سربازان وظیفه فعال در حالت آماده به کار خارج از واشنگتن دی سی در حال بازگشت به صفحه اصلی پایگاه

همه حدود 1600 سرباز وظیفه فعال بودند که airlifted به پایگاه های نظامی در نزدیکی واشنگتن دی سی در اوایل این هفت

توسط MINERALNEWS در 17 خرداد 1399

همه حدود 1600 سرباز وظیفه فعال بودند که airlifted به پایگاه های نظامی در نزدیکی واشنگتن دی سی در اوایل این هفته در دستور بازگشت به خانه خود موارد با توجه ارتش, منشی, رایان مک کارتی.

از نیروهای بسیج مستقر می شود در پایتخت کشور اگر رئیس جمهور تهمت استناد 1807 قیام عمل او به عنوان تهدید کرده بود به انجام در یک باغ گل رز کاخ سفید بیانیه او دوشنبه شب.

اگر چه بسیج سربازان هرگز وارد پایتخت شدند بخشی از یک نمایش از زور توسط مقامات فدرال در پاسخ به تظاهرات باعث آوریل 24, مرگ سیاه, مینیاپولیس, جورج فلوید پس از یک پلیس سفیدپوست تحت فشار قرار دادند زانو در گردن او برای بیش از هشت دقیقه است.

برخی از 700 نفر از نیروهای بسیج از 82nd Airborne Division در حال حاضر رفت و برگشت به پایگاه خود را در فورت براگ, N. C., در روز پنج شنبه. باقی مانده 900 انتظار می رود به ترک پایگاه در مریلند و ویرجینیا "در اسرع وقت" برای فورت براگ و فورت درام, n. y.

بازگشت آنها بود که آغاز شده در چهارشنبه اما وزیر دفاع علامت Esper معکوس خروج از سفارش, ارتش, منشی, مک کارتی پس از جلسه بعد از ظهر چهارشنبه با رئیس جمهور.

وزیر دفاع بود و علنا اعلام کرد در اوایل روز چهارشنبه که او را پشتیبانی نمی کند با استناد به قیام, قانون که اجازه استفاده از نیروهای فدرال برای اختلالات داخلی.

"گزینه ای برای استفاده از فعال وظیفه نیروهای در اجرای قانون نقش تنها باید مورد استفاده قرار گیرد به عنوان یک ماده از آخرین راه حل و تنها در فوری ترین و مبرم از شرایط" Esper خبرنگاران در پنتاگون. "ما در یکی از آن شرایط در حال حاضر."

Esper آمده بود زیر آتش برای ارائه مشاوره به دولت فرمانداران در دوشنبه کنفرانس تماس با مغلوب ساختن پیشی جستن به "اشغال فضای نبرد" در حالی که برخورد با معترضان. او همچنین با انتقاد به همراه مغلوب ساختن پیشی جستن در یک پیاده روی که شب در سراسر لافایت مربع که در آن معترضان شده بودند مسالمت آمیز اشغال که پارک مجاور کاخ سفید بود فقط با خشونت سرنگون توسط پلیس ضد شورش است.

روز جمعه صدها نفر از سابق امنیت ملی مقامات دیپلمات و نظامی بازنشسته پرچم افسران امضا به شدت دقت کنید بیانیه محکوم مغلوب ساختن پیشی جستن را خواستار استفاده از نیروهای نظامی برای خرد کردن تظاهرات.

"بسیاری از ما خدمت در سراسر جهان از جمله در مناطق جنگی دیپلمات ها و افسران نظامی مشغول به کار در کنار هم برای پیشبرد منافع آمریکا و ارزش" نوشت: امضا کنندگان و از جمله سفیر سابق آمریکا به اوکراین ماری Yovanovich و 21 ژنرال بازنشسته. "ما به نام نقض حقوق بشر و رژیم های اقتدارگرا که مستقر نظامی خود را در برابر شهروندان خود."

"وجود دارد هیچ نقش نظامی ایالات متحده در برخورد با شهروندان آمریکایی ورزش احقاق حق خود به آزادی بیان با این حال ناراحت کننده است که گفتار ممکن است برای برخی از" بیانیه ای به این نتیجه رسیدند. "در نهایت این مسائل است که باید محور این اعتراضات نمی تواند خطاب ما نظامی است."

در طول یک ظاهر دوشنبه در باغ گل رز که در آن تهمت صحبت کرد و برای چند دقیقه در مورد جریان اعتراضات او را تکرار کند زودتر خود را تهدید به اعزام فعال وظیفه نیروهای نظامی به ایران.

"من امیدوارم که آنها نیز از ما گارد ملی با من تماس خواهیم بود برای آنها خیلی سریع سر خود را چرخش" مغلوب ساختن پیشی جستن در اشاره به دولت فرمانداران که اقتدار منحصر به فرد برای استقرار نیروهای گارد ملی خود را. "شما باید برای تسلط بر خیابان های, شما نمی توانید اجازه دهید چه اتفاقی می افتد, اتفاق می افتد."

زیرا واشنگتن دی سی تنها جایی در کشور است که بدون فرماندار مغلوب ساختن پیشی جستن شده است قادر به استقرار گارد واحد وجود دارد از دیگر نقاط کشور و همچنین از ناحیه کلمبیا.

در نامه ای به ناروا دوشنبه شب در واشنگتن دی سی شهردار موریل Bowser خود در اعتراض به ادامه استقرار بیش از 2000 سرباز گارد ملی در این شهر است.

"من درخواست که شما برداشت همه فوق العاده فدرال اجرای قانون و حضور نظامی واشنگتن دی سی" Bowser خود نوشت. "ما مجهز که مسئولیت رسیدگی به بزرگ تظاهرات و متمم اول قانون اساسی فعالیت است."



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب