گرفتن یک سفر به دیدار پدربزرگ و مادربزرگ یا بستگان ؟ نکاتی برای کاهش خطر

بزرگنمایی این تصویر freemixer/گتی ایماژ یکی از سخت ترین چیزهایی که در طول این همه گیر – برای کو

توسط MINERALNEWS در 4 تیر 1399
Before you visit older relatives this summer, plan ahead.
بزرگنمایی این تصویر
freemixer/گتی ایماژ

یکی از سخت ترین چیزهایی که در طول این همه گیر – برای کودکان و نوجوانان و بزرگسالان و کودکان بوده و دور ماندن از پدر و مادر و پدربزرگ و مادربزرگ.

افراد 65 سال و بالاتر هستند در معرض خطر بالاتر برای گرفتن یک مورد شدید از COVID-19 با توجه به مراکز کنترل بیماری. و حدود 80 درصد از مرگ و میر در ایالات متحده از COVID-19 شده اند در افراد بالای 65 سال.

پس از آن شده است به خصوص مهم برای افراد مسن به عمل اجتماعی فاصله — حتی از اعضای خانواده — به منظور کاهش خطر عفونت است.

اما تابستان است که در اینجا در جوامع در حال بازگشایی و با بسیاری از خانواده ها زندگی مایل از هم جدا یک سفر برای دیدن پدر و مادر و پدربزرگ و مادربزرگ وسوسه انگیز است. در اینجا برخی از چیزهایی که در نظر بگیرید قبل از اینکه شما بروید.

ارزیابی خطر

به یاد داشته باشید که خطر ابتلا به یک عفونت کرونا ويروسی با سن افزایش می یابد, می گوید دکتر Ravina کوللر متخصص اپیدمیولوژی و سخنگوی بیماری های عفونی در جامعه آمریکا است. خیلی مسن تر از پدر و مادر و یا پدربزرگ و مادر بزرگ, بالاتر از خطر است. و اگر خود را نسبت به یک بیماری زمینهای مانند دیابت و بیماری های ریوی و فشار خون و یا اگر آنها دپرسیون ایمنی هستند "که آنها را در خطر بالاتر," کوللر می گوید. بنابراین قبل از این دیدار ارزیابی سن و سلامت فرد شما در حال دیدن و در نظر گرفتن اینکه آیا این سفر ارزش خطر است.

طرح پیش رو در 2 هفته

اگر شما تصمیم به سفر دو هفته منتهی به بازدید کلیدی هستند, می گوید, می گوید دکتر ویلیام میلر متخصص اپیدمیولوژی در دانشگاه ایالتی اوهایو دانشکده بهداشت عمومی. شما می خواهید به کاهش شانس خود را از عفونت به عنوان آنجا که ممکن است. در حالی که کامل قرنطینه ممکن است عملی محدود کردن گردش و یا گردهمایی های اجتماعی و نگاهی به حداکثر احتیاطی هنگام بیرون رفتن. عمل اجتماعی فاصله پوشیدن یک ماسک و کار از خانه در صورت امکان برای کاهش شانس خود را از آلوده شدن. کامل قرنطینه به معنی ماندن به طور کامل خانه به جز برای مراقبت های پزشکی لازم است.

عامل دیگر این است که چه میزان عفونت هستند که در آن شما زندگی می کنند می گوید کوللر. شما باید بیشتر در خطر ابتلا به عفونت اگر شما زندگی می کنند در یک محل است که در گزارش بسیاری از موارد جدید در هر روز بیش از اگر شما زندگی می کنند در منطقه ای که در آن هیچ مورد گزارش شده برای چند هفته. شما می توانید با استفاده از NPR coronavirus ردیاب برای پیدا کردن چگونه بسیاری از موارد وجود دارد که در دولت خود را.

برای پیدا کردن اطلاعات دقیق در مورد شهرستان خود را بررسی کنید دولت در بخش بهداشت و درمان وب سایت — بسیاری از کشورهای انتشار شهرستان در سطح داده ها و یا نگاه کردن منطقه خود را در یک ملی ردیاب مانند دارتموث اطلس مراقبت های بهداشتی.

اگر شما می توانید آن را به یک سفر جاده ای

سفر با خودرو خواهد بود امن تر از سفر با هواپیما یا قطار میلر می گوید. خطرات اصلی در یک سفر جاده ای در حال توقف در طول مسیر مانند رستوران ها یا دستشویی های عمومی.

"من توصیه می کنم شما انجام هر کاری شما می توانید به محدود کردن قرار گرفتن در معرض" کوللر می گوید. "اگر شما را مجبور به پر کردن مخزن گاز قرار داده و در استفاده از ضد عفونی کننده دست. بسته مواد غذایی خود را وجود دارد بدون توقف اضافی در رستوران."

خطر اصلی از دستشویی هستند و از کسانی هستند که کوچک و شلوغ و تهویه ضعیف مانند "کسانی که دستشویی در یک ایستگاه گاز خاموش بزرگراه که در آن سرویس بهداشتی است که خارج از" میلر می گوید. سعی کنید برای انتخاب یک حمام است که به نظر می رسد تمیز و به خوبی با لوازم. جلوگیری از bunching در یک خط و یا ماندن در دستشویی طولانی اگر شما در عرض 6 پا از دیگران است. پوشیدن یک ماسک و شستن دست های خود را بعد از اینکه شما بروید و با استفاده از ضد عفونی کننده دست اگر شما را لمس هر سطح پس از آن.

اگر آن را یک سفر طولانی و شما نیاز به اقامت یک شبه در هتل "مطمئن شوید که شما پاکسازی همه چیز" کوللر می گوید. نگاهی به مواد ضد عفونی کننده پاک کردن سطوح محدود کردن زمان صرف شده در فضاهای عمومی و پوشیدن ماسک.

فکر می کنم دو بار قبل از پرواز

"هواپیما در حال یک نگرانی عمده" میلر می گوید: با وجود سطح بالای تصفیه هوا در بسیاری از هواپیما. در هواپیما شما در معرض مردم چندین ردیف جلو و پشت برای یک دوره طولانی از زمان. همچنین می تواند به فاصله اجتماعی به عنوان شما حرکت به فرودگاه. قطار و اتوبوس به احتمال زیاد مشابه قرار گرفتن در معرض میلر می گوید.

اگر شما یک هواپیما اتوبوس یا قطار "انتخاب مسیرهای که کمتر پرجمعیت می گوید:" دکتر امیلی Landon بیمارستان اپیدمیولوژی و بیماری های عفونی پزشک متخصص در دانشگاه شیکاگو پزشکی است. "مطمئن شوید که شما با پوشیدن یک ماسک و استفاده از بهداشت دست" او می گوید. و به دنبال یک شرکت هواپیمایی در قطار یا اتوبوس شرکت است که اجرای قوانین مانند جهانی پوشش.

اگر شما پرواز و یا حمل و نقل عمومی را, شما نیاز به قرنطینه در هنگام ورود میلر می گوید. اقامت در هتل یا اجاره و اجتماعی فاصله 10 تا 14 روز قبل از بازدید والدین و یا پدربزرگ و مادربزرگ. "این به این معنی واقعی قرنطینه - بدون بازدید از پارک موزه ها و یا رستوران ها" میلر می گوید.

باید تست بشه?

کوللر نشان می دهد گرفتن یک تست PCR قبل از سفر. این تشخیصی تست برای تعیین اگر شما مبتلا به ویروس است که باعث COVID-19. افرادی که بدون علامت و یا presymptomatic می تواند گسترش ویروس حتی بدون دانستن آنها آلوده هستند. اگر تست مثبت است شما باید با لغو سفر خود و قرنطینه خود را برای 14 روز و مجددا. همچنین مهم است که به هر کسی بگویید که شما شده اند در اطراف خود تست مثبت نتیجه کوللر می گوید.

اما اگر تست منفی است, شما هنوز هم نیاز به اقدامات احتیاطی. آزمون هستند نه همیشه دقیق است. با توجه به CDC ممکن است شما هنوز هم می تواند باید COVID-19 حتی اگر نتیجه تست منفی است.

"این مهم است به یاد داشته باشید تست کامل نیست" میلر می گوید. "یک تست است برای لحظهای در آن لحظه." اگر این تست گرفته شده است خیلی زود پس از عفونت وجود دارد ممکن است به اندازه کافی virus در حال حاضر به شناسایی یک آزمون.

بنابراین اگر شما یک تست منفی قبل از سفر, شما هنوز هم باید مطمئن شوید که شما قرار داده ایم در دو هفته سخت اجتماعی فاصله قبل از بازدید.

که در آن شما باید بماند ؟

با توجه به این که بسیاری از مردم قادر نخواهد بود به طور کامل قرنطینه شما می خواهید واقعا مراقب باشید "دریافت Airbnb" و یا یک اتاق هتل, توصیه کوللر و تنها رها کردن و بازدید. "نشستن در خارج, خوش آمد می گوید با لمس. فاصله خود را حفظ کنید. پوشیدن یک ماسک و اقامت در خارج از منزل," او می گوید. "انتقال یک مقدار پایین تر احتمال خارج تا زمانی که شما در حال نگه داشتن یک خوب شش فوت فاصله از هم جدا به لطف ثابت انفجار" او می افزاید.

اگر شما قادر به قرنطینه برای 14 روز آن را معقول و منطقی به اقامت خود را با همسر و بستگان در خانه خود را. اما به یاد داشته باشید شما نیاز به هوشیار باشند. "خطر خود را به خطر افرادی که شما صرف زمان با نزدیک و unmasked," Landon می گوید.

بنابراین هنگامی که شما وارد کرده اید که در آن شما قدیمی تر از بستگان زندگی می کنند, "شما می خواهید به نگه داشتن حباب خود را دست نخورده" میلر می گوید. شما ممکن است بخواهید برای محدود کردن هر یک از دیگر ارتباطات اجتماعی در طول سفر و فقط تمرکز بر روی کیفیت زمان با پدربزرگ و مادربزرگ و یا چند بستگان نزدیک. هر کسی که می خواهید به اویختن با نزدیک و بدون ماسک خود را به خصوص در داخل خانه به طور بالقوه می تواند گسترش ویروس. بنابراین نگه داشتن دایره کوچک و گسترش آن تنها با افرادی که تمرین های اجتماعی فاصله و در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی.

و اگر شما در حال اضافه کردن بیشتر مردم به مخلوط برای جمع آوری بهتر است اگر شما می توانید اقامت در خارج از منزل و به همه بگویید به BYOB — و BYO-همه چیز (خود را به ارمغان بیاورد همه چیز) برای محدود کردن لمس مشترک سطوح.

محدود کردن فعالیت هنگامی که شما وجود دارد

آنچه شما را در طول سفر نیز مهم است. اجتناب از جمعیت و چوب به فعالیت به عنوان آنجا که ممکن است.

"آیا از رفتن به پارک ها و موزه ها [یا دیگر مکان های شلوغ] حتی اگر پدربزرگ و مادربزرگ نمی رویم همراه" میلر می گوید. چرا که بیشترین انتقال ویروس در حال فکر به اتفاق می افتد در خانواده تنظیمات. بنابراین اگر شما در معرض خارج از خانه شما می آورد که خانه و آلوده بستگان خود را.

"اگر شما در حال به اشتراک گذاری این خانه همه چیز را شما انجام دهید این است که به اشتراک گذاشته شده با سالمندان مردمی" میلر می گوید.

اگر شما در حال بدست گرفتن کودکان خود را به دیدن پدربزرگ و مادربزرگ به آنها صحبت کنید قبل از اینکه شما بروید توصیه کوللر به آنها بگویید چرا آن را یک ایده خوب به آغوش مادر یا پدر بزرگ. "واقعا باید یک جامد بحث با آنها در مورد آن چرا که آنها ممکن است مشکل پیوستن به اجتماعی فاصله گرفته است." میلر می گوید: "محدودیت در آغوش گرفتن و تماس نزدیک مگر اینکه شما را به انجام کامل قرنطینه"که به معنای خروج از خانه برای هر چیزی به جز مراقبت های پزشکی لازم است.

نظر به اقامت در خانه

مگر اینکه شما می توانید با دقت به دنبال دستورالعمل های فوق ممکن است که بهترین راه برای واقعا امن است به چشم پوشی از این خانواده بازدید این ماه و در خانه بمانند میلر می گوید. پیدا کردن راه های خلاق به تعامل خود را با پدر و مادر و یا پدربزرگ و مادربزرگ از طریق تلفن یا ویدئو. بازی بازی های تصویری, خواندن کتاب با هم به تماشای یک فیلم در همان زمان.

"این یک زمان به آغوش برخی از مجازی ابزار" کوللر می گوید: به مطمئن شوید که شما عزیزان را احساس نمی کند اجتماعی جدا شده است. او زندگی در لس آنجلس در ایالت کارولینای شمالی به طوری که آنها ملاقات برای قهوه صبح با استفاده از چهره زمان و شام با هم شاید یک بار در هفته.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن