ققنوس غیر انتفاعی باز می شود تا یک هتل بی خانمان Coronavirus بیماران

بزرگنمایی این تصویر توماس نمک صرف دو هفته دوره نقاهت بعد از COVID-19 در یک هتل در شهر فینیکس, Ariz.

توسط MINERALNEWS در 21 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

توماس نمک صرف دو هفته دوره نقاهت بعد از COVID-19 در یک هتل در شهر فینیکس, Ariz. دایره شهرستان, ققنوس-بر اساس غیر انتفاعی است که کمک نمک و دیگر مردم دچار بی خانمانی دست آوردن دسترسی به مراقبت های بهداشتی. توماس نمک پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
توماس نمک

توماس نمک صرف دو هفته در یک هتل در آریزونا در حال خواب, تماشای تلویزیون و از همه مهمتر مبارزه با COVID-19.

"منظورم این بود که واقعا یکی از بدترین حملات من تا به حال برخورد با هر نوع از چیزی که با آنفولانزا و یا هر چیزی" نمک گفت: NPR آخر هفته نسخه. "آن 10 برابر بدتر است."

دایره شهرستان, ققنوس-بر اساس غیر انتفاعی است که کمک نمک و دیگر افراد بدون خانه به دست آوردن دسترسی به مراقبت های بهداشتی. پس ممکن است این گروه شده است مسکن و درمان مردم با COVID-19 علائم در ققنوس مسافرخانه هتل در مرکز شهر فینیکس.

"من می توانم به شما بگویم این هتل فقط هتل اما مردم در آن ساخته شده آن را ویژه" نمک گفت. "این مردم خواهد آمد, صبح, ظهر, شب و من چک کنید. من متوسط. بررسی اعضای حیاتی و موثر بدن. دکتر خواهد بود وجود دارد با خود گوشی چک کردن ریه ها من مطمئن شوید که من لازم نیست برای رفتن به بیمارستان برای یک ونتیلاتور."

گسترش COVID-19 مضر است به خصوص برای افراد بدون خانه از آنجا که آنها اغلب فاقد دسترسی به پایه و بهداشت و مراقبت از سلامت و توانایی جداسازی و قرنطینه اگر آنها مریض است. در پاسخ به شهرستانها با جمعیت زیادی از مردم تجربه بی خانمانی از جمله شهر نیویورک و لس آنجلس و نیو اورلئان و سان فرانسیسکو را آغاز کرده اند که با استفاده از خالی اتاق های هتل ها به ارائه مراقبت به برخی از شهرستان های آسیب پذیر.

"من به طور کامل توسط خودم" نمک گفت. "بنابراین در حالی که من در اتاق بسیاری از اوقات آنچه من فقط تماشای تلویزیون و در تخت دراز کشیده چون من خیلی بیمار است. اما آن را مانند من در قرنطینه و ایزوله زیرا آنها بررسی می شود در من در همه زمان ها. منظورم این است که آنها هر دو در درب من و یا بر روی تلفن چک کردن من دیدن چگونه من احساس شد. من معنی آنها فقط, فقط واقعا واقعا خوب است."

نمک گفت: او موفق به دریافت سه وعده غذا در روز — ارائه شده توسط سازمان های غیر انتفاعی جامعه پل Inc., با توجه به سی ان ان — و اضافی تنقلات و نوشیدنی اگر او آنها مورد نیاز است.

"آنها به من اجازه داد حتی سفارش برخی از مواد غذایی. و بنابراین من از فروشگاه های مواد غذایی. و آنها را نگه داشته و آن را در خود شخصی یخچال و فریزر — من تخم مرغ و بیکن و چیزهای شبیه به آن — و آنها پخته بیکن من برای من. آنها" نمک گفت. "این شگفت انگیز است, این چیزی است که من آنها واقعا شگفت انگیز مردم است. و آنها را بالا و فراتر از آنچه هر نوع نقش و فقط مانند یک کارگر انجام یک کار انجام می شود. این افراد واقعی هستند."

این می آید در یک زمان که در آن آریزونا — مانند بسیاری از ایالات — متحده مواجه است افزایش coronavirus موارد است. دولت گزارش به طور متوسط 3,574 موارد جدید هر روز این هفته و بیش از 65 درصد از دولت موارد در Maricopa شهرستان که شامل ققنوس و مناطق اطراف آن.

در حال حاضر نمک است و دوره نقاهت را پشت در یک پناهگاه در انتظار تولد او. او امیدوار به افزایش برخی از آنلاین پول برای خرید یک ماشین پس از یک گذشته بود که بالغ بر همان روزی که او خود را از دست داده است.

"من واقعا خوشحال هستم برای زنده باشد," او گفت:. "تولد من است و من ممکن است در اینجا, بنابراین من واقعا خوشحال برای هر چیزی و همه چیز من. بنابراین من فقط شروع به دنبال کار دوباره و در نهایت من چیزی را پیدا کردن.

نسخه صوتی این داستان تولید شده و ویرایش شده توسط اندرو کریگ و D. پرواز.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن