پس از شکست کودتا طرح مادورو سیاهی تصویری از بازداشت آمریکایی Conspirator

بزرگنمایی این تصویر این عکس منتشر شده توسط دولت ونزوئلا تسلیت به نشان دادن کارت شناسایی مصادره شده ا

توسط MINERALNEWS در 18 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

این عکس منتشر شده توسط دولت ونزوئلا تسلیت به نشان دادن کارت شناسایی مصادره شده از ایران بری و لوقا Denman در کاراکاس. سابق آمریکا و اعضای خدمات در حال حاضر در بازداشت پس از ونزوئلا نیروهای امنیتی سرکوب یک بد بخت حمله اوایل این هفته. Miraflores کاخ ریاست جمهوری دفتر مطبوعاتی از طریق AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Miraflores کاخ ریاست جمهوری دفتر مطبوعاتی از طریق AP

در بازجویی ادعا ویدئو منتشر شد شنبه توسط دولت ونزوئلا یکی از دو سابق ایالات متحده خدمات اعضای بازداشت در اوایل این هفته در ونزوئلا اذعان کرد قصد دارد برای کمک به انجام یک کودتا. رئیس جمهور ونزوئلا, نیکولا Maduro, نشان داد, این ویدئو در یک سخنرانی تلویزیونی نشانی در پایتخت, Caracas.

در این ماموریت "برای دیدار با ونزوئلا در کلمبیا آموزش آنها آمده و با آنها به ونزوئلا به امن کاراکاس و امن فرودگاه در اینجا به دنبال" لوقا Denman گفت: در تصویری که ادعا نشان می دهد ارتش آمریکا نیروهای ویژه veteran اعتراف در مورد یک عملیات که توسط او و همکارانش امیدوار به سرنگونی بحرانزده ونزوئلا رهبر و نیروی او را بر روی یک هواپیما به ایالات متحده آمریکا

وجود دارد چندین پاک کردن ویرایشهای بیش از این دوره از حدود 10 دقیقه ویدئو. NPR است و نه به طور مستقل تایید صحت آن.

"من در حال کمک به ونزوئلا را به کنترل خود در کشور" گفت: Denman, که دستگیری توسط مقامات ونزوئلا همراه با ایران بری بود روز دوشنبه اعلام کرد. هر دو مردان خدمت در نیروهای ویژه ارتش, همچنین شناخته شده به عنوان Green Berets و Denman اعزام به عراق به عنوان نیروهای ویژه ارتباطات گروهبان یک دهه پیش.

این جفت ارز که هر دو خارج از این سرویس برای حدود شش سال ایستادگی در قلب تقریبا سورئال حماسه است که باز شدن در ونزوئلا بیش از گذشته چند روز — و آنها هر دو در ارتباط با اردن Goudreau, یکی دیگر از اعضای سابق نیروهای ویژه اجرا می شود که بر اساس فلوریدا شرکت های خصوصی امنیتی تحت نام SilverCorp ایالات متحده آمریکا است.

Goudreau اعلام کرد: "شجاعانه حمله آبی خاکی" در یک پیام ضبط شده ارسال شده پنج شنبه شب. "مردان ما در ادامه به مبارزه در حال حاضر," او گفت: در این ویدئو flanked توسط سابق ونزوئلا گارد ملی افسر خاویر Nieto Quintero. "ما واحدهای فعال شده اند در جنوب غرب و شرق ونزوئلا است."

ونزوئلا نیروهای امنیتی به سرعت سرکوب این عملیات — که مجموعه ای از کلمبیا با ده ها تن از نظامی ونزوئلا فراریان شرکت با توجه به Denman. رئیس جمهوری ونزوئلا دولت ونزوئلا می گوید نیروهای مواجه عاملان آنها پس از محاکمه به زمین در قایق در ساحل حدود یک ساعت در شمال کاراکاس و کشته شدن حداقل شش نفر از "مزدوران" و "تروریست ها است."

در میان ذرات مقامات نیز اسیر دو آمریکایی است. Denman گفت: در تصویری که از او انتظار می رود برای به دست آوردن تا 100.000 دلار برای نقش خود در آموزش و هدایت شورشیان در یک کشور او تا به حال هرگز قبل از. پرسید: در این ویدئو که دستورات Goudreau, Denman جواب داد: "رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن."

"وجود دارد هیچ دولت آمریکا دخالت مستقیم در این عملیات" وزیر خارجه آمریکا, Mike Pompeo صراحت به خبرنگاران گفت: در یک جلسه مطبوعاتی در مدت کوتاهی قبل از مادورو سخنرانی. "اگر ما تا به حال درگیر آن رفته اند متفاوت است. همانطور که برای کسانی که bankrolled آن ما آماده برای به اشتراک گذاشتن هر گونه اطلاعات بیشتر در مورد آنچه ما می دانیم گرفت. ما باز است که در زمان مناسب."

او گفت: دولت آمریکا به دنبال یک "مسیر رو به جلو" در به دست آوردن Denman و بری آزاد.

بزرگنمایی این تصویر

وزیر امور خارجه مایک Pompeo آدرس یک رسانه مطبوعاتی روز شنبه در واشنگتن Pompeo متعهد به دنبال انتشار دو اتباع ایالات متحده مفصل در ونزوئلا. کوین لمرقو/استخر/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
کوین لمرقو/استخر/خبرگزاری گتی ایماژ

"ما می خواهید برای دریافت هر آمریکایی بازگشت" Pompeo گفت. "اگر مادورو رژیم تصمیم می گیرد به آنها را نگه دارید ما به شما استفاده از هر ابزاری که ما در دسترس را امتحان کنید و آنها را به عقب. این مسئولیت ما را به انجام این کار است."

رهبر مخالفان ژوئن Guaidó نیز هرگونه ارتباط با این شکست حمله با وجود Goudreau و Denman ادعای داشتن امضا قرارداد با او است.

هیچ عشق از دست رفته بین مادورو دولت در ونزوئلا و مغلوب ساختن پیشی جستن دولت ساخته شده است که تکرار و آشکارا عمومی — تلاش برای سعی کنید به مجازات سوسیالیستی قدرتمند را انجام و تشویق او فردی گری. واشنگتن به رسمیت می شناسد Guaidó به عنوان ونزوئلا را رهبر مشروع و مقامات فدرال باید سیلی مادورو و بیش از یک دوجین فعلی و سابق حکومت با تحریم های شدید و قاچاق مواد مخدر به اتهام.

دولت ایالات متحده ارائه کرده است $15 میلیون پاداش برای ایرانیها ضبط.

هنوز بحرانزده ونزوئلا رهبر را درک قدرت جان سالم به در سال خارجی فشار داخلی ناآرامی های اقتصادی و تحول. و او اظهار داشت که رئیس جمهور ایالات متحده است به طور مستقیم در پشت شکست خورده حمله که او را تشبیه به خلیج خوک ها بدنام شکست خورده تهاجم کوبا حمایت ایالات متحده در سال 1961.

"وجود دارد اثبات" مادورو گفت: قیافه به Denman را بازجویی تصویری. "و وجود دارد بیشتر خواهد بود."

NPR تام بومن کمک به این داستان.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب