بزرگسالان در اسپانیا کمی از نور خورشید به عنوان Coronavirus مستند بخشی از آسانسور

بزرگنمایی این تصویر جمعیت از مردم گرفت و به ساحل تفرجگاه تحت درخشان آسمان آفتابی در بارسلونا, که در

توسط MINERALNEWS در 13 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

جمعیت از مردم گرفت و به ساحل تفرجگاه تحت درخشان آسمان آفتابی در بارسلونا, که در آن اسپانیا سخت coronavirus مستند اقدامات برداشته شنبه به طوری که بزرگسالان می تواند برخی از ورزش. امیلیو Morenatti/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
امیلیو Morenatti/AP

پس از انتظار یک هفت هفته coronavirus مستند و برخی از دقیقترین اجتماعی فاصله اقدامات در غرب اروپا, بزرگسالان در اسپانیا هستند که مجاز به بازی در گذشته است. در روز شنبه شش روز پس از کودکان اسپانیایی به ورزش خارج مقامات ارائه شده همتایان خود را بالاتر از سن 14 سالگی این فرصت را به انجام همین کار را برای اولین بار از اواسط ماه مارس.

بسیاری از سراسر کشور لذت می برد خوشبو روز بهار لغزش در حال اجرا کفش شکستن دوچرخه و یا به سادگی لغزش بر روی یک ماسک و رفتن برای پیاده روی پس از دولت ملی در مادرید برداشته آن ممنوعیت غیر ضروری فعالیت در فضای باز.

"من شده اند به دنبال به جلو به این هفته. من شوخی با دوستان من است که من خواهد بود که برای اولین بار در مادرید" یک زن برای تنه زدن در مادرید به رویترز گفت در روز شنبه. "من بسیار خوشحال هستم که پس از شش هفته از یوگا فیلم ها."

اسپانیا تا کنون دچار یکی از اروپا بدترین شیوع بیماری با توجه به اطلاعات وارد شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز با بیش از 213,000 تایید موارد coronavirus و مرگ و میر بیش از 24,500 مرتبط COVID-19. در تلاش برای کند کردن انتشار مقامات اسپانیایی اعلام وضعیت اضطراری در مارس 14, تهدید به جریمه بیش از 1000 دلار برای هر کسی که در سمت چپ خانه خود را برای هر گونه فعالیت اما کسانی که ضروری مانند بازدیدکننده داشته است به بازار و یا داروخانه ها.

قوانین ثابت کرده اند موثر به عنوان تعداد موارد جدید گزارش شده در هر روز در کشور آغاز شده است به مخروطی و COVID-19 مرگ و میر به تازگی کاهش یافته است. اما آنها همچنین chafed در یک جمعیت به طور فزاینده ای از جان گذشته برای فعالیت در فضای باز. توسط یکشنبه گذشته تحت فشار پدر و مادر و اطفال و مقامات relented خود را در پتو بان کی مون در کودکان زیر 14 ترک خانه. نمایندگان مجلس بخشی از لغو این ممنوعیت به عنوان بخشی از قانون تمدید وضعیت اضطراری طریق ممکن است 10.

در حال حاضر آزادی به ترک خانه برای ورزش مبهوت است: کودکان باید از ظهر تا 7 بعد از ظهر و بزرگسالان از 6 تا 10 صبح و 8 تا 11 شب در حالی که آسیب پذیر بزرگسالان و افراد مسن باید ساعت خود را کنار بگذارند بین کسانی که ویندوز.

اسپانیا فقط یکی از چندین کشورهای اروپایی برای شروع کمرویی کاستن از مستندات است که کاهش زیادی در سراسر این قاره در ماه گذشته. آلمان بازگشایی زمین بازی کلیساها و موزه های شنبه, در حالی که نخست وزیر بوریس جانسون — یک بهبود COVID-19 بیمار خود — گفته است ایالات متحده "گذشته اوج" از آن coronavirus شیوع امیدوار کننده یک جدول زمانی در هفته آینده برای احتیاط بازگشایی این کشور است.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب