناور: که USC نمی توانست به swindled توسط پدر و مادر که روت پول به دانشگاه خزانه و در انتظار فرزندان خود را خواهد کرد اگر این دقیقا عمل تایید شده توسط اداره مدرسه.

تبلیغات

کلی دستور USC به نوبه خود بیش از صفحات گسترده و ایمیل بدون redactions به Zangrillo تیم حقوقی.

USC در بیانیه ای گفت این است که "بررسی تصمیم گیری در جزئیات و تصمیم گیری در مراحل بعدی از جمله این که آیا تجدید نظر شود."

این دانشگاه دارای همکاری با دادستان و دادگاه سخنگوی گفت و ساخته شده است "هر تلاش برای ارائه اطلاعات از جمله به متهمان." اسناد و مدارک بودند redacted برای محافظت از حریم خصوصی "را به خودداری از هر گونه اطلاعات مربوط را," او اضافه شده است.

Zangrillo دختر, کهربا تایید شد به عنوان یک "VIP" توسط دانا Heinel سابق مدیر در USC دو و میدانی اداره رغم اینکه نخبگان ورزشکار دادستان ها ادعا می کنند. Zangrillo در نوبت پرداخت می شود $200,000 برای ویلیام "ریک" خواننده نیوپورت بیچ مشاور که مرتب معامله و 50.000 دلار به یک USC حساب نظارت Heinel با توجه به دادستان.

تبلیغات

Heinel که اخراج شد و پس از دستگیری او در ماه مارس گذشته التماس کرد گناه نیست به توطئه برای ارتکاب racketeering, تقلب و رشوه خواری. خواننده التماس کرد گناه را به چهار جنایات و همکاری با دولت است.

Zangrillo وکیل, Martin G. واینبرگ اذعان در یک جلسه در ماه نوامبر که با وجود Heinel را مجوز و پروانه کهربا Zangrillo بود و نه یک ورزشکار با استعداد. در واقع واینبرگ گفت: او "تمام برنامه اشباع شده بود با اطلاعاتی که نشان می دهد به هر بخش پذیرش این است که یک ورزشکار جهانی."

اما "عقل" آن را به عنوان ممکن است به نظر می رسد او گفت: USC دو و میدانی وزارت اغلب "طرفداران برای بسیاری از دانش آموزان از طریق VIP فرایند دانستن که این ورزشکاران است." در ماه اوت واینبرگ ساخته شده اسناد و ایمیل های او تا به حال دریافت شده از باراک اوباما در بوستون نشان USC کارکنان در زمان به حساب کمک های مالی وعده کمکهای مالی و مشاغل از متقاضیان پدر و مادر هنگامی که پرچم آنها را به عنوان "VIP" و یا "منافع خاص."

کلی قاضی گفت: در یک وضعیت کنفرانس هفته گذشته که بر اساس اسناد و مدارک او را دیده است آن را "عملی ادعای" گفتن USC بستری دانش آموزان به عنوان ورزشی پیاده روی-ons در ازای کمک های مالی.

دادستان ها می گویند که با وجود این واقعیت کهربا Zangrillo شد و در نهایت بستری به عنوان یک "VIP" نه یک استخدام ورزشکار پدر او بر این باور او بود که متقلبانه ارائه شده به مدرسه به عنوان یک استعداد پارو زن و نرم افزار گفت: به همان اندازه است. آنها با اشاره به تماس تلفنی ره در استراق سمع است که در آن خواننده می گوید رابرت و کهربا Zangrillo او در قرار دادن دختر بچه به جلو "را به عنوان هر چند او شده است sculling و قایقرانی."

Zangrillo را 50000 دلار پرداخت به Heinel رفته اند ممکن است به یک دانشگاه به حساب و جیب خود دادستان ها می گویند اما پول بود با این وجود رشوه که ناشی از او را به حمایت از یک متقاضی که در غیر این صورت نمی پذیرفته شده اند. Zangrillo خواننده و Heinel توطئه خود استدلال می رود به غارت USC از Heinel را صادقانه اشتغال است.

کلی گفت: در هفته گذشته وضعیت کنفرانس "است که رفتن به چیزی برای هیئت منصفه برای تصمیم گیری است."

"آن را عملا رشوه" او ادامه داد. "مدرسه به نادان و یکی را به خوبی ممکن است بپرسید که چگونه می تواند این مدرسه شده اند نادان از آن؟"

تبلیغات

USC قبلا ارائه شده Zangrillo کپی از اسناد و مدارک که کلی دستور فاش شده در سه شنبه اما با redactions با استناد به قوانینی که سپر دانشجو حریم خصوصی و اطلاعات اختصاصی. واینبرگ اصرار او نیاز به دانستن نام خاص VIP متقاضیان و افرادی که حمایت خود را برای ورود به نشان می دهد "بسیاری دیگر از دانش آموزان بستری در مشابه و یا حتی تقریبا یکسان شرایطی به [Zangrillo را] دختر," او نوشت: در یک پرونده به نقل از کلی سفارش.

"آنها نمی تواند به استدلال می کنند خوب این ممکن است شرمسار شما می دانید یک حامی یا اهدا کننده" واینبرگ گفت: در نوامبر شنوایی. او همچنین نشان داد که او می خواهد به مصاحبه با برخی از افراد اشاره شده در اسناد و مدارک.

"اگر من می تواند پیدا کردن شاهدان که تجربه مسابقات آقای Zangrillo تجربه," او گفت: "من حداقل می تواند به شما می دانید تلاش خود را برای تولید است که شاهد و آنها را به شهادت."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب