'کابوس': Georgia Tech دانشکده فشار برابر در شخص بازگشایی برنامه

بزرگنمایی این تصویر Georgia Tech تصویر در سال 2016 خواهد بود برگزاری برخی کلاس های حضوری در پاییز. د

توسط MINERALNEWS در 16 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

Georgia Tech تصویر در سال 2016 خواهد بود برگزاری برخی کلاس های حضوری در پاییز. دانشکده ناراحت هستند که پوشش صورت خواهد بود نه اجباری. دیوید گلدمن/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دیوید گلدمن/AP

به عنوان coronavirus عفونت رای دادن در آمریکا پیشی 50,000 موارد جدید در روز کالج ها و دانشگاه ها در سراسر کشور در حال تلاش برای کشف کردن چگونه برای آموزش دانش آموزان خود را از این سقوط در حالی که هنوز نگه داشتن خود پردیس جوامع امن است.

که متعادل عمل گاهی باعث بهت و حیرت. در گرجستان موسسه فن آوری است که برنامه ریزی برای برگزاری کلاس های حضوری بیش از 800 از آن 1,100 اعضای هیئت علمی منتشر کرده اند نامه ای نگرانی های خود را. در این نامه که توسط گرجستان عمومی رادیو و تلویزیون انتقاد از دانشگاه ایالتی سیستم الزامی ایالت reopenings این سقوط که "آیا به دنبال علم مبتنی بر شواهد افزایش خطرات بهداشتی به اعضای هیات علمی و دانشجویان و کارکنان و با دخالت زیرک تصمیم گیری لازم برای آماده سازی و پاسخ به Covid-19 خطر عفونت."

Georgia Tech یک دانشگاه دولتی و موظف است توسط قوانین تعیین شده توسط سیستم دانشگاه گرجستان و هیئت مدیره خود را از رجنت.

جدید COVID-19 موارد در حال افزایش در گرجستان سریع تر از همیشه قبل از به طور متوسط بیش از 2600 موارد جدید در هر روز بیش از گذشته هفته است.

ارومیه به ویژه در مورد دانشگاه بازگشایی طرح است که باعث می شود پوشش صورت را تشویق کرد اما اختیاری است. است که "این یک تخلف آشکار از علم است که آن را تهدید هسته ای ما هویت به عنوان یک کلاس جهانی تحقیقات دانشگاه پیشرو با دانشمندان و مهندسان" پروفسور ژانت موری منجر امضا کنندگان در این نامه گفته NPR. "این یک کابوس برای دانشکده."

Georgia Tech گفت: آن را "با هدف حفظ حد و چهره به چهره تعامل به عنوان امکان پذیر است" و برخی از کلاس های حضوری برخی از گزینه های ترکیبی و برخی به طور کامل از راه دور کلاس با جزئیات به بعد اعلام می شود در این ماه.

داده های اخیر coronavirus مورد افزایش در گرجستان یک احتمال قوی وجود دارد که در یک کلاس 50 نفر از دانش آموزان حداقل یک خواهد بود آلوده گفت: پروفسور جاشوا Weitz از دانشکده علوم زیستی در Georgia Tech. عدم وجود یک ماسک نیاز "قابل توجهی" را افزایش می دهد خطر ابتلا به ویروس منتقل خواهد شد او گفت: NPR. "خطر نباید تعجب کسی در, رهبری," او گفت:. "ما باید یک مدت زمان محدود به تغییر مسیر است."

اکثر Georgia Tech دانشکده می خواهد مدرسه به استقلال به تعیین بهترین روش برای بازگشایی شده است. آنها می گویند تصمیم گیری در مورد نحوه آموزش Georgia Tech دانش آموزان بهترین سمت چپ به مسئولان مدرسه از جمله گرجستان فناوری رئیس جمهور انجل Cabrera.

گرجستان Board of Regents است در پاسخ به NPR درخواست برای نظر. اما در پاسخ به اوایل دادخواست نیاز به ماسک در گرجستان, دانشگاه, یک, سیستم دانشگاه گرجستان (USG) سخنگو گفت که پس COVID-19 ارشاد از گرجستان وزارت بهداشت و مراکز کنترل بیماری و پیشگیری است. "مطابق با زمان راهنمایی از کسانی که در سازمان های ما به شدت همه را تشویق به پوشیدن پارچه صورت پوشش در مناطق پردیس اجتماعی که در آن فاصله نمی توان تمرین" در این بیانیه گفت: به عنوان گزارش شده توسط آتن بنر-هرالد.

حتی اگر Georgia Tech انتظار استادان به رزومه فرد در آموزش, پروفسور موری انتظار دارد که بسیاری از اساتید و دانشجویان نمی خواهید سلامت خود را به خطر. "هیچ کس در حال رفتن به تدریس در یک کلاس درس که در آن آنها احساس می کنید که دانش آموزان خود را' و سلامت خود را در معرض خطر است," او گفت:. "هیچ دانشجویی را به دانشگاه اگر آنها احساس می کنید آن را نا امن است."

استاد Devesh Ranjan که کمک به نوشتن این نامه گفت او خوشبین است که Georgia Tech دولت موافق با علمی که می گویند یک فرد ماسک-اختیاری بازگشت بیش از حد خطرناک است. "ما گمان آنها نمی خواهد به طور فعال در مخالفت با دانشکده تصمیم گرفتن برای دوره های آنلاین" Ranjan NPR گفت. "در تحلیل نهایی دانشکده را انتخاب کنید به انجام آنچه آنها فکر می کنم اخلاقي درست است."

گرجستان منحصر به فرد است که دولت به آموزش و پرورش تحمیل کرده است حکم در سراسر عالي آموزش و پرورش برنامه از 26 کالج ها و دانشگاه ها — گاهی اوقات به طور مستقیم در تقابل با خواسته های فردی در مدارس. Georgia Tech در حال حاضر زد تا در برابر این در ماه مارس زمانی که مسئولان مدرسه دستور فوری پردیس خاموش کردن و حرکت به آموزش آنلاین; سیستم دانشگاه گرجستان می خواستم مدرسه به تنها ماندن در بسته به مدت دو هفته. Georgia Tech رئیس جمهور معکوس ،

"گرجستان شده است به خصوص تهاجمی در برابر استقلال دانشگاه ها در چند سال گذشته" موری گفت.

با توجه به این وقایع از آموزش عالیبه عقب و جلو بیش از Georgia Tech برنامه نشان دهنده یک مبارزه قدرت بین فردی در مدارس و یک hands-on Board of Regents منصوب شده توسط دولت جمهوری خواه فرماندار. موری می گوید دیگر دانشگاه ها در دولت نیز سازماندهی پاسخ به دولت بازگشایی دستورالعمل.

بسیاری از کالج ها در سراسر کشور نیاز به ماسک زمانی که آنها بازگشایی در سقوط کرونیکل گزارش. و داده های جمع آوری شده توسط اعضای هیات علمی در دانشگاه جورجیا می گویند که در میان برترین دانشگاههای دولتی به رسمیت شناخته شده توسط اخبار آمریکا و گزارش جهانیهمه به جز جورجيا و دانشگاه گرجستان نیاز به ماسک صورت در پردیس این سقوط.

"حتی دیگر جمهوری خواه فرماندار متحده نمی messing با خود دانشگاه بهداشت و ایمنی در این راه" موری گفت.

برخی از اساتید مطرح کرده اند و نگرانی بیش از آنچه که آنها باید انجام دهید اگر دانش آموزان حاضر به پوشیدن پوشش صورت. ماه گذشته یک طومار امضا شده توسط 1,100 در دانشکده پن استیت خواسته به حق ممنوعیت دانش آموزان از کلاس درس اگر آنها نمی, آنها پیروی کنید. آنها همچنین به دنبال قدرت برای تصمیم گیری به کلاس آموزش از راه دور "اگر آنها آن را لازم بدانند برای خود ایمنی یا ایمنی دانش آموزان خود را."

اکثر دانشگاه — حدود 6 در 10 — در حال حاضر برنامه ریزی برای برگزاری کلاس های حضوری پاییز امسال با توجه به وقایع. بسیاری از آنها پیشنهاد یک مدل ترکیبی از هر دو در فرد و کلاس های آنلاین و برخی از آنها در حال حاضر متعهد به آنلاین-تنها آموزش و پرورش است.

و به عنوان coronavirus عفونت افزایش, برخی مدارس هستند پس گرد خود را زودتر از برنامه به برگزاری کلاس های حضوری. روز چهارشنبه در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی اعلام کرد که دانشجویان مقطع کارشناسی خواهد بود "عمدتا یا منحصرا" در نظر گرفتن دوره های خود را آنلاین در سقوط مدت است. تنها 10-20 ٪ از کلاس انجام خواهد شد در شخص بیشتر دوره ها نیاز به آزمایشگاه عملکرد استودیو و یا دیگر دست در کار است. این یک برگشت از اعلام آن در اوایل ماه ژوئن است که در کلاس های حضوری خواهد رزومه با اجباری پوشش صورت.

روز پنج شنبه در دانشگاه ایالتی تگزاس رفت و برگشت طرح خود را به سر فرد آموزش برای دوم آن تابستان جلسه با تقریبا تمام دوره های آنلاین انجام شده. این مدرسه هنوز هم به از سرگیری برنامه های چهره به چهره آموزش در پاییز. "اگر دانش آموزان راحت بازگشت به دانشگاه های ما, ما باید بسیاری از اقدامات حفاظتی در محل" تسو جمهور دنیس Trauth در بیانیه ای گفت. "ما از این طریق با هم حتی در زمان عدم قطعیت است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب