طرح دعوی در دادگاه به دنبال حذف تهمت اراضی انتصاب

بزرگنمایی این تصویر ویلیام پری Pendley موقت انتصاب در Burea مدیریت زمین به تازگی توسعه یافته برای پن

توسط MINERALNEWS در 23 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

ویلیام پری Pendley موقت انتصاب در Burea مدیریت زمین به تازگی توسعه یافته برای پنجمین بار پس از مصرف بیش آژانس در تابستان گذشته. کرک Siegler/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
کرک Siegler/NPR

در طرح دعوی در دادگاه فدرال ظ روز دوشنبه گروه حفاظت از محرمانه مغلوب ساختن پیشی جستن دولت ادامه داد: استفاده از موقت منصوب به رهبری بزرگ فدرال اراضی سازمان تخطی از قانون فدرال و قانون اساسی را "مشاوره و رضایت" بند.

کت و شلوار ظ توسط واشنگتن-بر اساس کارمندان دولتی برای مسئولیت زیست محیطی و یا همکار و آیداهو بر اساس غربی حوضه پروژه طول می کشد هدف در دفتر مدیریت زمین و خدمات پارک های ملی. نه آژانس تا به حال دائمی سنا تایید مدیران در طول مغلوب ساختن پیشی جستن در انتخابات ریاست جمهوری.

"آنها فقط هرزگرد در حدود قانون اساسی و اجازه می دهد این سطح پایین تر سیاسی منصوب می شود در حال اجرا را نشان می دهد و می گوید:" پیتر جنکینز ارشد مشاوره در همکار.

جنکینز می گوید: دولت با دور زدن قانون فدرال به طور مستمر گسترش موقت قرار ملاقات دیوید ویلا در NPS و ویلیام پری Pendley در پل. اگر هم شد در واقع به عنوان 'اقدام' مدیران جنکینز می گوید فدرال خالی اصلاحات عمل خواهد نوار آنها را از خدمت بیش از 210 روز. هر دو مردان شده اند و در راس آنها سازمان های مربوطه دیگر.

"الگوی کلی است که برای تضعیف زیست محیطی در ادارات و اجازه می دهد تا منافع ملی و خصوصی صنایع استخراجی منافع به فراخوان عکس" جنکینز می گوید.

طرح دعوی در دادگاه است آخرین به درخشش نور در مغلوب ساختن پیشی جستن دولت را بی سابقه استفاده از اقدام آژانس سر. اما این گروه تحت پیگرد بوده است مشکوک ویلیام پری Pendley خاص منجر پل. خود را به طور موقت انتصاب به تازگی توسعه یافته برای پنجمین بار پس از مصرف بیش آژانس در تابستان گذشته.

Pendley صرف مقدار زیادی از کار خود را به عنوان یک وکیل و بعد از آن مدیر در محافظه کارانه کوه متحده حقوقی بنیاد که در آن او اغلب به نمایندگی از دامداران و روستایی غرب استان ها در اراضی اختلافات در برابر دولت فدرال است. او همچنین استدلال کرد که دولت فدرال باید در انتقال و یا فروش بسیاری از آن اراضی عمومی به ایالت.

در مصاحبه اخیر خود, اما, Pendley NPR گفت که بخشی از رئيس جمهور تهمت را در دستور کار دارد.

"صرف نظر از آنچه که من گفته ام در گذشته یک چیز که روشن است این است که من دریایی من درک می کنم که چگونه به دنبال سفارشات," او گفت:. "این [قانون] که ما زندگی می کنند و در حال حاضر من نمی تماس برای هر گونه قوانین به این دلیل که رئیس جمهور نشده به نام قانون."

در بیانیه ای مغلوب ساختن پیشی جستن دولت به نام طرح دعوی در دادگاه است که به دنبال سرنگونی Pendley و ولا حواس پرتی به عنوان سازمان در حال تلاش برای مدیریت دولت در پاسخ به کروناویروس بیماری همه گیر.

"این یک بی اساس طرح دعوی در دادگاه از گروه های منافع خاص که به دنبال حذف رهبران مهم ادارات دولتی خود را بر اساس ایدئولوژی رادیکال به جای آن از آنچه مجاز است تحت قانون" در این بیانیه به عنوان خوانده شده.

NPS در خاص است که تحت فشار از بخش عمومی و دولت برای بازگشایی این کشور بزرگترین پارک. در سمت چپ متمایل ناظر و گروه همسالان را مطرح و به سوالات بیش از اینکه که می توانید با خیال راحت هماهنگ شود بدون یک مدیر دائم و سنا نظارت.

خود طرح دعوی در دادگاه در دادگاه منطقه ای فدرال در واشنگتن در روز دوشنبه.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن