پس از SB 50 شکست کالیفرنیا نماینده مجلس پرده 'لمس نور' تراکم مسکن لایحه

شش هفته پس از خود را با مشخصات بالا تلاش به زور کالیفرنیا شهرستانها به افزایش تراکم مسکن شکست خورده در قوه مقن

توسط MINERALNEWS در 20 اسفند 1398

شش هفته پس از خود را با مشخصات بالا تلاش به زور کالیفرنیا شهرستانها به افزایش تراکم مسکن شکست خورده در قوه مقننه دموکرات مجلس پشت پیشنهاد معرفی شده در دوشنبه آنچه که او به نام "لمس نور" رویکرد — هنوز هم هل دادن بیشتر واحدهای مسکونی در بسیاری از خانواده های تک محله در حالی که همچنین ارائه دیگر جوامع توانایی به جست و خیز طولانی بررسی های زیست محیطی برای پروژه های بزرگتر.

این لایحه توسط دولت ایالت اسکات وینر (D-سان فرانسیسکو) اجازه می دهد ساخت و ساز دوبلکس سه گانه و fourplex واحد مسکونی بدون اضافی دولت محلی تصویب در خانواده های تک محله با استفاده از آنچه به عنوان شناخته شده "توسط راست" مفاد قانون دولت است. تعداد واحد است که می تواند ساخته شده است بستگی دارد به اندازه شهر با fourplex پروژه با هدف در شهرهای با جمعیت بیشتر از 50000 تا.

در حالی که این لایحه را تغییر دهید محلی کنترل بیش از اندازه و شکل مسکن ساخته شده در آن محله آن را جایگزین محلی منطقه بندی قوانین است که باید محدود تراکم.

"آن را ایجاد یک پایه منطقه بندی برای دولت" وینر گفت. "این نوع از لمس نور چگالی اما این پتانسیل به طور قابل ملاحظه ای افزایش عرضه مسکن در طول زمان است."

تبلیغات

قانون جدید مجلس سنا در لایحه 902 نیز به دنبال ارائه مشوق هایی برای شهرهای بزرگ که مایل به اجازه می دهد 10-واحد پروژه. پس از رای گیری توسط مقامات محلی آن منطقه تلاش خواهد بود معاف از اضافی بررسی تحت کالیفرنیا کیفیت محیط زیست عمل می کنند و یا CEQA.

"من فکر می کنم ما در حال رفتن به قادر به مشترک گفتگو با شهرستانها" وینر گفت.

در ماه ژانویه دولت در مجلس سنا رد وینر سه سال تلاش به نیروی بیشتر کالیفرنیا جوامع به اضافه کردن بیشتر واحدهای مسکن برای خانواده های تک محله و افزایش تراکم مسکن در مناطق اطراف حمل و نقل عمومی و مراکز کار. بالا مشخصات سنا لایحه 50 مواجه شدید مخالفان هر دو از کسانی که آن را دیدم به نفوذ در قدرت تصمیم گیری از دولت های محلی و دیگران که فکر آن را بیش از حد کوچک برای ساخت مسکن کم درآمد.

رئیس جمهور مجلس سنا Pro Tem Toni اتکینز (D-سن دیگو) به نام شکست SB 50 یک لحظه به "تنظیم مجدد مکالمه" در یک گسترده به روش دولت بحران مسکن. و رهبران مجلس سنا وعده داده اند یک رویکرد جامع در این بهار به عدم تولید مسکن در کالیفرنیا است. وینر به خبرنگاران گفت: روز دوشنبه که او معتقد است SB 902 مناسب خواهد شد و به کسانی که تلاش گسترده تر.

تبلیغات

"من باور دارم معناداری وجود دارد فضای سیاسی برای ایجاد تغییر و حرکت شماره گیری مسکن در سال جاری," او گفت:.

جمعیت اعداد وارد شده توسط وزارت مالیه نشان می دهد که تحت تراکم استاندارد در SB 902, بیش از سه چهارم از کالیفرنیا همه شهرستانها را اجازه می دهد تا سه تایی یا fourplex پروژه های موجود بر روی زمین مسکونی. وینر لایحه اجازه نمی دهد یک خانه تک خانواری به تخریب بالاتر چگالی پروژه اگر آن را به حال شده است اجاره در هر نقطه بیش از گذشته هفت سال است.

این لایحه نه دستور افزایش تراکم مسکن در مناطق تعیین شده توسط دولت به عنوان "بسیار بالا خطر آتش سوزی شدت مناطق." اما آن اعمال می شود در مناطق دیگر از جمله جوامع ساحلی — که در آن قانونگذاران به حال ابراز نگرانی سال گذشته حدود قابل توجهی افزایش در تراکم مسکن.

اگر موفق وینر تلاش می تواند تولید بیشتر مشخص شده و نتایج در بخش هایی از دولت در حال حاضر وظیفه تسهیل قابل توجهی افزایش جدید برای مسکن تولید. در ماه نوامبر گذشته جنوب کالیفرنیا مقامات امضا کردن بر روی اضافه کردن بیش از 1 میلیون خانه های جدید در لس آنجلس و اورنج شهرستان به دیدار پیش بینی شده جمعیت را افزایش می دهد. Rezoning تلاش در دولت مراکز شهری می تواند به اثبات پرهزینه و دست و پا گیر اگر منتقدان جدید تقاضای مسکن اضافی بررسی تحت CEQA. SB 902 اجازه می دهد کسانی که گسترده ى تغییرات ساخته شده در خارج از CEQA روند.

"این است که در مورد تغییر الگوهای استفاده از زمین در طول زمان" وینر گفت.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن