آسیا امروز: ژاپن رکود کافی نیست, پکن, پارک بازگشایی

بانکوک - ژاپن-اجتماعی فاصله تلاش می کند, عفونت, اما به اندازه کافی به دفع بیشتر گسترش coronavirus یک وزیر دولت

توسط MINERALNEWS در 12 اردیبهشت 1399

بانکوک - ژاپن-اجتماعی فاصله تلاش می کند, عفونت, اما به اندازه کافی به دفع بیشتر گسترش coronavirus یک وزیر دولت گفت:, و اضافه کرد که کارشناسان توصیه وضعیت اضطراری در محل باقی می ماند.

نخست وزیر شینزو آبه پیشتر گفت که او برنامه ریزی شده برای گسترش و اندازه گیری فراتر از آن برنامه ریزی شده پایان مارس 6 و فرمانداران محلی در سخت-آمار مناطق و کارشناسان پزشکی به نام برای monthlong فرمت.

"اگر ما استراحت اقدامات کافی کاهش عفونت بلافاصله به گزاف گویی و تلاش های ما تا کنون را به طور کامل به زباله" وزیر اقتصاد Yasutoshi نیشیمورا گفت: پس از جلسه با کارشناسان در یک دولت-به سفارش نیروی کار. "کارشناسان توصیه می شود که اقدامات فعلی باید در جای خود نگه داشته."

وضعیت اضطراری داوطلبانه است و تنها درخواست های اجتماعی فاصله و کار از راه دور به جای سفارشات اقدامات گرفته شود. کارشناسان بهداشت و درمان نگران عدم ضرورت در پیام را منعکس نمی کند خطرات جدی از سلامت سیستم در حال غرق ویروس بیماران در کشور با جهان قدیمی ترین جمعیت.

ژاپن تایید کرده است 14,281 موارد با 432 مرگ و میر با توجه به وزارت بهداشت.

همچنین جمعه امپراتور Naruhito مشخص شده اولین سالگرد خود را تجلیل با نماز در کاخ زیارتگاه برای مردم صلح و شادی در میان همه گیر. با پوشیدن یک ماسک جراحی او استقبال خوبی wishers در پیاده رو از سلطنتی خودرو در راه به کاخ برای مراسم.

Naruhito صعود به تاج و تخت در سال گذشته پس از پدرش Akihito, استعفا. برخی از Naruhito را برنامه ریزی حوادث از جمله سفر به بریتانیا که قرار بود او برای اولین بار در خارج از کشور بازدید به عنوان پادشاه, لغو شده اند, با توجه به همه گیر.

در تحولات دیگر در سراسر منطقه آسیا و اقیانوس آرام:

— هند موارد افزایش: هند ثبت شده دیگر روزانه بالا در ویروس موارد با نزدیک به 2000 ثبت شده در 24 ساعت گذشته. هند وزارت بهداشت گفت: 1,993 موارد جدید و 73 مرگ و میر بیشتر را در هند در مجموع به 35,043 با 1,147 مرگ و میر. این دولت است که با توجه به تصمیم گیری های آینده از آن 40 روز مستند در روز یکشنبه. این اجازه را کارگران مهاجر و دیگر رشته مردم به ادامه سفر خود را در روز چهارشنبه به عنوان به خوبی به عنوان برخی از مغازه ها به بازگشایی و تولید و کشاورزی را از سر گرفت.

— مالزی به احتمال بازگشایی اقتصاد: مالزی اجازه خواهد داد که اکثر بخش های اقتصادی و فعالیت های کسب و کار برای بازگشایی, از شنبه. نخست وزیر Muhyiddin یاسین می گوید که نیاز به احیای اقتصاد به عنوان میلیاردها دلار از دست داده اند در طول جزئی مستند آغاز شد که در ماه مارس است. اکثر کسب و کار از جمله رستوران ها می توانید با باز کردن اجتماعی فاصله و سلامت نمایش. تجمع جمعی هنوز هم ممنوع نگه داشتن مدارس سینما و عبادت خانه ها را بسته و اجازه می دهد گروه های ورزشی است. Muhyiddin گفت: مسلمانان نیز نمی تواند به بازگشت به روستاهای خود را به جشن می گیرند هنگامی که ماه رمضان به پایان می رسد که بین دولت سفر باقی خواهد ماند و ممنوع است. روزانه عفونت کاهش یافته است به دو رقم در دو هفته گذشته با مالزی در حال حاضر ضبط 6,002 عفونت با 102 مرگ و میر.

— شهر ممنوعه بازگشایی: پکن پارک ها و موزه ها از جمله باستانی شهر ممنوعه بازگشایی پس از بسته شدن برای ماه توسط coronavirus بیماری همه گیر. شهر ممنوعه گذشته خانه به چین امپراطوران است که اجازه می دهد فقط با 5000 بازدید روزانه از 80,000. پارک ها و اجازه دادن به مردم برای بازدید در 30 درصد از حد معمول ظرفیت. چین روز جمعه گزارش 12 مورد جدید از این ویروس شش نفر از آنها آورده شده از خارج از کشور و هیچ مرگ و میر برای روز 16. این گزارش در مجموع 4,633 مرگ و میر ناشی از این ویروس در میان در مورد 83,000 موارد است.

— شورای امنیت سازمان ملل ستایش کره جنوبی: U. S. Secretary-General آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ گفت: "او امیدوار است که بسیاری از کشورها را به دنبال خواهد داشت "مثال قابل توجهی" از کره جنوبی که به او گفته شده است "بسیار موفق" در پرداختن به کروناویروس همه گیر است و برنامه ریزی برای مقابله با تغییر آب و هوا در بازیابی آن. به عنوان آن موارد کاهش یافته است گفت: کره جنوبی ارائه شده برای برنامه های "بسیار بلند پروازانه سبز ایران" از جمله ممنوعیت جدید زغال گیاهان و کاهش تولید گازهای گلخانه ای موجود از سوخت زغال سنگ گیاهان.

— جامعه می شوند این موارد پایین باقی می ماند: کره جنوبی گزارش نه تازه موارد افزایش آن در مجموع به 10,774 عفونت و 248 مرگ و میر آن مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها در روز جمعه گفت. داخلی آن موارد باید آهسته و عفونت های مرتبط با سفر در خارج از کشور هستند حذف و همچنین پس از کنترل مرز تقویت شد. کاهش caseload اجازه داده است دولت برای استراحت اجتماعی فاصله دستورالعمل آن را به عنوان تغییر تمرکز به کاهش شوک در اقتصاد است.

— نینتندو پارک تاخیر: این شرکت است که جهانی پارک می گوید باز از نینتندو با مضمون پارک در ژاپن را تحت فشار قرار دادند و چند ماه با توجه به کروناویروس بحران است. مدیر عامل شرکت Comcast برایان رابرتز گفت: ساخت و ساز در حماسه جهان پارک در فلوریدا به تعویق خواهد افتاد, در علاوه بر این به بعد باز کردن سوپر نینتندو جهان در استودیو یونیورسال ژاپن در اوزاکا.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

___

این داستان درست شده است نشان می دهد که پکن شهر ممنوعه دارای بازگشایی نه هنوز بسته است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب