99 ساله و کهنه کار بریتانیایی افزایش 9 میلیون دلار برای خدمات بهداشت با راه رفتن دور

بزرگنمایی این تصویر تام مور که در خدمت به عنوان یک کاپیتان ارتش در جنگ جهانی دوم بود در اصل با هدف ب

توسط MINERALNEWS در 27 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

تام مور که در خدمت به عنوان یک کاپیتان ارتش در جنگ جهانی دوم بود در اصل با هدف بالا بردن $1,250 قبل از تولد 100 در 30 آوریل. بیش از 347,000 مردم اهدا کرده اند به تلاش های خود را. مور خانواده از طریق AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مور خانواده از طریق AP

99 ساله انگلیسی جنگ جهانی دوم کهنه را مطرح کرده است بیش از 9 میلیون دلار در کمک های مالی برای انگلستان خدمات بهداشت ملی آن را به عنوان جنگ COVID-19.

تام مور که گل رز به رتبه ارتش کاپیتان در حالی که خدمت در حکومت هند و برمه مجموعه ای از پیاده روی 100 دور از باغ پشت در Bedfordshire حدود 50 مایلی شمال غربی لندن قبل از تولد 100 در 30 آوریل.

اصلی خود را جمع آوری کمک مالی هدف 1250 $بود. خانواده اش گفت: جمع آوری کمک های مردمی سایت JustGiving تا به حال برای جلوگیری از "کاپیتان تام مور تولد 100 پیاده روی برای بیمه خدمات درمانی" صفحه از توفنده به بیش از 90000 نفر سعی در دسترسی به آن را در یک نقطه. تا کنون بیش از 347,000 مردم را به اهدا مور تلاش است.

مور به بی بی سی گفت که سیل کمکهای مالی بود "به طور کامل از این جهان است."

مور قصد دارد برای ادامه جذب سرمایه با دیگری 100 دور در 10 دامان روزانه افزایش است. این پول را به بیمه خدمات درمانی خیریه با هم یک جمعی است که پشتیبانی از پزشکی کارکنان و داوطلبان امکانات و بیماران از بیمه خدمات درمانی بریتانیا را علنا بودجه سیستم بهداشت و درمان ایجاد شد پس از جنگ جهانی دوم است.

"اجازه دهید همه حمل و به یاد داشته باشید که همه چیز بهتر خواهد شد" مور گفت: اخبار بی بی سی. "ما تا به حال مشکلات قبل و ما غلبه بر آنها و ما باید تمام غلبه بر همان چیز دیگر."

مور داستان تساوی در دو ستون پایدار سنتی انگلیسی, هویت که تاسیس شد در 1940s: غرور و افتخار در این کشور در جنگ جهانی دوم پیروزی و بیمه خدمات درمانی است که به صورت رایگان به هر نقطه با استفاده از.

مور تصمیم به استفاده از جمع آوری کمک های مردمی چالش برای تشکر از کارکنان بیمه خدمات درمانی برای کمک به او بهبود می یابند از اخیر تعویض مفصل لگن و سرطان پوست است. او با تشویق دخترش هانا Ingram-مور, که گفت که او در ابتدا فکر کردم $1,250 هدف بود "کشش".

پدرش زندگی می کند که با او و خانواده اش شده بود, ورزش در باغ پشت زیر لگن عملیات زمانی که این ایده آمد.

"زندگی همه چیز در مورد هدف — همه ما نیاز به هدف" Ingram-مور بی بی سی گفت. "در حالی که او تا به حال یک زندگی پر از هدف و او را از سقوط و شکستن لگن و شد بسیار کمتر مستقل از او شده بود برای قبل از سال 98."

Ingram-مور گفت انگلیسی عمومی و خیرین داده اند پدر او یک هدف جدید در اواخر عمر: "من فکر می کنم او این کار را تا زمانی که هر کس می گوید:" توقف این کار را نمی کنه.'"



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن